XXL Nutrition

Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goede smaak!! Handig om mee te nemen.
 
Welke had je David? Ben zelf echt fan van de kokos en banaan repen :D
 
Welke had je David? Ben zelf echt fan van de kokos en banaan repen :D

Paar keer banaan gehad (waren heerlijk) nu eens aardbei geprobeerd, moet zeggen dat die ook best weg te krijgen zijn:) Kokos zal de volgende worden!
 
Paar keer banaan gehad (waren heerlijk) nu eens aardbei geprobeerd, moet zeggen dat die ook best weg te krijgen zijn:) Kokos zal de volgende worden!
Banaan, Kokos of Witte Chocolade. Allemaal erg lekkere smaken. Perfection Bar is de nr1 eiwitreep :)
perfect%20bars2.jpg

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!


Ralf
 
Niet leuk om een keer een discount box te doen met 30 repen (3 smaken of 1 dezelfde) voor een X bedrag :D
 
Hier gaat weer een doosje van mee op vakantie! Heerlijk voor onderweg of op t strand :)
Cocos zomersmaakje :D
 
Hier gaat weer een doosje van mee op vakantie! Heerlijk voor onderweg of op t strand :)
Cocos zomersmaakje :D
We merken door de zomer dat de eiwitreepjes veel meer verkocht worden. We hebben de Perfection Bar extra groot ingeslagen, zodat iedereen de reep mee kan nemen:)
 
We merken door de zomer dat de eiwitreepjes veel meer verkocht worden. We hebben de Perfection Bar extra groot ingeslagen, zodat iedereen de reep mee kan nemen:)

Dat is maar goed ook, grijp nooit mis bij deze repen :thumb: Cocos en Banaan standaard in de gangkast hier!
 
De Perfection Bars zijn weer in groten getale ingeslagen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit voor slechts 14,90!
 
Ook maar weer een doosje besteld gisteravond en voor het eerst aardbei smaak. De andere smaken zijn allemaal top dus ben benieuwd :D
 
Ook maar weer een doosje besteld gisteravond en voor het eerst aardbei smaak. De andere smaken zijn allemaal top dus ben benieuwd :D

Volgens mij is ie wel de moeite waard of niet??
 
Welke is lekkerder, deze of de smart bars?
 
Welke is lekkerder, deze of de smart bars?

Heb zelf de Smart Bar Cookies en Perfection Bar Witte Chocolade en Aardbei gehad.
1: Perfection Bar Witte Choco
2: Smart Bar Cookies
3: Perfection Bar Aardbei
 
mijn ervaring met de banana bars,


Van in de tijd dat ik enkel nog maar aan weighted calisthenics deed.

Deed mee aan een overlevingstocht van 48uur aan een stuk fietsen wandelen en dan terug fietsen continu modder ondergrond en stijle hellingen. Koekjes chocoladesandwishes en banabars waren men voeding dan met enkel water (zo weinig mogelijk gewicht meehebben ofcors). Iedere 3 uur bar gegeten en na een halve dag begon ik niet normaal scheten te laten. 36 uur ver en ik kon op commando scheten laten, natuurlijk wist ik dat het van de bars kwam maarja mijn gains die ik niet had he!

zal ze nooit meer kopen gelijk hoe :')
liever 16 pakken kippewit in men tasje dan
 
Heb zelf de Smart Bar Cookies en Perfection Bar Witte Chocolade en Aardbei gehad.
1: Perfection Bar Witte Choco
2: Smart Bar Cookies
3: Perfection Bar Aardbei

Witte choco blijft ook mijn favo.

Alhoewel banaan op zn tijd ook niet verkeerd is :D
 
Perfection bars blijven lekker, heb ze een tijd niet gehad door mijn dieet, maar snoepte van de week weer even een hapje bij iemand en ben meteen weer hooked. Banaan en cocos zijn mijn favo's. Beide doos van besteld :D Mag wel weer keertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven