MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ook! Had er een paar meegenomen met kerst bij familie. Dacht easy way om proteine binnen te krijgen zonder teveel een diet addict te lijken.
Mn neefjes en nichtjes zijn inmiddels ook fan! LOL :P

Haha erg he, bij mij in huis gaat zo een pak ook maar een week me aangezien iedereen er stiekem 1 neemt :D

Vandaag voor het eerst de White Chocolat geprobeerd -> ECHT SUPER lekker.
De banaan was niet zo mijn ding.

Daarom heb ik ze staan altijd handig zeker met nieuwjaar word altijd laat dus liever een reep dan snachts eten

Vind de white chocolate verdacht lekker, heb niet echt het idee dat ik iets gezond naar binnen aan het spelen ben. Zou bv. veel liever een soort bar met complexe carbs, granen, noten, isolaat en pure cacao hebben... Is natuurlijk wel wat kostelijker om te produceren.

Vind de white chocolate verdacht lekker, heb niet echt het idee dat ik iets gezond naar binnen aan het spelen ben. Zou bv. veel liever een soort bar met complexe carbs, granen, noten, isolaat en pure cacao hebben... Is natuurlijk wel wat kostelijker om te produceren.

Dat is toch het mooie/lekkere ervan???

:meal:De White Chocolate springt er voor veel mensen inderdaad wel uit qua smaak. De banaan is een mooie tweede!

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

perfect%20bars2.jpg

:thumb:Zo zie je maar weer dat smaken verschillen want ik vind de aardbei het lekkerst!

White chocolate perfection bar smaakt heerlijk en het vult goed. Het is beter dan ik had verwacht.

Laatst bewerkt:
:thumb:Zo zie je maar weer dat smaken verschillen want ik vind de aardbei het lekkerst!

White chocolate perfection bar smaakt heerlijk en het vult goed. Het is beter dan ik had verwacht.

We zijn ook echt blij met onze top repen ([Link niet meer beschikbaar]), smaak blijft natuurlijk verschillend.

Zit er volgens u dan ook rotzooi in?
Niet aan te raden in de cut bv?

Heb een doos banaan besteld, beetje te zoet naar mijn mening. Maar wel zachte structuur :D. Zal in het vervolg een sample van elke reep bestellen. Als deze me bevallen, krijgen ze een vaste plaats!

Wel fijn inderdaad een zachte structuur makkelijk te kauwen heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg t keer op keer, witte chocolade vind echt iedereen lekker...

Net iemand op bezoek een aardbei reep gegeven en hij gaat ze meteen bestellen

daarnet ook maar eens besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven