Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn wel erg verslavend hoor B&F
Eet ze gewoon als lekkernij :D

Huh, is witte chocola niet meer voorradig? Wilde net bestellen maar white chocolat staat er niet tussen.
Wanneer verwachten jullie die weer?

Huh, is witte chocola niet meer voorradig? Wilde net bestellen maar white chocolat staat er niet tussen.
Wanneer verwachten jullie die weer?
Nee, deze is helaas uitverkocht. Hoelang het gaat duren voordat deze weer komt, durf ik helaas niet aan te geven.:rolleyes: Banaan en aardbei zijn prima alternatieven!

Ralf

Ze zijn idd beestig lekker heb de 3 smaken allemaal getest en zijn op zich allemaal lekker, maar men voorkeur gaat toch naar de WITTE CHOCOLADE!!

Vallen evneens niet zwarr op de maag echt goed tussendoortje...

Ze zijn idd beestig lekker heb de 3 smaken allemaal getest en zijn op zich allemaal lekker, maar men voorkeur gaat toch naar de WITTE CHOCOLADE!!

Mooi compliment weer!:)

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

EENS.... witte chocolade zijn gewoon het lekkerste.. net niet te zoet.. toch maar banaan en een keer een doosje strawberry besteld.. hoop wel dat witte chocolade er snel weer is...

EENS.... witte chocolade zijn gewoon het lekkerste.. net niet te zoet.. toch maar banaan en een keer een doosje strawberry besteld.. hoop wel dat witte chocolade er snel weer is...

Witte chocolade is zo populair dat hij helaas uitverkocht is:rolleyes:. Komt zeker terug!

Ik wacht met spanning op tot witte chocolade weer terug is, in de tussentijd Banaan.
Begint ook erg verslavend te worden!

Tja, de White Chocolate gaat TE hard. Helaas even uitverkocht. Ik ben bang dat het ook nog wel 2-3 weken gaat duren. De vraag naar de Perfection Bars is echt niet meer normaal zo groot. En wordt ook steeds maar groter:)

-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!

Heerlijk aardbei ik ben verkocht en zelfs Berry de Mey vind ze heerlijk

Lekker om af te wisselen, zeker een product voor in je supkastje

Durf ze niet meer te bestellen :bang: Nam er soms 2/3 per dag! Nu alweer aardig afgekickt van die verslavende repen :sl*t:

Tja, de White Chocolate gaat TE hard. Helaas even uitverkocht. Ik ben bang dat het ook nog wel 2-3 weken gaat duren. De vraag naar de Perfection Bars is echt niet meer normaal zo groot. En wordt ook steeds maar groter:)

-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!

Ik wou ook net een bestelling plaatsen met o.a. White Chocolate bars maar helaas zijn deze er niet meer. Banaan en aardbei ligt mij niet. Hopelijk komen er snel meer zoetere smaken i.p.v. fruitsmaken.
Voorzie jullie maar goed met White Chocolates want als ze binnen komen zal iedereen masaal bestellen. Hopelijk blijft de actie nog tot dat jullie ze hebben. Voor de orginele prijs vind ik bars te duur en zou ik ze zeker niet kopen.

Zijn zeker scherp geprijsd en lekker

Sowieso 1 van de beste repen, en sowieso de lekkerste!
Had van de week een andere merk reep, die taaie rommel blijft aan je tanden plakken.

Doe mij maar die van b&f

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven