MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
:D:D Hiermee heb je een goeie oplossing voor je honger!

Eldert

Hahahababahahahahahahahaha ja hahahahahahahaha

Ik heb de reep ingedrukt (klinkt raar) maar dat was het eerste wat ik deed....uit de doos en voelen naar de hardheid. Hij is echt lekker zacht...hekel aan die gummy knuppels waarmee je iemand direct een gat in zn hoofd slaat mocht je een al etend een draaicircel van een vrachtwagen maken. En nog belangrijker het uitsparen van tandarts kosten. Op kamer temperatuur liggen ze overigens.

Hahahababahahahahahahahaha ja hahahahahahahaha

Ik heb de reep ingedrukt (klinkt raar) maar dat was het eerste wat ik deed....uit de doos en voelen naar de hardheid. Hij is echt lekker zacht...hekel aan die gummy knuppels waarmee je iemand direct een gat in zn hoofd slaat mocht je een al etend een draaicircel van een vrachtwagen maken. En nog belangrijker het uitsparen van tandarts kosten. Op kamer temperatuur liggen ze overigens.

Wij kennen die repen ook:D Vandaar dat we met onze eigen eiwitreep, de Perfection Bar zijn gekomen. Eindelijk een eiwitreep met goede eiwitten waar iedereen kan genieten van elk hap:)

Hulde voor dit product tot dusver....de smaak wordt alleen maar positief beoordeeld lees ik dus wederom een hit geloof ik!

Zit nu zelf even lekker te genieten van een Perfection Bar Banaan. Wat mij opvalt is dat de smaak ook heerlijk subtiel is. Fantastisch met de fijne zachte structuur. :)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

• Topic Starter Topic Starter
Met een kater zijn ze ook heerlijk :D

@ Reus, ik kom je aanmoediging de 9e ;)
Me vrouwtje en ik gaan ook heen

Smaak is zeker goed! Had gelijk 3 dozen besteld. Misschien dat ik nog even een voorraad aan leg! In de toekomst nog andere smaken B&F?

Smaak is zeker goed! Had gelijk 3 dozen besteld. Misschien dat ik nog even een voorraad aan leg! In de toekomst nog andere smaken B&F?

Dank je, voor de complimenten!!:) Er is zoveel vraag naar de Perfection Bars dat we direct al sampling voor nieuwe smaken hebben aangevraagd. (Caramel, Cookies en Chocolate)

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Laatst bewerkt:
Bars zijn prima smaken goed en zijn zacht had zelf white chocolate en strawberry.
Alleen € 32,90 vind ik ze ZEKER niet waard voor wat ze normaal moeten gaan kosten.

Zojuist besteld, ben benieuwd.. volgende week paar dagen op reis dus deze gaan mee de koffer in voor na de training (hopelijk is die gym in het hotel wat..)

n.b. wel eens met Dansil. € 32,90 is wel erg heftig voor 12 bars..

Deze week ook maar eens een doosje bestellen, de White Chocolate was erg lekker!

Hoop stiekem dat B&F de prijs houdt zoals die nu is, dan zou hij er bij mij in ieder geval standaard bij elke bestelling bijkomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven