MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja tis wat een leven van een auto verkoper bij Renault haha!

Ja!:) De Perfection Bars zijn echt een rage in Nederland en Belgie. :) Naar andere repen is eigenlijk zelfs geen vraag meer!:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Ja!:) De Perfection Bars zijn echt een rage in Nederland en Belgie. :) Naar andere repen is eigenlijk zelfs geen vraag meer!:)

De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Snap ik, je zou gek zijn als je voor 2x zoveel geld nog andere, minder lekkere repen zou kopen! Blijft de prijs zo laag?????

De vraag in Nederland en Belgie is zo enorm dat we besloten hebben de prijs van de Perfection Bars zo te houden:)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Goed nieuws!

Heb nu inmiddels de Banana en strawberry geprobeerd.
White chocolate hoor ik veel goede dingen over! Die de volgende keer maar eens proberen.

Deze week weer 2 doosjes binnen... voor het eerst banaan erbij maar deze bevalt wat betreft smaak minder goed dan de White chocolate. Heb na iedere reep het gevoel dat ik een halve liter water moet drinken om de zoete smaak weg te krijgen.

oh heerlijk, zitten hier ook al die eiwitten in waar ik net over lees op dit forum? Zou wel een uitkomst zijn ik snak zo vaak naar een lekker snack!

white chocolate is toch wel erg lekkerrr, vandaag weer 2 doosjes besteld!

Witte chocolade reep is meesterlijk!!!:)

Dan kunnen jullie korting vragen aan hen :p

Zou eigenlijk wel moeten:D We bestellen bij een hele grote producent die alleen met hele grote afnames werken. :) Ik ben wel heel erg blij dat we daar de enorme vraag in Nederland en Belgie de introprijs van 14,90 kunnen handhaven:) Daar krijgen we enorm veel positieve reacties op.:)

perfect%20bars2.jpg

Wanneer krijgen jullie andere smaken? Zou wel een goeie chocoladesmaak willen zien, misschien iets met caramel, toffee, marsepein?

Wanneer krijgen jullie andere smaken? Zou wel een goeie chocoladesmaak willen zien, misschien iets met caramel, toffee, marsepein?

Zijn we mee bezig. Helaas gaat dat bij dit soort grote producenten erg traag. We wachten nog steeds op nieuwe sampling voor de nieuwe smaken:rolleyes: Durf het nog niet te zeggen. Zodra ik meer weet meld ik mij direct.:)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven