XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Banaan is echt lekker, aardbei vond ik wat minder. Net White Chocolate besteld dus ben benieuwd! Komen er nog meer smaken of blijft het hierbij?

Voorlopig geen nieuwe smaken... Prutsers :p Maar logisch, waarom zouden ze als deze als een trein lopen ;)
Ik vind Banaan ook het lekkerst geloof ik. Dan White Choco en dan Aardbei..

Alle smaken vind ik erg goed te doen. Vooral aardbei, kreeg ik gister bij mijn bestelling. Erg nice!

Ik moet toegeven dat ze bij b&f er inderdaad weer in geslaagd zijn een zeer lekker product op de markt te brengen. Toch zal ik er niet te veel van eten en niet dagelijkse basis. De voedingswaarden zijn toch niet zo goed maar wat mij het meeste stoort is de aanwezigheid van maltitol als zoetstof. Nu op zich is er niet zo veel aan de hand met dit product maar is zeker af te raden dit in grote hoeveelheden te gebruiken. Als ik wist er 11gr polyolen per reep inzit had ik get zelfs niet gekocht.
Er zijn oneindig veel producten met verschillende soorten zoetstoffen. Zo zit in al onze shakes sucralose en acesulfame k. echter in kleine maten als ik de voedinsgwaarden mag geloven. Echter zijn polyolen zeker niet de beste om te kiezen in grote hoeveelheden, ik had liever gehad dat ze er gewone suiker hadden ingeflikkerd. Met de stof op zoch is iet veel mis maar voor mij zeker niet weggelegd aangezien ik nogal gevoelige darmen heb.

We zijn allemaal bezig met het gezond naar ons nemen van voedsel maar zouden toch meer moeten stilstaan met alle stoffen die ze in de supplementen gooien.

Maaar wel een lekkere reep, dat staat vast

Net White Chocolate gehad en even geprobeerd, prima te doen. Mijn top 3 is toch ook Banaan, WC, Aardbei!

Ik moet toegeven dat ze bij b&f er inderdaad weer in geslaagd zijn een zeer lekker product op de markt te brengen. Toch zal ik er niet te veel van eten en niet dagelijkse basis. De voedingswaarden zijn toch niet zo goed maar wat mij het meeste stoort is de aanwezigheid van maltitol als zoetstof. Nu op zich is er niet zo veel aan de hand met dit product maar is zeker af te raden dit in grote hoeveelheden te gebruiken. Als ik wist er 11gr polyolen per reep inzit had ik get zelfs niet gekocht.
Er zijn oneindig veel producten met verschillende soorten zoetstoffen. Zo zit in al onze shakes sucralose en acesulfame k. echter in kleine maten als ik de voedinsgwaarden mag geloven. Echter zijn polyolen zeker niet de beste om te kiezen in grote hoeveelheden, ik had liever gehad dat ze er gewone suiker hadden ingeflikkerd. Met de stof op zoch is iet veel mis maar voor mij zeker niet weggelegd aangezien ik nogal gevoelige darmen heb.

We zijn allemaal bezig met het gezond naar ons nemen van voedsel maar zouden toch meer moeten stilstaan met alle stoffen die ze in de supplementen gooien.

Maaar wel een lekkere reep, dat staat vast

Imo pleuren ze gewoon stevia in die repen. Ik ben behoorlijk klaar met suiker namelijk. In bijna alles wat je eet zit belachelijk veel suiker. Neem nu bijvoorbeeld Lays Cheese Onion Chips... WTF Heeft suiker te maken met kaas en uien :mad: Nouja tot zover offtopic.

Imo pleuren ze gewoon stevia in die repen. Ik ben behoorlijk klaar met suiker namelijk. In bijna alles wat je eet zit belachelijk veel suiker. Neem nu bijvoorbeeld Lays Cheese Onion Chips... WTF Heeft suiker te maken met kaas en uien :mad: Nouja tot zover offtopic.

Stevia is idd de betere oplossing. Idd ik ben ook geen fan van suiker en ben me ervan bewust dat het meer kcal oplevert en het in miljoenen producten bij wordt gelapt. Maar toch heb ik dit liever als maltitol voor mij persoonlijk.
Ach het is ook allemaal marketing. Net zoals ik aanhaalde dat ze bij de whey er duidelijk bijzetten dat het aspartaam vrij is. Ja maar er zitten wel zoetstoffen in van dezelfde groep waar er veel minder studies op zijn gebeurd. Ma ok het moet hier geen wartopic op zoetstoffen worden.
In de meeste repen zitten deze ingedrienten, allesinds ze zijn lekker dan de meeste bars

Net White Chocolate gehad en even geprobeerd, prima te doen. Mijn top 3 is toch ook Banaan, WC, Aardbei!

White Chocolate is bij de meeste mensen de grote favoriet met daarna de banaan. Ben zelf ook een grote White Choco fan:D Dank voor het compliment!:)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:56 ----------

Stevia is idd de betere oplossing. Idd ik ben ook geen fan van suiker en ben me ervan bewust dat het meer kcal oplevert en het in miljoenen producten bij wordt gelapt. Maar toch heb ik dit liever als maltitol voor mij persoonlijk.
Ach het is ook allemaal marketing. Net zoals ik aanhaalde dat ze bij de whey er duidelijk bijzetten dat het aspartaam vrij is. Ja maar er zitten wel zoetstoffen in van dezelfde groep waar er veel minder studies op zijn gebeurd. Ma ok het moet hier geen wartopic op zoetstoffen worden.
In de meeste repen zitten deze ingedrienten, allesinds ze zijn lekker dan de meeste bars

+ onze repen bevatten de beste eiwitten uit whey en mpc daar kunnen maar heel weinig repen in mee.:)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:57 ----------

Alle smaken vind ik erg goed te doen. Vooral aardbei, kreeg ik gister bij mijn bestelling. Erg nice!

Dank je, mooi compliment weer!:)

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

perfect%20bars2.jpg

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:57 ----------

Voorlopig geen nieuwe smaken... Prutsers :p Maar logisch, waarom zouden ze als deze als een trein lopen ;)
Ik vind Banaan ook het lekkerst geloof ik. Dan White Choco en dan Aardbei..

We willen wel nieuwe smaken maar zijn niet snel tevreden:D

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:58 ----------

Zorg dat je altijd een doosje Perfection Bars in de auto hebt:meal:

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Als je witte choco kunt maken dan kun je ook gewone choco maken. En als je een miljoenmiljard smaakjes whey kunt maken dan kan een 4e eiwitreep smaak er best bij.

Ik wil wel proefkonijn spelen hoor, ben een echte choco freak :D

Als je witte choco kunt maken dan kun je ook gewone choco maken. En als je een miljoenmiljard smaakjes whey kunt maken dan kan een 4e eiwitreep smaak er best bij.

Damn je bent me net voor :(

Wat een lekkere repen!

Ik vraag me wel af wat de kcalwaarde van die polyolen is? Over maltitol valt meerdere zaken te vinden op het web gaande van 0 kcal tot 2,5 per gram. Graag even uitklaren!

Klopt, we zijn wel heel kritisch op de smaak en zijn nog net niet tevreden over de gewone Choco. Onze Perfection Bar moet de naam altijd eer aan doen. We willen er wel 3 smaken bij zo hard gaan de Perfection Bars. :)

Ik hou het in gedachte:D

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 09:22 ----------

Wat een lekkere repen!

Ik vraag me wel af wat de kcalwaarde van die polyolen is? Over maltitol valt meerdere zaken te vinden op het web gaande van 0 kcal tot 2,5 per gram. Graag even uitklaren!

Mooi compliment weer!:) Uit mijn hoofd is het wel die 2.5 maar zou ik moeten uitzoeken:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet al hoe je die Choco reep wel PERFECT kan maken.
Een sliertje gezonde caramel verborgen in het midden :D

Heerlijke repen tot voor deze waren de Oh Yeah repen mijn favoriet maar dit is nu wel veranderd naar perfection bar

Ik weet al hoe je die Choco reep wel PERFECT kan maken.
Een sliertje gezonde caramel verborgen in het midden :D

hmmmm:) Dat is misschien wel een idee:)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 10:48 ----------

Heerlijke repen tot voor deze waren de Oh Yeah repen mijn favoriet maar dit is nu wel veranderd naar perfection bar

Er is zelfs bijna geen vraag meer naar andere merken. Met de Perfection Bar pak je ECHTE eiwitten uit Whey en Micellar in combinatie met de beste smaken en prijs. Daar kan geen reep tegenop:)

Heb de banaan reep als sample gehad hij was echt heerlijk! ik ga ze zeker bestellen als ik klaar ben met mijn cut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven