Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
persoonlijk vind ik snickers achtig heel zalig? maybe een suggestie?
caramel met peanuts?
ps: witte choco bars waren heerlijk!!!!

Dank je, voor het compliment!! De White Choco smaak is ook echt niet aan te slepen.:) Snickers achtig lijkt mij ook wel iets, ik weet niet wat precies de mogelijkheden zijn maar zeker een optie. We hebben binnenkort weer een gesprek bij de producten waarbij we al onze wensen gaan aangeven. :)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!
Kwaliteit tot in perfectie – d20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

De Banaan en Aardbei zijn beide favoriet. Heb ze ook bij me als ik ergens heen moet.

ben ervan overtuigd dat ze heerlijk zullen maar wil ze wel voor jullie proeven, doe ik uit goodwill:)

Dank je, voor het compliment!! De White Choco smaak is ook echt niet aan te slepen.:) Snickers achtig lijkt mij ook wel iets, ik weet niet wat precies de mogelijkheden zijn maar zeker een optie. We hebben binnenkort weer een gesprek bij de producten waarbij we al onze wensen gaan aangeven. :)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!
Kwaliteit tot in perfectie – d20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Zolang chocolade en cookies er maar bij komen ben ik een gelukkig man! :D

Cookies...met stukjes koek:D
Ik kan er nu al niet vanaf blijven zo lekker!

Nieuwe smaken ook al bij de repen. Ik moet echt eens lijst bij gaan houden haha. Mensen vragen vaak welke smaken hebben jullie daar. Tot nu toe kan ik ze uit mijn hoofd maar word steeds moeilijker haha.

Nieuwe smaken ook al bij de repen. Ik moet echt eens lijst bij gaan houden haha. Mensen vragen vaak welke smaken hebben jullie daar. Tot nu toe kan ik ze uit mijn hoofd maar word steeds moeilijker haha.

Klopt:D Producten als de Perfection Bars, Mass Perfection, Whey Perfection, Micellar Perfection en ga zo nog maar even door:D Ze zijn zo populair dat er veel vraag is naar meer smaken. We kunnen het zelf ook amper bijhouden:)

perfect%20bars2.jpg

Perfection Bars
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!

Heerlijk zijn ze! Al iets bekend over de nieuwe smaken of lees ik daar overheen?

nu nog ook iets doen aan de verpakking :D heb wel ideeen

De verpakking is prima vind ik. Gewoon no-nonsense i.p.v. een gephotoshopte foto van een bar.. Plus dit scheelt waarschijnlijk ook aanzienlijk in de kostprijs, en zo ook weer in de verkoopprijs.

Dat klopt inderdaad het is simpel het zijn perfection bars hoeft geen gepimpte foto op de smaak is goed en prijs ook dus toppie

nu nog ook iets doen aan de verpakking :D heb wel ideeen
Is normaal kwa positionering. Huismerken in supermarkten zijn bv niet erg blits. En net als bij supermarkten zijn de meeste huismerken tegenwoordig van even goede of betere kwaliteit dan merken.
Ik vind het persoonlijk ook goed zo, niet te druk bedrukt.

Helemaal mee eens hoe meer poes pas hoe duurder het ook weer word.

Zo ga ook maar nu eens even 2 dozen bestellen!

Super product! En white chocalat is idd heerlijk!!

Zo ga ook maar nu eens even 2 dozen bestellen!

Super product! En white chocalat is idd heerlijk!!
Bedankt! :) Waarderen we. We merken dat heel veel mensen kiezen voor de white choco of banaan. De meeste mensen vinden die ontzettend lekker. Kan je vertellen, heb er net 1 op. Elke bar is opnieuw genieten!

Ralf

Hahhaha me 2! Nomnomnomnom

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven