MuscleMeat

Perfect Pre Workout van Body & Fitshop (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja inderdaat, bamg da ik door de mant fal. Mensen die bij body en suiker bestellen verdienen geen tekst. Die zijn zo retarded dat ze plaatjes krijgen.

ik bestel nog steeds bij body en fit maar ik heb nooit de huismerken besteld. dus ben daarom ben ik ook nooit door hun opgelicht en ik voel mij ook niet opgelicht. Waarom zou ik nu ergens anders gaan bestellen omdat sommige mensen zich wel opgelicht voelen?
 
ik bestel nog steeds bij body en fit maar ik heb nooit de huismerken besteld. dus ben daarom ben ik ook nooit door hun opgelicht en ik voel mij ook niet opgelicht. Waarom zou ik nu ergens anders gaan bestellen omdat sommige mensen zich wel opgelicht voelen?
Principekwestie. Je kunt diezelfde producten ook elders bestellen bij eerlijke bedrijven. Je brengt nu nog steeds geld in het laatje bij een bedrijf dat, in ieder geval in het verleden, zijn klanten heeft opgelicht met ondergedoseerde producten.
 
Ik hoop dat jij alsof doet telkens met jouw reacties, gaat niet alleen om deze. Anders moet ik even Parnassia bellen en zeggen dat ze toch niet alle patienten toegang tot internet moeten verlenen.
Ik ben net zo serieus als diegene die met mij zo serieus zijn... Tip of the century.
 
Ik bestel ook niet meer bij B&F maar ik ben dan ook niet zo naief om te geloven dat de andere leveranciers correct zijn wat hun samenstellingen betreft. Ze zullen allemaal wel stront aan de knikker hebben. Lees maar eens wat ze schrijven over wat elk product zou moeten doen. Pure leugens en misleidende reclame.
 
Laatst bewerkt:
Ik bestel ook niet meer bij B&F maar ik ben dan ook niet zo naief om te geloven dat de andere leveranciers correct zijn wat hun samenstellingen betreft. Ze zullen allemaal wel stront aan de knikker hebben. Lees maar eens wat ze schrijven over wat elk product zou moeten doen. Pure leugens en misleidende reclame.

Dat is marketing, maar er is een verschil tussen een pre workout verkopen met een pakkende tekst waar de ingrediënten inzitten die ook op het label staan of bijvoorbeeld zoals body en suikershop doet, whey verkopen waar 20 procent minder in zit. En de isolaat plus 180% koolhydraten dacht ik.

Bij xxl klopt het label wel, en dat is getest. Dus ik betaal graag drie euro meer voor iemand die eerlijk zijn zooi probeert te verkopen dan een bedrijf dat oplicht.

Jhaan,

Waarom zou je ergens iets kopen als je weet wat ze doen. Al is het een shakebeker, het is een principe.
 
Los daarvan, als jij iets een paar euro goedkoper bij B&F kan krijgen en daarvoor kennelijk graag voorover buigt, dan zou ik toch eens overwegen om contact op te nemen met Rene en te kijken of hij niet wat voor je kan regelen om de prijs van de concurrent te matchen. Heb zo al een aantal producten met de laagste-prijs-garantie kunnen bemachtigen bij XXL waarvoor je vroeger zonder nadenken inderdaad naar B&F ging. Het is niet zo lastig allemaal... maar sommigen houden er gewoon van om zich hard te laten nemen.
 
Ben echt benieuwd hoeveel omzet B&F tegenwoordig misloopt door deze oplichtingspraktijken.
Jarenlang bij B&F besteld. Tegenwoordig dus bij XXL. toch weer bijna 80 eu p maand die ze van mij alleen al mislopen.
 
Principekwestie. Je kunt diezelfde producten ook elders bestellen bij eerlijke bedrijven. Je brengt nu nog steeds geld in het laatje bij een bedrijf dat, in ieder geval in het verleden, zijn klanten heeft opgelicht met ondergedoseerde producten.

wat ze gedaan hebben vind ik in dit geval niet ernstig genoeg om er een principekwestie van te maken. Zouden ze de boel oplichten door verschillende klanten niets te leveren zou ik je helemaal gelijk geven. De prijzen van de eigen merk producten zijn zodanig laag dat je als koper toch wel zou moeten gaan nadenken over de kwaliteit. Als je dan toch besluit mp het te kopen dan neem je bewust een risico en moet je niet achteraf gaan klagen alsof je het niet had kunnen weten.
 
En al die neppe/nagemaakte producten van USA merken die ze soms verkopen?
Zijn niet eenmalig topics erover geweest hier hoor.
C4, Assault, AM/PM van ronnie coleman en vele anderen, waarvan kleur niet klopte, veels te klonterig terwijl THT nog goeie aantal jaar was, mensen die opeens niks meer voelen terwijl het zelfde product is maar dit keer gekocht bij B&F.....etc. etc.
 
wat ze gedaan hebben vind ik in dit geval niet ernstig genoeg om er een principekwestie van te maken. Zouden ze de boel oplichten door verschillende klanten niets te leveren zou ik je helemaal gelijk geven. De prijzen van de eigen merk producten zijn zodanig laag dat je als koper toch wel zou moeten gaan nadenken over de kwaliteit. Als je dan toch besluit mp het te kopen dan neem je bewust een risico en moet je niet achteraf gaan klagen alsof je het niet had kunnen weten.

En je zou zeker ook moeten weten dat ze vitamines verkopen die veel te hoog gedoseerd zijn. Want als je weinig betaald dan kun je verwachten dat je gevaarlijk veel meer krijgt dan wat je hebt besteld :gek:
 
wat ze gedaan hebben vind ik in dit geval niet ernstig genoeg om er een principekwestie van te maken. Zouden ze de boel oplichten door verschillende klanten niets te leveren zou ik je helemaal gelijk geven. De prijzen van de eigen merk producten zijn zodanig laag dat je als koper toch wel zou moeten gaan nadenken over de kwaliteit. Als je dan toch besluit mp het te kopen dan neem je bewust een risico en moet je niet achteraf gaan klagen alsof je het niet had kunnen weten.

Goede poging, maar geen 10% korting.
 
En je zou zeker ook moeten weten dat ze vitamines verkopen die veel te hoog gedoseerd zijn. Want als je weinig betaald dan kun je verwachten dat je gevaarlijk veel meer krijgt dan wat je hebt besteld :gek:

Betekenis ' kwaliteit '
Je hebt gezocht op het woord: kwaliteit.

kwa·li·teit (de; v; meervoud: kwaliteiten)
1
mate waarin iets goed is; gesteldheid, hoedanigheid, aard: de kwaliteit van deze stof
- See more at: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=kwaliteit&lang=nn#.VZ7CV_ntmko

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Goede poging, maar geen 10% korting.

maar wel een extra gratis shakebeker :)
 
wat ze gedaan hebben vind ik in dit geval niet ernstig genoeg om er een principekwestie van te maken. Zouden ze de boel oplichten door verschillende klanten niets te leveren zou ik je helemaal gelijk geven. De prijzen van de eigen merk producten zijn zodanig laag dat je als koper toch wel zou moeten gaan nadenken over de kwaliteit. Als je dan toch besluit mp het te kopen dan neem je bewust een risico en moet je niet achteraf gaan klagen alsof je het niet had kunnen weten.
Als moedwillig je huismerkeiwitten onderdoseren (en wie weet wat nog meer) niet voldoende is om er een principekwestie van te maken, dan toch wel de manier waarop ze met de situatie omgingen? Verwijten, dreigen en de resultaten glashard ontkennen terwijl ze stiekem wisten dat ze klopten.
 
Als moedwillig je huismerkeiwitten onderdoseren (en wie weet wat nog meer) niet voldoende is om er een principekwestie van te maken, dan toch wel de manier waarop ze met de situatie omgingen? Verwijten, dreigen en de resultaten glashard ontkennen terwijl ze stiekem wisten dat ze klopten.

Wat had je dan verwacht, dat ze gelijk roepen, "ja wij hebben jullie lekker opgelicht" Als je hier een principekwestie van maakt dan kan je nergens meer wat kopen, zelfs niet in een supermarkt.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------


Nee, Nederlander
 
Wat had je dan verwacht, dat ze gelijk roepen, "ja wij hebben jullie lekker opgelicht" Als je hier een principekwestie van maakt dan kan je nergens meer wat kopen, zelfs niet in een supermarkt.

Ben je in de supermarkt dan opgelicht? Ik ruil het gewoon in als er iets niet goed is. Nog nooit gehoord dat ik het dan mis heb.
 
Wat had je dan verwacht, dat ze gelijk roepen, "ja wij hebben jullie lekker opgelicht" Als je hier een principekwestie van maakt dan kan je nergens meer wat kopen, zelfs niet in een supermarkt.
Waarom trek je het nu tot een extreme? Wat ik verwacht is dat een bedrijf niet knullig omgaat met dat soort resultaten. Een initiele reactie hoort uit te stralen ze dat de klacht of aantijging serieus nemen. B&F nam het niet serieus, reageerde heel fel en gedroeg zich als een labiele zwangere vrouw. Vervolgens kun je dan als bedrijf, na goed erover na te hebben gedacht, erkennen dat je fout zat en het probleem recht proberen te trekken op een normale, beschaafde manier.
 
Back
Naar boven