Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Ach 12 repen is bij mij over het algemeen 2 weken.. Iig met white choco... Ben benieuwd of die andere ook in deze structuur passen. Want ik eet er nu elke dag 1 zo rond 21u als tussendoortje :)

Haha same here! Gaat toch wel bijna dagelijks een reep doorheen, vind vooral ideaal op me werk. Even snel tussendoor en weer verder ;)

De Perfection Bars bevatten Whey Proteine en Milk Protein!:)

Whey Proteine Isolate - is de meest waardevolle eiwitbron met de hoogste zuiverheid. Het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet. Compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Perfectie!

Milk Protein – de langere werking beschermt de spieren optimaal, dat is ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. Met Milk Protein krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.

Waar je bij veel eiwitrepen echt mindere eiwitbronnen of zelfs ronduit inferieure eiwitbronnen ziet pak je met onze Perfection Bars de beste eiwitten:)

Ok nu ik dit week zal de bestelling volgen. Nu nog de smaak. Ik twijfel tussen aardbei en banaan. Van white chocolate ben ik wss geen fan:p

De Perfection Bars bevatten Whey Proteine en Milk Protein!:)

Whey Proteine Isolate - is de meest waardevolle eiwitbron met de hoogste zuiverheid. Het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet. Compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Perfectie!

Milk Protein – de langere werking beschermt de spieren optimaal, dat is ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. Met Milk Protein krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.

Waar je bij veel eiwitrepen echt mindere eiwitbronnen of zelfs ronduit inferieure eiwitbronnen ziet pak je met onze Perfection Bars de beste eiwitten:)

Ok nu ik dit week zal de bestelling volgen. Nu nog de smaak. Ik twijfel tussen aardbei en banaan. Van white chocolate ben ik wss geen fan:p

Zelf vind ik de Banaan het lekkerst:)

Ze zijn net bezorgd, liggen bij de receptie te wachten op me...
Ik moet me echt inhouden om niet steeds naar beneden te gaan en die doos open te maken. Heb echt trek in iets lekkers... Erg benieuwd naar de banaan ook :p

Dat wordt smikkelen en smullen:meal: Genieten van ECHTE kwaliteitseiwitten en smaak! :)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Godsamme haha stop nou eens met die marketing in elke post :p

Vandaag een aardbei bar op en die vond ik ook best lekker! Niet zo lekker als de white chocolate maar een welkome afwisseling!

Komen er nog andere smaken :P?

Heerlijk Perfection Bar Banaan met een bakje aardbeien.
Lekkere zaterdagavond snack!

Zou ik deze reep ook na mijn training kunnen eten? Ik vind persoonlijk de Whey Perfection shake niet te drinken.

Zou niet verschil moeten maken met een shake?

Eiwitten komen ook uit whey en melk dus ik zie geen probleem :)

Vandaag toch maar besteld, het is de banaan geworden. Heb er ook nog gratis reepje bijgenomen dus hoop ik natuurlijk op aardbei of white choc.
Ineens maar potje syntha 6 bijgenomen voor de verwenmomenten. Voor al de andere ogenblikken is er whey perfection ;)

**** it, doos strawberry besteld! :meal:

• Topic Starter Topic Starter
Zou ik deze reep ook na mijn training kunnen eten? Ik vind persoonlijk de Whey Perfection shake niet te drinken.

Dan zal je een verkeerde smaak besteld hebben, want whey perfection heeft de lekkerste whey smaken die er bestaan. Not kidding

Mijn doos repen is ook weer besteld! We gaan ons weer misdragen :D

Enige nadeel van die repen is dat je ze blijft (vr)eten en je doos zo op is!
Mn vriendin wilt nu ook al telkens de helft, dus pak er elke keer al 2 at a time.

Enige nadeel van die repen is dat je ze blijft (vr)eten en je doos zo op is!
Mn vriendin wilt nu ook al telkens de helft, dus pak er elke keer al 2 at a time.

Die van mij wilde ook proeven :mad: Ik deel niet graag eten, helemaal niet eiwitrijk voedsel, moet ze eerst maar meer gaan squatten :heart:

Ze vind trouwens banaan het lekkerst haha. Ik vind ze gewoon allemaal even lekker en wissel het lekker af :engel:

Banaan is echt lekker, aardbei vond ik wat minder. Net White Chocolate besteld dus ben benieuwd! Komen er nog meer smaken of blijft het hierbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven