XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Peanut butter
Caramel peanut
:D

Caramel loopt ook bij andere repen wel goed. Goeie optie!:) Peanut twijfel ik een beetje aan als ik eerlijk ben.:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 21:03 ----------

Op jullie site zetten jullie dat er slechts 2,5 gram suiker inzit. Maar ik had nog een vraagje over de polyolen aangezien polyolen de helft tot zelfs evenveel kcal aanbrengen als suiker. Kunnen jullie me misschien vertellen om welke polyolen het gaat aangezien het hier toch om 11,5 gram polyolen gaat en dit zeker niet verwaarloosbaar is? :)

Het label staat er ook bij:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 21:05 ----------

Zonder twijfel cookies en chocolate!

Ook mijn persoonlijke favorieten tot nu toe al trekt Caramel ook wel. Misschien doen we er wel drie:)

perfect%20bars2.jpg

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Geen peanut graag. Hier ben ik allergisch voor.

Iets met brownies? of taaitaai/ontbijtkoek :p

Lijstje voor nieuwe smaken:
Chocolate
Cookies
Hazelnoot
Aardbeibanaan
Caramel

Ik denk dat we er 2 smaken bij gaan doen. Iemand anders nog suggesties en/of welke smaken zouden jullie voorkeur hebben denken jullie?:)

1. caramel
2. chocolate
2. cookies
4. hazelnoot
5. aardbeibanaan

Vriendin is er verslaafd aan nu ook al haha :D
Ze zijn echt super lekker en heel zacht echt de beste bar die ik tot nu toe heb gegeten zelfs beter dan de granny's bar,..

de lyrische reviews hier vind ik enigszins overdreven maar prima bars idd :thumbs:

1. caramel
2. chocolate
2. cookies
4. hazelnoot
5. aardbeibanaan

Komt redelijk overeen met mijn mening behalve dan misschien dat ik de caramel en cookies van plaats zou wisselen. Misschien toch van deze 3 smaken sampling aanvragen en dan kiezen. Of gewoon alle drie nemen:D

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 08:43 ----------

Staan mooie lekkere smaken bij:D

Ja, daar zit altijd wel een favoriet tussen:)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 08:44 ----------

Vriendin is er verslaafd aan nu ook al haha :D
Ze zijn echt super lekker en heel zacht echt de beste bar die ik tot nu toe heb gegeten zelfs beter dan de granny's bar,..

De Perfection Bars staan hier bijna in torens op de inpaktafels. Niet meer normaal. Het lijkt wel of heel Nederland nu al verslaafd is:D

perfect%20bars2.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 08:44 ----------

de lyrische reviews hier vind ik enigszins overdreven maar prima bars idd :thumbs:

Mooi compliment, dank je!:)

niet alleen overdreven,ik vraag me ook af welke belangen

hier spelen,het begint hier op een B&F sekte te lijken ,

alles is fantastisch en super :eek:,af en toe een kritische noot

komt op mij toch betrouwbaarder over ;)

niet alleen overdreven,ik vraag me ook af welke belangen

hier spelen,het begint hier op een B&F sekte te lijken ,

alles is fantastisch en super :eek:,af en toe een kritische noot

komt op mij toch betrouwbaarder over ;)

De belangen van de mensen hier zijn kwalitatief goede producten, een goede prijs en service.

B&F onderscheidt zich op deze punten keer op keer en dan mag dat best gezegd worden.

• Like
Waarderingen: B&F
De belangen van de mensen hier zijn kwalitatief goede producten, een goede prijs en service.

B&F onderscheidt zich op deze punten keer op keer en dan mag dat best gezegd worden.

nou als je stats kloppen,dan zou ik toch mijn geld terugvragen bij B&F :D

Dat is een heel mooi compliment. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 11:32 ----------

ok eerlijk is eerlijk.. had er gister na een maaltijd een op maar net nog een genomen en ze zijn idd erg lekker.

Dank je!:) Perfection Bars

perfect%20bars2.jpg

Hmm ik ben altijd vrij zuinig met de repen die ik koop, gebruik ze echt alleen in 'noodgevallen'. Zo had ik een paar maanden terug een paar dozen van FortiFX gekocht bij jullie, maar die heb ik net helaas moeten weggooien omdat ze helaas over datum waren :( Hopelijk overkomt mij dat niet met jullie nieuwe repen, ben toch wel benieuwd naar de white chocolate :D

Hmm ik ben altijd vrij zuinig met de repen die ik koop, gebruik ze echt alleen in 'noodgevallen'. Zo had ik een paar maanden terug een paar dozen van FortiFX gekocht bij jullie, maar die heb ik net helaas moeten weggooien omdat ze helaas over datum waren :( Hopelijk overkomt mij dat niet met jullie nieuwe repen, ben toch wel benieuwd naar de white chocolate :D

De White Chocolate is goddelijk lekker:) De houdbaarheid is bij de Perfection Bars ook top. Onze Perfection Bar is letterlijk verreweg op elk front de #1 eiwitreep:)

Vind niets lyrisch aan de review:D Simpelweg de beste bar die ik ook heb gehad! Na het proeven ben je gewoon heel enthousiast:) Echt heel lekker:):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven