MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Voorzie jullie maar goed met White Chocolates want als ze binnen komen zal iedereen masaal bestellen.
Ik bestel dan meteen 6 dozen (minstens :roflol:), wellicht ook wel 1tje aardbei en banaan voor afwisseling.

Prijs was d8 ik gezegd dat die niet verhoogd zou worden.

Als ik die dozen dan binnen heb maak ik er foto van en zet die online wanneer de repen dan later nog eens uitverkocht zijn mihihi.

Ik wou ook net een bestelling plaatsen met o.a. White Chocolate bars maar helaas zijn deze er niet meer. Banaan en aardbei ligt mij niet. Hopelijk komen er snel meer zoetere smaken i.p.v. fruitsmaken.
Voorzie jullie maar goed met White Chocolates want als ze binnen komen zal iedereen masaal bestellen. Hopelijk blijft de actie nog tot dat jullie ze hebben. Voor de orginele prijs vind ik bars te duur en zou ik ze zeker niet kopen.

De prijs blijft op 14,90:) Als de White Chocolate smaak weer binnenkomt moeten we denk ik alleen hiervoor al 2 extra mensen per dasg inhuren:D De Perfection Bars zijn inderdaad niet meer normaal zo populair.:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 09:00 ----------

Zijn zeker scherp geprijsd en lekker

De beste reep voor de beste prijs. Er is eigenlijk geen vraag meer naar andere repen zelfs:cool:
Perfection Bars

Al veel repen gehad.. eet er bijna elka dag 1 maar deze zijn wel erg bijzonder. Nog nooit zo'n soort reep gehad qua zachte structuur en smaak!

Deze staat voor mij nu bovenaan en is qua prijs kwaliteit dus zeker aan te raden.

Ik ervaar zware afkick verschijnselen.
Zit nu in wedstrijdprep en mag ze niet meer eten :'(

Banana perfectionbar.. I sincerely miss you!

Al veel repen gehad.. eet er bijna elka dag 1 maar deze zijn wel erg bijzonder. Nog nooit zo'n soort reep gehad qua zachte structuur en smaak!

Deze staat voor mij nu bovenaan en is qua prijs kwaliteit dus zeker aan te raden.

Dat zijn weer hele mooie complimenten. Dank je!! De Perfect Bar is ook letterlijk echt niet aan te slepen. We zijn constant aan het proberen om te zorgen dat de Perfection Bars niet uitverkocht raken. We hebben zelfs bijna geen vraag meer naar andere merken. Mensen willen alleen nog onze Perfection Bar:)

perfect%20bars2.jpg

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

YEAPPP legaal snoepen!!! En eiwitten binnen krijgen ook!

20.5 Gram van de beste eiwitten per Perfection Bar:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 11:27 ----------

Altijd!:) Normaal gingen eiwitrepen per doosje van de Perfection Bars bestellen veel mensen meerdere dozen tegelijk. Veruit de meest populaire eiwitreep in BE en NL!:cool:

Ja is een geweldige samenstelling van ingredienten en.smaak!!!

Wanneer komt chocolade terug binnen?

Wanneer komt chocolade terug binnen?

Zal eind deze maand zijn. Zodra ik een exacte datum heb dat laat ik het hier weten!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 14:29 ----------

Ja is een geweldige samenstelling van ingredienten en.smaak!!!

We hebben met de Perfection Bars echt letterlijk raak geschoten. Iedereen is bijna verslaafd aan de Perfection Bars:meal:

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Eind volgende week verwachten we ook de white Chocolate weer voorradig.:)

• Topic Starter Topic Starter
Nog een paar dagen hoop ik? Want zit te wachten met bestellen :(

Ah goed om te weten. Dan stel ik mijn bestelling nog eventjes uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Same Same!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven