XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Heb net een reep witte chocolade op, mijn complimenten, superlekker voor een eiwitreep!

Met de Perfection Bars bewijzen we dat kwaliteit ook heeeeel:D erg lekker kan zijn:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:

Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Low carb eiwitrepen maken me blij - ik haal me koolhydraten liever elders vandaan! Daarom ben ik behoorlijk blij dat B&F deze Perfection Bars aan hun assortiment hebben toegevoegd. Ik ben een groot fan van de White Chocolate Sensation smaak - super lekker! Ben benieuwd naar de fruitsmaken, daar ga ik binnenkort voor. Eiwitrepen zijn idd een mooie uitkomst voor die typische plotselinge "on the go" situaties waar je weinig tijd hebt een fatsoenlijke, eiwitrijke maaltijd voor te bereiden om mee te nemen. Stuk fruit erbij en prima maaltijd vervanging naar mijn mening!

Variatie-tip: snijd hem eens in stukken en gooi hem met wat fruit door een schaal (Whey Perfection verrijkte!) yoghurt/kwark - echt lekker :D

Kan niet wachten op de nieuwe smaken :D:D

Heb zojuist mijn eerste doos versleten. Smaak Banana perfection. Ik heb vele bars geproeft al, en veel vielen tegen. Als ik kritisch ben vind ik alleen deze perfection bars van B&F erg lekker EN de Ow yeah repen! MAAR, de perfection bars zijn cleaner en hebben een heerlijke smaak. Het lage suiker en vet gehalte maakt dit voor mij een lekker tussendoortje/aanvulling op mijn dieet.
Neem er meestal 1 tussen mijn PT sessies of als ik hem chill tijdens een film.
Ideaal! :D

• Like
Waarderingen: B&F
Heb zojuist mijn eerste doos versleten. Smaak Banana perfection. Ik heb vele bars geproeft al, en veel vielen tegen. Als ik kritisch ben vind ik alleen deze perfection bars van B&F erg lekker EN de Ow yeah repen! MAAR, de perfection bars zijn cleaner en hebben een heerlijke smaak. Het lage suiker en vet gehalte maakt dit voor mij een lekker tussendoortje/aanvulling op mijn dieet.
Neem er meestal 1 tussen mijn PT sessies of als ik hem chill tijdens een film.
Ideaal! :D

Zulke complimenten zijn geweldig om te lezen. Dank je!:)

haha heb 1 minuut voor 10 me bestelling afgerond..hopelijk alsnog morgen me reepjes binnen, kan niet wachten!! moet alleen wat discipline opbouwen zodat ik niet 1 doos per dag eet :P

haha heb 1 minuut voor 10 me bestelling afgerond..hopelijk alsnog morgen me reepjes binnen, kan niet wachten!! moet alleen wat discipline opbouwen zodat ik niet 1 doos per dag eet :P
Absoluut. Ik was er gister zelf bij en alle orders die tot en met 21.59 besteld en betaald zijn, zijn de deur uitgegaan. Vandaag staat de pakketbezorger op de stoep!:cool:

Ralf

Volgende doos is ook onderweg naar mij. Greep gisteravond mis!
Vervolgens een shake gemaakt met Ultra fine oats en whey, maar de Perfection Bar is vanwege de heerlijke smaak een 'cleane' snoeperij, dus deze geniet de voorkeur.
De banaan beviel zo goed dat ik het niet aandurfte om een andere smaak te kiezen haha!

Volgende doos is ook onderweg naar mij. Greep gisteravond mis!
Vervolgens een shake gemaakt met Ultra fine oats en whey, maar de Perfection Bar is vanwege de heerlijke smaak een 'cleane' snoeperij, dus deze geniet de voorkeur.
De banaan beviel zo goed dat ik het niet aandurfte om een andere smaak te kiezen haha!

White Chocolate is ook geweldig. Kan geen reep tegenop. We verkopen alleen nog Perfection Bars. Naar andere repen is geen vraag meer:D

Hoelang blijft de intro prijs? Ik bestel hem nu zowat elke week:D

Deze repen zijn gewoon te lekker!!
Kan er gewoon niet vanaf blijven...

gelatine? kunstmatige zoetstoffen (e-951 etc.)? graag wil ik er meer informatie voor dat ik hem ga kopen.

gelatine? kunstmatige zoetstoffen (e-951 etc.)? graag wil ik er meer informatie voor dat ik hem ga kopen.

Wij willen alleen het beste dus GEEN Gelatine/Collageen hydrolisaat/eiwithydrolisaat:) Bij veel merken heb je dat inderdaad, bij ons niet.:D De eiwitten komen uit Milk Protein Concentrate en Whey Isolate! Qua zoetstof e.d. , hier vind je het volledige label.:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 09:24 ----------

Hoor ik daar koopjes op andere repen aankomen? :p

Zou je wel denken.:D Dat effect hadden we tevoren niet ingeschat. Mensen willen geen andere merken repen meer kopen, alleen nog de Perfection Bars:)

Zou je wel denken.:D Dat effect hadden we tevoren niet ingeschat. Mensen willen geen andere merken repen meer kopen, alleen nog de Perfection Bars:)
Vind ik ook enigszins raar.
Ik had verwacht dat vooral mensen die nog geen repen aten ermee zouden beginnen maar dat een behoorlijk deel bij zijn oude repen zou blijven :p.
Ik hoop alleen dat dit de prijs niet omhoog duwt want op andere repen hebben jullie wellicht een hogere marge? Of verkopen jullie genoeg extra om dat goed te maken? :p

Toch wel groot pluspunt dat jullie steeds naar de klanten luisteren en de gewenste producten uitbrengen tegen zeer betaalbare prijzen :)

Vind ik ook enigszins raar.
Ik had verwacht dat vooral mensen die nog geen repen aten ermee zouden beginnen maar dat een behoorlijk deel bij zijn oude repen zou blijven :p.
Ik hoop alleen dat dit de prijs niet omhoog duwt want op andere repen hebben jullie wellicht een hogere marge? Of verkopen jullie genoeg extra om dat goed te maken? :p

Toch wel groot pluspunt dat jullie steeds naar de klanten luisteren en de gewenste producten uitbrengen tegen zeer betaalbare prijzen :)

Voor ons is het natuurlijk wel heel leuk als klanten alleen nog maar de Perfection Bars willen, een teken dat klanten onze producten enorm waarderen.

We merken inderdaad ook dat er naar de Perfection Bars veel meer vraag is als voorheen naar alle andere repen bij elkaar. Dus dat is ook alleen maar heel mooi. Punt is inderdaad wel dat we op de Perfection Bars veel minder marge maken maar daardat de afzet veel groter is komt ook dat wel weer goed. We verkopen genoeg extra. :) De prijs laten we voorlopig lekker zo. De inpaktafels staan 7 dagen per week vol met stapels Perfection Bars, dat is toch geweldig! Heel Nederland en Belgie aan de Perfection Bars!:meal:

Voor ons is het natuurlijk wel heel leuk als klanten alleen nog maar de Perfection Bars willen, een teken dat klanten onze producten enorm waarderen.

We merken inderdaad ook dat er naar de Perfection Bars veel meer vraag is als voorheen naar alle andere repen bij elkaar. Dus dat is ook alleen maar heel mooi. Punt is inderdaad wel dat we op de Perfection Bars veel minder marge maken maar daardat de afzet veel groter is komt ook dat wel weer goed. We verkopen genoeg extra. :) De prijs laten we voorlopig lekker zo. De inpaktafels staan 7 dagen per week vol met stapels Perfection Bars, dat is toch geweldig! Heel Nederland en Belgie aan de Perfection Bars!:meal:

Goed bezig B&F! Nu nog de Sports Multi en ik heb al mijn supps van het huismerk! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven