MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Net besteld (C632431), ben benieuwd :)

Dat wordt genieten!!! :) Thanks! Perfection Bar

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram de beste eiwitten in één reep!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

• Topic Starter Topic Starter
2mnjfj5.jpg

Whhaaaat die was lekker!!!!

Echt heel erg lekker, had white chocolate. Voor deze kennismakingsprijs neem ik ze graag mee. De prijs van 30 plus euries is me iets te hoog om vast in mijn suplementenstack op te nemen. Maar wel complimenten voor de smaak .

Zijn inderdaad nu mooi scherp geprijst.

Thanks:D De Perfection Bar is op elk front de beste eiwitreep in de markt. Kwaliteit, smaak en prijs. :)

perfect%20bars2.jpg

Perfection Bar – elke dag weer genieten van onverslaanbare kwaliteit en smaak!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 07:32 ----------

Echt heel erg lekker, had white chocolate. Voor deze kennismakingsprijs neem ik ze graag mee. De prijs van 30 plus euries is me iets te hoog om vast in mijn suplementenstack op te nemen. Maar wel complimenten voor de smaak .

Mooie complimenten! Dank je:) Perfection Bar

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 07:33 ----------

Zijn inderdaad nu mooi scherp geprijst.

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:)

• Topic Starter Topic Starter
Ben erg benieuwd naar die andere smaken. Zodra mijn doosje witte chocolade op is (zal snel zijn) ga ik denk ook Aardbei eens proberen, kijken of die net zo lekker is!

hoe zit het eigenlijk met de polyolen erin? hoeveel gr per dag mag je daarvan hebben?

Hahahahaha voorraad al op B&F? Water loopt me in de mond telkens wanneer ik naar de doos repen begin te staren.....nog 3,5 week volhouden nog:)

White chocolate

+ punten
Smaak is top!
Heel zacht!

- punten
Smaakt naar meer
Smaakt naar meer
Smaakt naar meer
prijs aan de hoge kant tov alternatieven

Ben erg benieuwd naar die andere smaken. Zodra mijn doosje witte chocolade op is (zal snel zijn) ga ik denk ook Aardbei eens proberen, kijken of die net zo lekker is!
Absoluut. Witte Chocolade is denk ik op dit moment absoluut het populairst. Natuurlijk ook omdat de Sint bijna weer in het land is en iedereen witte chocolade(letters) wil!:eek:
hoe zit het eigenlijk met de polyolen erin? hoeveel gr per dag mag je daarvan hebben?
Een exacte hoeveelheid die je hier van in mag geven is er niet. Als je een vergelijking zet met 100gram winegums zitten hier al meer dan 50gram polyolen in. Dat zou betekenen dat je minimaal 5 repen moet eten om die hoeveelheid te halen. Denk niet dat je dat lukt, dus 10 gram is echt niet veel;)
Hahahahaha voorraad al op B&F? Water loopt me in de mond telkens wanneer ik naar de doos repen begin te staren.....nog 3,5 week volhouden nog:)
Haha, ik houd voor jou wel een doosje achteruit! :)

Ralf

Fijn dat jullie rekening houden met de voorkeuren van de klanten bij het creëren van nieuwe smaken. Voor mij mag je de smaak "zwarte chocolade/black chocolate" aan het lijstje van mogelijk nieuwe smaken toevoegen. :cool:

white chocolate en strawberry geproefd. Strawberry ga ik niet weer bestellen, niet mijn smaak. Witte chocola is echt heerlijk! Lijkt wel op een bonbon :D
Vergeleken met de granny's bar is deze echt veel beter. Betere smaak en lekker zacht ipv hard.
Top product! was het wachten waard!

white chocolate en strawberry geproefd. Strawberry ga ik niet weer bestellen, niet mijn smaak. Witte chocola is echt heerlijk! Lijkt wel op een bonbon :D
Vergeleken met de granny's bar is deze echt veel beter. Betere smaak en lekker zacht ipv hard.
Top product! was het wachten waard![/QUOTE]

Dat zijn weer hele mooie complimenten. We wilden met de Perfection Bar meteen de top qua Eiwit Repen in de markt zetten. Het beste waar het gaat om eiwitten, kwaliteit en smaak. Dat is heel mooi gelukt. De vraag is ook onvoorstelbaar groot en daar zijn we heel erg blij mee.
Nogmaals bedankt voor de complimenten!:)

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20,5 Gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 15:34 ----------

Fijn dat jullie rekening houden met de voorkeuren van de klanten bij het creëren van nieuwe smaken. Voor mij mag je de smaak "zwarte chocolade/black chocolate" aan het lijstje van mogelijk nieuwe smaken toevoegen. :cool:

Dank je, we vinden dat zelf ook heel leuk. Dark Chocolate achtige variant. Zetten we ook op de lijst! We vragen dan van wat mogelijk is sampling en maken dan een keuze:) Top!!:)

B&F mijn complimenten voor die bars die jullie hebben gecreeerd, heb alle 3 de smaken en heb nu al white choco en banaan op en nomonomnom! goeie shizz!:D

Voordeel tegenover andere proteine bars :

-Goed qua smaak maar niet te zoet
-Zacht qua structuur

gewoon top :D

B&F mijn complimenten voor die bars die jullie hebben gecreeerd, heb alle 3 de smaken en heb nu al white choco en banaan op en nomonomnom! goeie shizz!:D

Voordeel tegenover andere proteine bars :

-Goed qua smaak maar niet te zoet
-Zacht qua structuur

gewoon top :D

WOW!:) Dat is weer heel mooi om te lezen. We willen altijd in elke categorie het beste hebben. We zijn ook best wel een beetje trots op deze nieuwe aanwinst!:)

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!

Wanneer verwachten jullie met nieuwe smaken te komen? Jammer dat ik net 2 dozen van Granny heb besteld die ik veel beter had verwacht. Die aardbei reep van B&F vond ik lekker terwijl het niet mijn smaak is. Witte chocola lijkt me dan wel heel lekker.

Wanneer verwachten jullie met nieuwe smaken te komen? Jammer dat ik net 2 dozen van Granny heb besteld die ik veel beter had verwacht. Die aardbei reep van B&F vond ik lekker terwijl het niet mijn smaak is. Witte chocola lijkt me dan wel heel lekker.

Op de korte termijn;) Witte chocolade is echt heel erg lekker:D:D

Eldert

Djeezzzzz......krijg honger van dit topic:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven