MuscleMeat

Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ben geen fan van magnetron. De straling beïnvloed de kwaliteit van je voeding..
Geef mij gewoon de bars als ze zijn. Handig, goedkoop, voedzaam en lekker ;)

Dit.

En waarom de magnetron? Net nog een perfection bar gegeten..delicious as ****.
 
Wanneer komt de coconut perfection bar weer in voorraad? Wou deze nog net bij de bestelling gooien na het lezen van al de positieve reviews hierover :)
 
Lekker hoor die polyolen:p


Polyolen worden niet of nauwelijks opgenomen in de dunne darm. Daardoor komen ze onveranderd in de dikke darm terecht. Doordat ze nauwelijks opgenomen worden, leveren ze dus ook geen energie, of veel minder.
Echter, ze worden zeer heftig gefermenteerd (omgezet) door de bacteriën in de dikke darm. Hierbij ontstaan diverse producten, waaronder gassen, zoals koolzuurgas, waterstofgas en methaangas. Deze gassen zorgen voor de bijwerkingen; krampen, winderigheid en diarree. Ook trekken polyolen water aan, wat ook een bijdrage aan de diarree levert. Deze verschijnselen zijn vergelijkbaar met een lactose- of fructose -intolerantie. Het laxerende effect van bijvoorbeeld pruimen, is ook te danken aan de hoge concentratie sorbitol in deze vruchten.
Iedereen heeft een andere darmflora en ook een andere capaciteit om de gevormde gassen via het bloed en de adem af te voeren. De meeste mensen verdragen daarom 20-40 gram polyolen per dag zonder noemenswaardige verschijnselen. Anderen zijn echter meer intolerant en hebben al bij 5 gram nadelige verschijnselen. Daarom staat op alle verpakkingen die gezoet zijn met polyolen een waarschuwing om niet meer dan 20-40 gram per dag te gebruiken, gebaseerd op een gemiddelde volwassene en afhankelijk van het type polyol.

Kinderen zijn gevoeliger voor polyolen, vanwege de lagere capaciteit om de gassen te verwerken. De maximale dosis voor kinderen tot 10 jaar is de helft van de dosis voor volwassenen
 
Smelt het slimmerd :)

Oh dus toch..en dan? ik hoef geen gesmolten reep hoor..maakt het echt niet lekkerder er op, voor sommige mensen misschien.

Magnetron beinvloed alleen maar de kwaliteit van zo een reep, en het is normaal al super lekker. Vandaar waarom de magnetron.. spreekt toch voor zich..

Niet zo pussy doen en gewoon weg eten die reep
 
Ik wil een keer zo een reep in een protein pancake rollen en dan in de magnetron doen :D
 
Wanneer komt de coconut perfection bar weer in voorraad? Wou deze nog net bij de bestelling gooien na het lezen van al de positieve reviews hierover :)

Die mening deel ik haha, zijn echt super lekker! Zag net dat je ze weer kan bestellen :D
 
Voor mij de perfecte reep om voor de training te nemen, ik vind zelf de witte chocolade smaak het lekkerst.
Ze geven een goed honger stillend gevoel en de smaak is top!
 
Voor mij de perfecte reep om voor de training te nemen, ik vind zelf de witte chocolade smaak het lekkerst.
Ze geven een goed honger stillend gevoel en de smaak is top!
Bedankt voor het mooie compliment. De Perfection Bar is voor velen de Nr1 eiwitreep. :1e: Dat is natuurlijk ook niet raar vanwege het mooie prijs/kwaliteit verhouding!

Ralf
 
Ik wil een keer zo een reep in een protein pancake rollen en dan in de magnetron doen :D

Ondertussen al eens gedaaan :P? Heb die drang zelf niet echt omdat ik ze zo al super lekker vind maar ben wel benieuwd haha.
 
Alle smaken van de beste eiwitreep zijn weer voorradig :)

Perfection Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!
 
Mooi zo, kan ik weer een doos coconut bestellen :D :D
 
Komt de smaak white chocolate nog terrug ?
 
Komt de smaak white chocolate nog terrug ?
Zeker, met 2-3 weken komen alle smaken weer ruimschoots voorradig. Onder andere de super populaire White Chocolate :) Deze hebben we dit keer extra groot besteld, zodat deze niet weer uitverkocht zal zijn.

Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!


Ralf
 
Zeker, met 2-3 weken komen alle smaken weer ruimschoots voorradig. Onder andere de super populaire White Chocolate :) Deze hebben we dit keer extra groot besteld, zodat deze niet weer uitverkocht zal zijn.

Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Ralf


Beter, whit chocolatblijft me ultieme legale cheat :D
 
Passen deze repen in een clean voedingsschema?
Lijkt me wel makkelijk, voornamelijk op school oid.. toch even tussendoor aan de eiwitten en alles komen
 
Passen deze repen in een clean voedingsschema?
Lijkt me wel makkelijk, voornamelijk op school oid.. toch even tussendoor aan de eiwitten en alles komen

Ja zeker, kan er makkelijk in.
In een wedstrijdt voorbereiding zou ik het laten liggen. Maar verder maakt t echt niet uit.
 
cholesterol?

Hoi,

Ik heb een tijdje gezocht op de site van body en fit, maar ik vind geen informatie omtrent de cholesterol inhoud van dit product. Kan ik deze ergens terug vinden?
Hoge cholesterol zit in de familie...
 
Mijn vader en oma hebben hier ook last van maar hij eet deze repen net zo graag als ik een heeft nergens last van :)
Dus ik zou zeggen, doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven