Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik wacht wel op de nieuwe choco variant.. Ik ben helaas niet zo van de kokos, dus wil het risico niet lopen dat kokos mij straks niet bevalt :(

Ik zo graag zien dat er een variety box komt met de repen!:D Dan kun je lekker afwisselen, want elke keer dezelfde vind ik persoonlijk niks.

En nee ik ga ook niet 5 dozen bestellen..:rolleyes:

Who's here with me?

Na al deze goede commentaren ga ik er ook maar eens bestellen, eens kijken wat dit geeft!

Ik zo graag zien dat er een variety box komt met de repen!:D Dan kun je lekker afwisselen, want elke keer dezelfde vind ik persoonlijk niks.

Who's here with me?

Geen slecht idee trouwens! Alleen lastig dat er straks 5 smaken zijn en er 12 repen in zo'n doos gaan. De originele smaken 3x4 zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me? Daar zijn al zoveel van verkocht ondertussen. Aan de andere kant, met 5 dozen zit je voorlopig wel goed en heb je voldoende afwisselingsmogelijkheden, maar niet iedereen heeft zoveel geld over. Hopelijk krijgt B&F over een tijdje weer losse repen als cadeau bij een bestelling vanaf 30 euro (bij voorkeur de nieuwe smaken :D) Volgens mij liep dat vorige keer wel goed ;)

Ik wacht wel op de nieuwe choco variant.. Ik ben helaas niet zo van de kokos, dus wil het risico niet lopen dat kokos mij straks niet bevalt :(
Kokos is een heerlijke smaak, kun je zeker proberen:cool:

Who's here with me?
Dat was zeker een goede tip. We hebben de mogelijkheden in het verleden al bekeken, maar helaas niet haalbaar. De Variety Box met de Perfection Bars gaat helaas niet komen.:cool:
Na al deze goede commentaren ga ik er ook maar eens bestellen, eens kijken wat dit geeft!
[Link niet meer beschikbaar] is een fantastische keus, zeker aan te raden. We werken met de beste producent van Europa, per reep krijg je 20.5 gram van de beste eiwitten binnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Coconut is besteld! :D

repen werken niet voor mij, zijn te lekker en blijf maar dooreten. Coconut vond ik het lekekrst!

Dankje. De Coconut Sensation wordt weer smikkelen:D
repen werken niet voor mij, zijn te lekker en blijf maar dooreten. Coconut vond ik het lekekrst!
Haha, maar wel op een verantwoorde manier extra eiwitten:) [Link niet meer beschikbaar]

De Perfection Bar is verkrijgbaar in de volgende smaken:
- Banana Sensation
- White Chocolate Sensation
- Strawberry Sensation
- Coconut Sensation
The Perfection Bar – elke dag weer genieten van onverslaanbare kwaliteit en smaak!

Vandaag maar weer een doosje kokos bij m'n bestelling gedaan, dingen zijn echt te lekker.

kort vraagje;

ik eet normaal wel de white chocolate smaak en nu dan ook de kokos.
echter ben ik wel benieuwd hoe de aardbei en banaan smaken, maar smaken deze hetzelfde als de whey aardbei en banaan smaak van b&f?
omdat niemand hier op antwoorden heb ik maar een doosje aardbei besteld.

en moet zeggen dat ik wel een beetje ben teleurgesteld na altijd de witte chocola en laatst de kokos valt de aardbei echt erg tegen.
de reep is keihard en het lijkt wel of ik een geperst blok whey aardbei smaak met een laagje witte chocola aan het eten ben.

volgende x dus maar weer naar me vertrouwde smaak toe...

De kokos beviel jouw dus ook? Ben erg benieuwd, klinkt iig lekker :D

omdat niemand hier op antwoorden heb ik maar een doosje aardbei besteld.

en moet zeggen dat ik wel een beetje ben teleurgesteld na altijd de witte chocola en laatst de kokos valt de aardbei echt erg tegen.
de reep is keihard en het lijkt wel of ik een geperst blok whey aardbei smaak met een laagje witte chocola aan het eten ben.

volgende x dus maar weer naar me vertrouwde smaak toe...
Smaak is erg persoonlijk en aardbei is inderdaad iets minder zoet van smaak dan bijv. Cocos of Witte Chocolade, waardoor je een andere beleving krijgt. Echter wel een goede reep. Witte Chocolade en Kokos zijn inderdaad overheerlijke smaken:)
Zeker, moet je proberen! :)

Ralf

Smaak is erg persoonlijk en aardbei is inderdaad iets minder zoet van smaak dan bijv. Cocos of Witte Chocolade, waardoor je een andere beleving krijgt. Echter wel een goede reep. Witte Chocolade en Kokos zijn inderdaad overheerlijke smaken:)

Ralf
ja het gaat me er niet om dat die minder zoet is, maar hij is ook 2x zo hard en een stuk droger.
zonder wat drinken erbij is het niet weg te krijgen en dat is juist het grote probleem, ik neem ze zodat ik makkelijk onderweg me voeding kan aanvullen, als ik dan alsnog moet bedenken dat ik van alles mee moet nemen werkt het niet.

maar goed, nooit geschoten altijd mis he. dus volgende x gewoon weer naar de vertrouwde witte choco:D

ja de kokos is echt een top smaak:D

Banaan en cocos, allebei heerlijk:D, komen er nog nieuwe smaken?

Bulkmodus is eindelijk weer gestart deze week. Time voor perfection bars has come :D
Cocos it is!

Er komt inderdaad nog een heerlijke Chocolade smaak. Deze zal ook echt eer doen aan de naam, Perfection Bar. We hopen deze maand nog dat deze komt.
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Ralf

Er komt inderdaad nog een heerlijke Chocolade smaak. Deze zal ook echt eer doen aan de naam, Perfection Bar. We hopen deze maand nog dat deze komt.
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Ralf

Ben benieuwd!!! Kokos is helemaal top

Nog heel even, dan hebben wel een lekkere vijfde smaak van de Perfection Bar. :)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven