XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Nog een smaakje waarvan ik verwacht dat hij lekker zou kunnen zijn: een koffiesmaak die ook wat romig smaakt. Sommige mensen zijn altijd bang voor een koffiesmaak en denken al vooraf die niet te zullen lusten. Maar ik denk dat het een zeer lekkere smaak zou kunnen zijn voor een bar. Voor zover ik zie heeft geen enkel merk dat jullie momenteel verkopen bars met koffiesmaak, dus daar zit zeker een kans in.

Nog een smaakje waarvan ik verwacht dat hij lekker zou kunnen zijn: een koffiesmaak die ook wat romig smaakt. Sommige mensen zijn altijd bang voor een koffiesmaak en denken al vooraf die niet te zullen lusten. Maar ik denk dat het een zeer lekkere smaak zou kunnen zijn voor een bar. Voor zover ik zie heeft geen enkel merk dat jullie momenteel verkopen bars met koffiesmaak, dus daar zit zeker een kans in.

Dank voor je tip, gaan we noteren:D

Eldert

En weer een heerlijke bar weggewerkt :D

Al zou er een chocolade smaak komen, zelfde soort als de Chocolate Milkshake van Whey Perfection, koop ik gelijk een pallet vol :D

Verkoop per pallets goede zaken

Jullie hebben de Perfection Bars gewoon te lekker gemaakt...Ben verslaafd :mad:

Jullie hebben de Perfection Bars gewoon te lekker gemaakt...Ben verslaafd :mad:
Dankjewel voor je compliment. :) Volgens mij zijn er vele die ditzelfde denken. Met de beste proteines en enorm aantrekkelijke prijs, is dit absoluut de te aan te raden bar.

Ralf

Jullie zijn dus al bezig met nieuwe smaken? Tipje van de sluier?! Uitgaande van de Whey smaken lijken mij Cookies & Cream & Nutella Hazelnoot wel wat!

Enig idee wanneer deze aangeboden zullen worden?

Jullie zijn dus al bezig met nieuwe smaken? Tipje van de sluier?! Uitgaande van de Whey smaken lijken mij Cookies & Cream & Nutella Hazelnoot wel wat!

Enig idee wanneer deze aangeboden zullen worden?
Leuk om te horen Ibramovic, we zijn er inderdaad nog mee bezig. Het is lastig aan te geven wanneer ze komen aangezien de eerste sampling ronde niet zo succes is als de huidige bars. Cookies en Cream en Choco Peanut wat het moest zijn, was absoluut geen succes. Ze werken nu aan iets beters, dus hopen we op een betere ronde. Zodra ik meer weet, regelen we dit. :)

Ralf

Mijn god jongens wat is de witte chocolade goddelijk. Deze komt er standaard in.

Is het mogelijk de bar te eten als je een low carb dieet volgt? Er staat nl low carb mr als je die polyolen meetelt zit ik al snel aan mijn dagelijkse hoeveelheid carbs, of moet ik deze dan niet meetellen?

Mijn god jongens wat is de witte chocolade goddelijk. Deze komt er standaard in.
Haha, lekker hé! Voor deze prijs kun je het niet laten!
Is het mogelijk de bar te eten als je een low carb dieet volgt? Er staat nl low carb mr als je die polyolen meetelt zit ik al snel aan mijn dagelijkse hoeveelheid carbs, of moet ik deze dan niet meetellen?
Ja is absoluut mogelijk. Echter, je moet ze wel meetellen. Per reep zijn het 14,5 koolhydraat. Helemaal niets natuurlijk voor zo'n goede en lekkere Perfection Bar!

verhouding eiwitten/koolhydraten en vetten is het zeer goed. smaken verschillen maar helaas heb ik 2 pakken gekocht en 2 repen met moeite door me keel gekregen helaas.
ze smelten wel weg in je mond maar hele nare nasmaak en het vult helemaal niet.
ze hebben dezelfde smaak als perfection whey (vandaar perfection bars denk ik:)), dan liever de whey. ben zeer tevreden over bodyenfit maar voor mijn zijn ze helaas niet geslaagd betreft bars. toch maar andere repen zoeken helaas.
hopelijk krijg ik een een gratis pot isolaat want de repen ga ik uitdelen op sportschool (reclamegeld?:)))

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 18:36 ----------

neem altijd onderstaande repen dus hopelijk bevalt deze mij wel:)

Peanut butter
Caramel peanut
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven