- Waardering
- 2.952
Wat heb je iets tegen mij ofwa... deksel op je neus hoor... de ronde pot in!
Verkozen tot meest intelligente reactie 2015. Zou me bijna schamen dat ik Belg ben, maar gelukkig andere regio.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je iets tegen mij ofwa... deksel op je neus hoor... de ronde pot in!
Ik belg... dude... ik leef op 5 plekken tegelijk... you're to old school voor me ze. Bij u moeder, bij mijn moeder, bij u stiefmoeder, bij u moeder haar moeder en bij mijn lief. xD zoontje... hahahahaVerkozen tot meest intelligente reactie 2015. Zou me bijna schamen dat ik Belg ben, maar gelukkig andere regio.
Proberen waard! Benieuwd wat het voor je doet, zoek ook wel weer een lekkere pre eigenlijk
Nog wat vragen. Waarom worden reviews op hun site alleen geplaatst als ze goed zijn? Waarom krijg je 2% korting bij een goede review? enz.. Legit bedrijf idd, goede marketing that's all.

Ik ben ondertussen ook geen klant van B&F meer maar heb in het verleden toch aardig wat minder goede reviews weggeschreven daar. Zijn ook allemaal geplaatst, moet er wel aan toevoegen dat dit allemaal bij niet eigen merk producten was dus je zou wat eigen merk betreft gelijk kunnen hebben. Geen zin om 836 pagina's aan reviews bij whey perfection te gaan nalopen maar gezien het gemiddelde lijkt het er idd wel op dat de echt slechte weggelaten worden. De 2,5% korting kreeg ik trouwens altijd gewoon, ook met een 1 ster review.
Blijft trouwens leuk die B&F discussies, hoe druk mensen zich erom kunnen maken is gewoonweg vermakelijk![]()
Andere producten zal dat inderdaad geen probleem zijn. Zijn genoeg mensen die al aangegeven hebben dat hun review niet geplaatst werd. En de uitleg is altijd dat deze niet voldoet aan de voorwaarden. Zou zeggen, probeer eens een negatieve review bij hun huisproducten. En die 2,5% korting is natuurlijk om meer reviews te verkrijgen. Kon de beste review ook niet wat winnen? Mensen maken zich druk over oneerlijke praktijken die overduidelijk zijn. Je zou je voor minder druk maken.
Een review bij een van hun eigen producten wordt lastig Cools, zou betekenen dat ik er eerst weer iets zou moeten bestellen![]()
Ik kan me niet druk maken om het feit dat er mensen zijn die bij B&F blijven kopen, zie het niet als mijn taak om me daar mee bezig te houden en zie het ook niet als mijn taak om B&F ten gronde te richten. Ik koop er niets meer en thats it. Wat ik al eerder aangegeven heb in dit topic, beter zorgen dat al die 10/10 reviews van DBB verdwijnen. Daar bereik je iets mee.
Zou voor de isolaat gaan, daar was niets mis mee volgens hun........
Heeft iemand hem nou al geprobeerd? Ik heb hem gister besteld (haters gonna hate), pakketje komt vandaag!
.......
Heeft iemand hem nou al geprobeerd? Ik heb hem gister besteld (haters gonna hate), pakketje komt vandaag!
.......
.......

Ik ben ook benieuwd, hoor het graag! Ik ga vandaag of morgen nog wel een bestelling plaatsen, als ik de PWO niet heb gewonnen met hun actie ga ik die toch maar zelf bestellen.![]()

En die zit[emoji23] [emoji23]Blijft toch bijzonder.. mensen die alleen met plaatjes kunnen communiceren. Jij appt ook alleen met emoticons zeker? Bang dat je door de mand valt met je grammatica.![]()
Blijft toch bijzonder.. mensen die alleen met plaatjes kunnen communiceren. Jij appt ook alleen met emoticons zeker? Bang dat je door de mand valt met je grammatica.![]()