AndroidHealthClinic

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk

Banaan en White Chocolate zijn mijn persoonlijke favorieten. Die smaken lopen ook het hardst. Niet meer normaal hoeveel dozen Perfection Bars er elke dag steeds uitgaan. Blijft mij verbazen. Nooit geweten dat Proteine Bars zo populair konden zijn.:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Heb de white chocolate als sample gehad. Ik baalde, omdat ik absoluut niet van witte chocolade houd. Maar verrassend genoeg vond ik 'm echt bijzonder lekker!

En nu baal ik omdat ik 'm al op heb en er niet nog een heb :-(

Heb de white chocolate als sample gehad. Ik baalde, omdat ik absoluut niet van witte chocolade houd. Maar verrassend genoeg vond ik 'm echt bijzonder lekker!

En nu baal ik omdat ik 'm al op heb en er niet nog een heb :-(
Haha, zulke reacties zijn altijd even schrikken:eek: Elke bar is ook echt te lekker en absoluut aan te raden. Gelukkig hebben we heeeeel veeel in voorraad!:D

Ralf

Als de banaan er nog maar is vind ik alles goed ;)

Grrrr mijn vrouw heeft de perfectie bars ook ontdekt :mad: zijn ze nog sneller op...

Veel te lekker voor mij. Zit ik daar Whey repen als carb repen te eten...

Koop je een zak 750 gram ongebrande, ongezoute gemengde noten en dan moet je daar dan een hele week mee doen. Elke dag een handje... yeah right..

Iedereen is verslaafd aan de Perfection Bars:D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 09:09 ----------

Veel te lekker voor mij. Zit ik daar Whey repen als carb repen te eten...

Koop je een zak 750 gram ongebrande, ongezoute gemengde noten en dan moet je daar dan een hele week mee doen. Elke dag een handje... yeah right..

Lukt nooit:D

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Gisteren de aardbei geprobeerd, kreeg hem als sample bij mijn bestelling.
Ook erg goed! Voor je het weet hap je ook met deze smaak in het restrerende stuk papier..
Wat doe je dan? Precies! Je eigen banana perfection reep erachteraan!

One bar just doesnt do it for me! :D

Gisteren de aardbei geprobeerd, kreeg hem als sample bij mijn bestelling.
Ook erg goed! Voor je het weet hap je ook met deze smaak in het restrerende stuk papier..
Wat doe je dan? Precies! Je eigen banana perfection reep erachteraan!

One bar just doesnt do it for me! :D

haha:D de eerste tekenen van een serieuze Perfection Bar verslaving. Hebben heel veel mensen in Nederland en Belgie momenteel... De inpaktafels staan elke dag van 's ochtends 6 tot 's avond 22:30 vol met stapels Perfection Bars. :meal:

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Blijf me verbazen over de bars! Ongelofelijk lekker

Komt er ook nog een perfectie bar in bruine choco? bijvoorbeeld als een soort mars met karamel of zo??

Komt er ook nog een perfectie bar in bruine choco? bijvoorbeeld als een soort mars met karamel of zo??

We denken zelf aan een Chocolate smaak en daarnaast ook aan een Choco Caramel versie. De Perfection Bars zijn zo populair dat we er graag zeker nog 2-3 smaken bij willen:)

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven