MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind de 'normale' chocolade ook niet geweldig tbh.. Maar dat is juist goed, doe ik er langer mee.. :roflol: Volgende keer gewoon weer white choco of banaan voor mij.
Ik vind de gewone chocolade wel goed, heeft een minder sterke smaak en dat vind ik het positiefst er aan. Witte choco vond ik eerst super lekker, maar beu gegeten na een tijdje. Aardbij is ook niet zo nieuw meer. Ik denk dat gewone chocolade een smaak is die waar je minder snel aan went.

Ik vind de gewone chocolade wel goed, heeft een minder sterke smaak en dat vind ik het positiefst er aan. Witte choco vond ik eerst super lekker, maar beu gegeten na een tijdje. Aardbij is ook niet zo nieuw meer. Ik denk dat gewone chocolade een smaak is die waar je minder snel aan went.

Daar ben ik het wel mee eens. Eigenlijk een beetje hetzelfde principe als met Whey Perfection vind ik. Choco en alle chocovarianten zijn altijd 10/10 voor mij, omdat de cacao het iets extra's geeft. In de choco perfection bar zit ook cacao. Dus vandaar dat deze nieuwe 'anders' proeft. Bruine chocolade heb ik liever i.c.m. karamel, maar goed dat veranderd de voedingswaarde natuurlijk weer.. Ik heb persoonlijk gewoon meer met witte chocolade, had deze variant dus liever gezien met een wit laagje ;)

Tijdje even geen bars gegeten, onlangs zowel de cocos als de choco besteld. Ik vind persoonlijk de choco ietwat flauw, mijn vriendin vind hem top! Cocos is echt mijn nieuwe favoriet (nu na 2 dozen nog steeds) en op de 2e plaats banaan.

Altijd handig om bij je te hebben en als je een beetje offdag hebt en je meals niet goed naar binnenkrijgt een simpele manier om toch lekker aan te vullen.

Tijdje even geen bars gegeten, onlangs zowel de cocos als de choco besteld. Ik vind persoonlijk de choco ietwat flauw, mijn vriendin vind hem top! Cocos is echt mijn nieuwe favoriet (nu na 2 dozen nog steeds) en op de 2e plaats banaan.

Altijd handig om bij je te hebben en als je een beetje offdag hebt en je meals niet goed naar binnenkrijgt een simpele manier om toch lekker aan te vullen.

Yes nog een cocos liefhebber :D :D Ben echt blij dat ze deze hebben toegevoegd!

• Topic Starter Topic Starter
Nu moet ik die kokos ook echt een keer proberen :)

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
En hoe was de reep in magnetron idee ? Heeft het gesmaakt ?

Haha ja hij was een beetje lauw/warm, moet zeggen dat het niet verkeert was :)! Al vind ik ze normaal net zo lekker ;)

Zijn hier mensen die de nieuwe Smart Bars al hebben geprobeerd?

.

Laatst bewerkt:
Nou ja, ik heb de Smart Bars vandaag binnen gekregen. Cookies & Cream smaakt net zoals de casein dus dat is best ok! Coconut is lekker, alhoewel de perfections wel net iets beter zijn.

Tip: stop de reep 20-30 sec in de magnetron = hemels.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Jep ik ook, iedereen zegt het nu

Beste tip ooit! Net een smartbar (cookie) uit de magnetron gegeten, dat is echt nog zoveel lekkerder dan gewoon zo! Thanks Kimmona! :D

Ben geen fan van magnetron. De straling beïnvloed de kwaliteit van je voeding..
Geef mij gewoon de bars als ze zijn. Handig, goedkoop, voedzaam en lekker ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven