Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Zojuist besteld, ben benieuwd.. volgende week paar dagen op reis dus deze gaan mee de koffer in voor na de training (hopelijk is die gym in het hotel wat..)

n.b. wel eens met Dansil. € 32,90 is wel erg heftig voor 12 bars..
Prijs zal mss wel stijgen maar nooit naar 33€ hoor ;) zullen 100% zeker onder de 25 blijven, en waarschijnlijk zelfs max 20. Het is mogelijk dat ze ook permanent op 15 gaan blijven als ze zo'n succes blijven maar dat zullen we moeten afwachten :p

• Topic Starter Topic Starter
Deze week ook maar eens een doosje bestellen, de White Chocolate was erg lekker!

Hoop stiekem dat B&F de prijs houdt zoals die nu is, dan zou hij er bij mij in ieder geval standaard bij elke bestelling bijkomen.

Het zelfde geldt voor mij.
Als ze zo geprijsd blijven blijf ik ze sowieso ook standaard bestellen! :D

Ik blijf ze standaard bestellen. Superscherpe prijs! :D Haha, dankje jongens. De toekomst zal het uitprijzen wat betreft de prijs. Smaak/kwaliteit/structuur is gewoon:1e: Perfection Bar

Ik heb ook een doosje besteld smaak aardbei verwacht dat ze morgen bezorgd worden ,ik ben erg benieuwd naar de repen.

Ik heb ook een doosje besteld smaak aardbei verwacht dat ze morgen bezorgd worden ,ik ben erg benieuwd naar de repen.
De Perfection Bar gaat je 100% bevallen. We krijgen echt enorm veel positieve reacties en weet zeker dat deze naar je zin zullen zijn!

Ralf

Zeker dat ze bevallen. Ik heb nu komende tijd telkens ééntje mee naar mijn werk. Ideaal en goede verhoudingen.

Staan standaard hier op tafel gezonder dan marsen en die zooi en ook nog eens lekker. En het grote pluspunt tegenover andere repen hier hoef je niet een uur op te kauwen voor je een hap weg hebt.

Staan standaard hier op tafel gezonder dan marsen en die zooi en ook nog eens lekker. En het grote pluspunt tegenover andere repen hier hoef je niet een uur op te kauwen voor je een hap weg hebt.

De Perfection Bars zijn eigenlijk misschien wel de enige eiwitreep die je zo lekker weg eet als het ware. De fijne structuur is een geweldig pluspunt waar andere repen niet aan kunnen tippen. Tel daar de 20.5 gram eiwit (en ook echt kwaliteitseiwit uit whey Isolaat en Micellar!) en low carb bij op en je het de absolute #1 eiwitreep in de markt.:)

perfect%20bars2.jpg

Werkelijk elke smaak hiervan is TOP! Lekker zachte structuur, prima voor mee naar het werk of school :) Heerlijk!

Kreeg er vandaag 1 bij me bestelling..banana sensation en ja ehm ja wat er over te zeggen ehm ehm?.. JOKE dit is echt de LEKKERSTE protein reep die ik ooit gehad heb! ik heb er echt heeeel veel geprobeerd echt super veel weggegooid omdat het niet weg te vreten was ! Deze reep geef me er 10 en het is zo op! omg dit is nog lekkerder als een mars of iets! dit is echt de ultimate reep of tussendoortje..heb je net te weinig gegeten voor je training? Neem deze reep en je gaat knallen! wauw die smaak i'm in love now :o

Ik ga nu straks of morgen nog een bestelling plegen want moet deze repen in huis hebben! wauww... b&f blijft me verbazen!

Als ik bij b&f zou werken zou ik ze failliet maken zou me vol proppen met deze repen!

Vind de originele prijs wel redelijk prijzig, weet dus niet of ik ze haal in de toekomst..Zou er graag een tientje van af willen zien, maar de repen zijn blijkbaar overal prijzig.

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg er vandaag 1 bij me bestelling..banana sensation en ja ehm ja wat er over te zeggen ehm ehm?.. JOKE dit is echt de LEKKERSTE protein reep die ik ooit gehad heb! ik heb er echt heeeel veel geprobeerd echt super veel weggegooid omdat het niet weg te vreten was ! Deze reep geef me er 10 en het is zo op! omg dit is nog lekkerder als een mars of iets! dit is echt de ultimate reep of tussendoortje..heb je net te weinig gegeten voor je training? Neem deze reep en je gaat knallen! wauw die smaak i'm in love now :o

Ik ga nu straks of morgen nog een bestelling plegen want moet deze repen in huis hebben! wauww... b&f blijft me verbazen!

Als ik bij b&f zou werken zou ik ze failliet maken zou me vol proppen met deze repen!

Vind de originele prijs wel redelijk prijzig, weet dus niet of ik ze haal in de toekomst..Zou er graag een tientje van af willen zien, maar de repen zijn blijkbaar overal prijzig.

Ik zei toch dat ze lekker waren :D

Dat zijn hele mooie complimenten!! Dank je:) Heel leuk om te lezen!:)
moet ook zeggen dat er bij ons op kantoor en op de werkvloer heel wat Perfection Bars per dag doorgaan. Dus wat dat betreft......:D De introductieprijs houden we nog wel even aan. De Perfection Bars zijn werkelijk niet aan te slepen. De inpaktafels staan er de hele dag van 's ochtends 7:00 tot 's avond 22:00 uur vol mee.

The Perfection Bar – elke dag weer genieten van onverslaanbare kwaliteit en smaak!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:38 ----------

Ik zei toch dat ze lekker waren :D

Genieten van elke hap en bomvol met 20.5 gram van de allerbeste eiwitten:)

Klinkt goed weer zeg.....ben zoooooooo benieuwd straks!!

iedereen zou marsen moeten vervangen voor deze repen.. zelfs tankstations of op scholen in snoep automaten..zo zie je maar hoe ****ed up de wereld is de meeste missen heel wat lekkers :) en het is idd gezonder dan al die chocola en noem maar op..daarom gooide ik altijd die andere repen weg, kreeg het gewoon niet door me keel.. de eerste hap al bijna niet en na de 2e is het weer weggegooid geld

men o men ik heb dat papiertje voor me liggen zodat ik zeker wist dat ik de smaak en merk niet vergat :P dit is snoepgoed op een heel ander niveau! als je een doos heb staan kan je maar beter zorgen voor wat discipline anders is die doos op in een paar minuten

iedereen zou marsen moeten vervangen voor deze repen.. zelfs tankstations of op scholen in snoep automaten..zo zie je maar hoe ****ed up de wereld is de meeste missen heel wat lekkers :) en het is idd gezonder dan al die chocola en noem maar op..daarom gooide ik altijd die andere repen weg, kreeg het gewoon niet door me keel.. de eerste hap al bijna niet en na de 2e is het weer weggegooid geld

men o men ik heb dat papiertje voor me liggen zodat ik zeker wist dat ik de smaak en merk niet vergat :P dit is snoepgoed op een heel ander niveau! als je een doos heb staan kan je maar beter zorgen voor wat discipline anders is die doos op in een paar minuten

WOW! Dat zijn weer hele mooie complimenten!:)
De Perfection Bar is op elk front een klasse apart; 20.5 gram van de allerbeste eiwitten per reep, low carb en fantastische smaken. Voor iedereen een aanrader van Bodybuilding tot eiwitdieet.:) THANKS!
perfect%20bars2.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 08:58 ----------

Het eerste wat je neemt als je thuis bent..... :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 09:01 ----------

Haha leuke complimenten. Ik kan niet wachten op de sampling van de nieuwe smaken!

Ralf

Laatst bewerkt:
Wanneer verwachten jullie de nieuwe smaken? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven