AndroidHealthClinic

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Kijk dat is handig kwaliteit en voordelig

Goed bezig B&F! Nu nog de Sports Multi en ik heb al mijn supps van het huismerk! :cool:

De Sports Multi komt er ook aan! We blijven maar doorgaan. Niet meer te stoppen:D Thanks!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 11:12 ----------

Kijk dat is handig kwaliteit en voordelig

Bij ons pak je met alles Kwaliteit, we merken elke dag weer dat klanten dit enorm waarderen. We willen op elk vlak altijd de beste koop bieden. Prijs, kwaliteit en smaak:)

Net 1 Perfection Bar White Chocolate genomen die ik erbij had genomen bij een bestelling.
Damn, hij is vet lekker man. Het grappige is dat de smaak lijkt alsof je aan het cheaten bent, maar dat is totaal niet zo!

Als de prijs zo blijft, zal ik ook een keer kijken of ik een doos mee kan nemen! :)

Net 1 Perfection Bar White Chocolate genomen die ik erbij had genomen bij een bestelling.
Damn, hij is vet lekker man. Het grappige is dat de smaak lijkt alsof je aan het cheaten bent, maar dat is totaal niet zo!

Als de prijs zo blijft, zal ik ook een keer kijken of ik een doos mee kan nemen! :)

De prijs van de Perfection Bar blijft zo voorlopig! Dat is heel goed nieuws. De Perfection Bar is zo ongekend populair dat we wel moeten. De prijs verhogen zou denk ik een volkswoede veroorzaken.:D

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Ik had me repen dinsdag 1minuut voor 10uur bestelt (letterlijk) en de postbode stond al om 10 uur sochtends aan de deur!! Dat is echt super snel !!

Over de repen heb ik al veel gezegd, maar gister had ik het maar gelijk gevierd met 3 repen op 1 dag (kon er niet van af blijven). maar heey het enigste nadeel vind ik dat het zonde is omdat het dan zo snel op is :P, voor de rest zie ik geen nadelen.

Nu toch discipline tonen en gewoon 1 voor de training nemen, vandaag uitgeprobeerd en werkt uitstekend! net dat beetje extra! wat ik vaak miste net dat kleine hongerige gevoel dat er nog wat in moet maar een shake of iets weer te veel... een reep is super! vooral de perfection bar aangezien die weg te vreten is :D

top top top b&f blijft me verbazen.. heb het al eens eerder gezegd maar wat maakt die 2e keer dan nog uit :)

Net is er een pot whey perfection en een doos perfection bars bij me thuisbezorgd. Gelijk de doos opengemaakt en de reep opgegeten (white chocolate) en wat is hij gruwelijk lekker! Had bij mijn vorige bestelling banaan als sample gekregen en die was ook heerlijk! Ik moet nu de discipline hebben om niet te veel per dag eten, want ze zijn verslavend haha.

Ga zo door B & F.

Ik had me repen dinsdag 1minuut voor 10uur bestelt (letterlijk) en de postbode stond al om 10 uur sochtends aan de deur!! Dat is echt super snel !!

Over de repen heb ik al veel gezegd, maar gister had ik het maar gelijk gevierd met 3 repen op 1 dag (kon er niet van af blijven). maar heey het enigste nadeel vind ik dat het zonde is omdat het dan zo snel op is :P, voor de rest zie ik geen nadelen.

Nu toch discipline tonen en gewoon 1 voor de training nemen, vandaag uitgeprobeerd en werkt uitstekend! net dat beetje extra! wat ik vaak miste net dat kleine hongerige gevoel dat er nog wat in moet maar een shake of iets weer te veel... een reep is super! vooral de perfection bar aangezien die weg te vreten is :D

top top top b&f blijft me verbazen.. heb het al eens eerder gezegd maar wat maakt die 2e keer dan nog uit :)

Mooie complimenten weer:) Je blijft er van eten! ze zijn gewoon te lekker:D

Het mooie van de Perfection Bars is dat je altijd 20.5 Gram van de beste eiwitten bij je kunt hebben en elke hap werkelijk een traktatie is:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 19:58 ----------

Net is er een pot whey perfection en een doos perfection bars bij me thuisbezorgd. Gelijk de doos opengemaakt en de reep opgegeten (white chocolate) en wat is hij gruwelijk lekker! Had bij mijn vorige bestelling banaan als sample gekregen en die was ook heerlijk! Ik moet nu de discipline hebben om niet te veel per dag eten, want ze zijn verslavend haha.

Ga zo door B & F.

De Perfection Bars zijn wel de HIT van het jaar. De reacties en zeker ook de vraag zijn onvoorstelbaar. Nooit geweten dat Protein Bars zo populair konden zijn. Wij verbazen ons elke dag weer hoeveel dozen Perfection repen eruit gaan. Geweldig compliment weer! Thanks!!:)

perfect%20bars2.jpg

Jep ze zijn lekker. Ik kocht eerst nooit eiwitrepen omdat ze zo gruwelijk duur zijn, maar op deze prijs vind ik 't wel acceptabel en het neemt wat handiger mee dan een shake.

Je moet deze overigens niet in de magnetron doen zoals bij die Granny's wel kan, dan smelten ze namelijk op je bord :)

Jep ze zijn lekker. Ik kocht eerst nooit eiwitrepen omdat ze zo gruwelijk duur zijn, maar op deze prijs vind ik 't wel acceptabel en het neemt wat handiger mee dan een shake.

Je moet deze overigens niet in de magnetron doen zoals bij die Granny's wel kan, dan smelten ze namelijk op je bord :)
Haha, dankjewel! :) Dat is ook een reden waarom ze er zoveel uitvliegen. :cool: Iedereen zit namelijk aan het gezond en verantwoord tussendoortje met de Perfection Bar :)

Ralf

3x raak voor iets van een knaak....

Heb vandaag de derde smaak geproefd, het was moeilijk, maar hier mijn top 3
:1e:1 aardbei
2 banaan
3 witte chocolade

Heb vandaag de derde smaak geproefd, het was moeilijk, maar hier mijn top 3
:1e:1 aardbei
2 banaan
3 witte chocolade

Je blijft eten van de Perfection Bars:D 20.5 Gram van de beste eiwitten (Whey & Micellar) per Bar en genieten van elke hap!:)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Nog paar dagen en dan de repen en zo doorheen

Nog paar dagen en dan de repen en zo doorheen

Ja, het komt dichtbij voor je. Mooi man! :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 09:50 ----------

We hebben gisteren alweer een nieuwe bestelling Perfection Bars mogen bevestigen bij onze producent! Dit maakt de Perfection Bar (volgens de producent) meteen veruit de meest gevraagde/gegeten:D Eiwitreep in de Benelux en misschien wel ver daar buiten. Zijn we enorm trots op.
Voor ons ook een teken dat kwaliteit wederom enorm wordt gewaardeerd. Wij hebben bewust gekozen om alleen de beste eiwitten te willen (Whey Isolaat en Micellar) en niet te kiezen voor zogenaamde "eiwithydrolisaten" (wat eigenlijk inferieur gelatine/collageen hydrolisaat is). We op elk vlak de hoogste eisen gesteld aan de Perfection Bar. Het moest de beste eiwitreep op elk vlak worden die er te koop is! Uiteindelijk zijn we er na bijna 2 jaar pas echt uitgekomen met de grootste producent in Europa. Het is het wachten dubbel en dwars waard geweest als ik zie wat een succes de Perfection Bars zijn!:)

Perfection Bar – elke dag weer genieten van onverslaanbare kwaliteit en smaak!

perfect%20bars2.jpg

2 dozen Perfection bars als Sinterklaaskadootje. :D Ben benieuwd.

Hoop alleen dat ze niet te lekker zijn, want als ze straks voor €32,90 te koop zijn is de prijs niet meer te doen voor mij. Bijna 3 euro per reep dan. Ben dan ook benieuwd wat er met de prijzen van repen zal gebeuren.

2 dozen Perfection bars als Sinterklaaskadootje. :D Ben benieuwd.

Hoop alleen dat ze niet te lekker zijn, want als ze straks voor €32,90 te koop zijn is de prijs niet meer te doen voor mij. Bijna 3 euro per reep dan. Ben dan ook benieuwd wat er met de prijzen van repen zal gebeuren.

:thumbs: De Perfection Bars zullen het lekkerste kado zijn dat je ooit hebt gehad en nog mooier 20.5 gram eiwitten (Whey en Micellar per reep)! Elke hap is een traktatie:) Kwaliteit gekoppeld aan de beste smaak:meal: Nog mooier nieuws voor je is dat we de prijs zo laten voorlopig. Er is zo enorm veel vraag naar de Perfection Bars dat we de prijs echt niet durven te verhogen. Dat zou een volkswoede betekenen.:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep!

perfect%20bars2.jpg

:thumbs: De Perfection Bars zullen het lekkerste kado zijn dat je ooit hebt gehad en nog mooier 20.5 gram eiwitten (Whey en Micellar per reep)! Elke hap is een traktatie:) Kwaliteit gekoppeld aan de beste smaak:meal: Nog mooier nieuws voor je is dat we de prijs zo laten voorlopig. Er is zo enorm veel vraag naar de Perfection Bars dat we de prijs echt niet durven te verhogen. Dat zou een volkswoede betekenen.:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep!

perfect%20bars2.jpg
Ik moest nog bedenken wat ik graag wou voor sint nicolaas, heb gezegd 3 dozen perfection bars...
heb ik weer een maandje genoeg... lol

Ik heb de doos naast mijn Mac staan, ik blijf snoepen!
Perfect tussen-de-maaltijd-doortje :D

Ik heb de doos naast mijn Mac staan, ik blijf snoepen!
Perfect tussen-de-maaltijd-doortje :D

Ik heb ook overal wel een paar Perfection Bars liggen.:D In de auto, op kantoor, thuis... Je moet ze wel een beetje verstoppen anders ben je ze zo kwijt. Iedereen is gek van de Perfection Bars:meal:

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie

Ze zijn echt zooooo verslavend! Ideaal voor tijdens mijn college´s nomnomnom

Ik vind de repen ideaal, ze zijn lekker, makkelijk mee te nemen en perfect voor als vervanger voor een shake voor als je weer eens wat anders wilt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven