AndroidHealthClinic

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Of aan jou? :D

Volgende x ga ik wel Banaan proberen btw.
Witte choco is goed te vreten, maar ik krijg er zo'n scherp gevoel van in mijn keel :o
Ben benieuwd of dit aan de smaak ligt of gewoon aan de repen.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Wellicht dat het met een andere smaak geheel anders is;)

Ralf

Damn wat een genot :D Moet mezelf bedwingen om niet meteen de hele doos uit te eten... White chocolate is DA BOMB!

• Topic Starter Topic Starter
Damn wat een genot :D Moet mezelf bedwingen om niet meteen de hele doos uit te eten... White chocolate is DA BOMB!

Ja eerst kocht ik ook meteen een doos white chocolat bij elke bestelling, maar ik kan er echt niet vanaf blijven.
Vooral gezien ik redelijk strikt eet, en dit dan 1 van me weinige legit cheets zijn. Hang ik de hele dag aan die doos totdat ie op is :D

Mooi compliment weer!:meal: Met onze Perfection Bar pak je op elk front de beste koop!
20.5 gram van de beste eiwitten (whey en micellar) (bij deze meeste merken koop je mindere kwaliteit en regelmatig zelf regelrecht inferieure kwaliteit), gekoppeld aan de lekkerste smaken en de beste prijs. Dan is de keuze snel gemaakt!:)

Perfection Bars -100% genieten van kwaliteit!

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 13:17 ----------

Ja eerst kocht ik ook meteen een doos white chocolat bij elke bestelling, maar ik kan er echt niet vanaf blijven.
Vooral gezien ik redelijk strikt eet, en dit dan 1 van me weinige legit cheets zijn. Hang ik de hele dag aan die doos totdat ie op is :D

Verslavend lekker:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Ik heb net maar een doos aardbei en een doos banaan besteld.
Kijken hoe die bevallen.

Banana perfection bars doen mij denken aan die haribo banaantjes qua smaak met minder suiker :p

Banana perfection bars doen mij denken aan die haribo banaantjes qua smaak met minder suiker :p

We noemen het niet voor niet de Perfection Bar. Onze Perfection Bars zijn op elk front de beste keuze, smaak, prijs en vooral kwaliteit. DE #1 eiwitreep met ECHTE kwaliteits eiwitten!:)

Kenmerken Perfection Bar:
-20.5 gram van de beste eiwitten in één product!
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Let op - vergelijk de Perfection Bars niet met andere repen die zogenaamd ook veel eiwit bevatten. Er zijn tegenwoordig meerdere (huis)merken die naar eigen zeggen ook hoogwaardige eiwitrepen aanbieden met hoge eiwitgehaltes. In werkelijkheid betreft het meestal lagere kwaliteit eiwitten of zelfs regelrecht inferieure kwaliteit eiwithydrolisaat oftewel collageeneiwit (Ja, u leest het goed!). Wanneer een bedrijf enkel de eiwitgehaltes benoemd maar niet de eiwitbronnen of de geboden informatie op internet en- of de verpakking aan duidelijkheid te wensen overlaat wees dan extra op uw hoede!
Met Perfection Bars kiest u voor ECHTE kwaliteit. Perfection Bars bevatten zuiver de beste eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein. Perfection Bars zijn met recht een klasse apart.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 15:14 ----------

Ik heb net maar een doos aardbei en een doos banaan besteld.
Kijken hoe die bevallen.

Dat wordt:meal: Zo'n beetje half Nederland en Belgie is verslaafd aan onze repen:D

Welk soort eiwitten zitten er eigenlijk in deze bars? Ben van plan ze 1 van de dagen te bestellen maar moet het weten :)

We noemen het niet voor niet de Perfection Bar. Onze Perfection Bars zijn op elk front de beste keuze, smaak, prijs en vooral kwaliteit. DE #1 eiwitreep met ECHTE kwaliteits eiwitten!:)

Kenmerken Perfection Bar:
-20.5 gram van de beste eiwitten in één product!
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Let op - vergelijk de Perfection Bars niet met andere repen die zogenaamd ook veel eiwit bevatten. Er zijn tegenwoordig meerdere (huis)merken die naar eigen zeggen ook hoogwaardige eiwitrepen aanbieden met hoge eiwitgehaltes. In werkelijkheid betreft het meestal lagere kwaliteit eiwitten of zelfs regelrecht inferieure kwaliteit eiwithydrolisaat oftewel collageeneiwit (Ja, u leest het goed!). Wanneer een bedrijf enkel de eiwitgehaltes benoemd maar niet de eiwitbronnen of de geboden informatie op internet en- of de verpakking aan duidelijkheid te wensen overlaat wees dan extra op uw hoede!
Met Perfection Bars kiest u voor ECHTE kwaliteit. Perfection Bars bevatten zuiver de beste eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein. Perfection Bars zijn met recht een klasse apart.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 15:14 ----------

Dat wordt:meal: Zo'n beetje half Nederland en Belgie is verslaafd aan onze repen:D

Haha overdrijven is natuurlijk ook een vak he :p

Welk soort eiwitten zitten er eigenlijk in deze bars? Ben van plan ze 1 van de dagen te bestellen maar moet het weten :)

De Perfection Bars bevatten Whey Proteine en Milk Protein!:)

Whey Proteine Isolate - is de meest waardevolle eiwitbron met de hoogste zuiverheid. Het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet. Compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Perfectie!

Milk Protein – de langere werking beschermt de spieren optimaal, dat is ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. Met Milk Protein krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.

Waar je bij veel eiwitrepen echt mindere eiwitbronnen of zelfs ronduit inferieure eiwitbronnen ziet pak je met onze Perfection Bars de beste eiwitten:)

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 09:53 ----------

Haha overdrijven is natuurlijk ook een vak he :p

Ok, een beetje:D Maar serieus we heben bijna geen vraag meer naar andere merken, dat is geen gein. En als de Perfection Bars op zijn dan is onze klantenservice echt overbelast. :D De vraag naar Perfection Bars in Nederland en Belgie is echt niet meer normaal zo groot:cool:

De Perfection Bars bevatten Whey Proteine en Milk Protein!:)

Whey Proteine Isolate - is de meest waardevolle eiwitbron met de hoogste zuiverheid. Het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet. Compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Perfectie!

Milk Protein – de langere werking beschermt de spieren optimaal, dat is ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. Met Milk Protein krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.

Waar je bij veel eiwitrepen echt mindere eiwitbronnen of zelfs ronduit inferieure eiwitbronnen ziet pak je met onze Perfection Bars de beste eiwitten:)

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 09:53 ----------

Ok, een beetje:D Maar serieus we heben bijna geen vraag meer naar andere merken, dat is geen gein. En als de Perfection Bars op zijn dan is onze klantenservice echt overbelast. :D De vraag naar Perfection Bars in Nederland en Belgie is echt niet meer normaal zo groot:cool:

Haha mooi toch :thumbs:
Dus eigenlijk zeg je hiermee dat de prijs op zeer korte termijn zal gaan dalen omdat jullie nog groter kunnen inkopen :engel:

• Topic Starter Topic Starter
Ach 12 repen is bij mij over het algemeen 2 weken.. Iig met white choco... Ben benieuwd of die andere ook in deze structuur passen. Want ik eet er nu elke dag 1 zo rond 21u als tussendoortje :)

Ik heb gisteren 2 doosjes binnen gekregen de aardbei was goed nu vandaag de White chocolate eens proberen hmmmm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven