XXL Nutrition

Permanent Kuren?

Als je de potentie hebt om pro te worden kan je zoiets overwegen, als recreatief bber kun je net zo goed 2x per jaar kuren.

• Like
Waarderingen: kix
Als je de potentie hebt om pro te worden kan je zoiets overwegen, als recreatief bber kun je net zo goed 2x per jaar kuren.

Twee kuurtjes van max 12 weken dan? En dat is dan eigenlijk nog te lang als je rekent dat tijd on + nakuur = tijd of moet zijn, of volg je die regel niet?

Want (2 x 12) x 2 = 48 weken en daar zitten de nakuren niet bij...

Doe je dit bij een reguliere internist in NL ?
Ik had namelijk een recept gekregen voor 100mg test e ampullen van Dr Musarella, maar het blijkt dat je die dan alleen bij een of andere apotheek in Amsterdam kan halen omdat het eigenlijk niet mag.
Dus alsnog beetje zinloos, kan ik net zo goed op de zwarte markt blijven kopen snap je

Mijn spullen in NL zijn UG. Ik heb een internist voor een medische kwaal die mijn test gebruik gewoon zakelijk bekijkt en samen met mij ieder kwartaal mn bloedbeeld doorneemt en evt bijstuurt. Hij schrijft niet voor omdat het niet bij mijn medische beeld past maar veroordeelt zeker niet.

In de US regel ik mn spullen ook zelf maar dat heeft verzekeringstechnische achtergrond. GH kan ik daar wel weer via medische circuit op de kop tikken (betaal ik ook zelf). Test niet. Zijn daar hoop particuliere centra die TRT/HRT supporten maar kost allemaal heel veel geld.

Gemiddeld genomen Rubin

Mijn spullen in NL zijn UG. Ik heb een internist voor een medische kwaal die mijn test gebruik gewoon zakelijk bekijkt en samen met mij ieder kwartaal mn bloedbeeld doorneemt en evt bijstuurt. Hij schrijft niet voor omdat het niet bij mijn medische beeld past maar veroordeelt zeker niet.

In de US regel ik mn spullen ook zelf maar dat heeft verzekeringstechnische achtergrond. GH kan ik daar wel weer via medische circuit op de kop tikken (betaal ik ook zelf). Test niet. Zijn daar hoop particuliere centra die TRT/HRT supporten maar kost allemaal heel veel geld.

Wel fijn dat ze in US wat meer meewerken wat betreft trt.
Wat betaal je eigenlijk in de US voor GH als je het op voorschrift krijgt ?

Wel fijn dat ze in US wat meer meewerken wat betreft trt.
Wat betaal je eigenlijk in de US voor GH als je het op voorschrift krijgt ?

Weet niet of ik mag posten dus zal merknaam achterwege laten. Komt in 18iu vials, krijg je er 7 van in verpakking voor ongeveer 600USD bij apotheek. Dus omgerekend 4.75 USD per iu. Maar alleen op voorschrift.

In de US zijn ze veel makkelijker met hormoon behandelingen.
Nderlandse artsen zijn verstoft en gaan in 90% van de gevallen niet met hun tijd mee :mad:.

waarom zouden ze ? zolang je gezond bent en je hormoonhuishouden is ´normaal´ gaan ze je echt niet op TRT zetten hoor, belachelijk.
als je geen wedstrijd ambities hebt heeft t geen zin om year round ON te zijn (vind ik).

waarom zouden ze ? zolang je gezond bent en je hormoonhuishouden is ´normaal´ gaan ze je echt niet op TRT zetten hoor, belachelijk.
als je geen wedstrijd ambities hebt heeft t geen zin om year round ON te zijn (vind ik).

Er is een verschil tussen always on vanuit bodybuild perspectief en TRT wat veel meer gaat over kwaliteit van leven en anti aging. Dat laatste is een visie welk in NL nog niet breed geadopteerd is en in de US meer. Of het goed of niet goed voor je is zal nog moeten uitwijzen maar je hebt in de US meer vrijheid om zelf te doen wat jij denkt dat goed voor je is onder medische begeleiding. Hier kan het wel maar met grote moeite.

Er is een verschil tussen always on vanuit bodybuild perspectief en TRT wat veel meer gaat over kwaliteit van leven en anti aging. Dat laatste is een visie welk in NL nog niet breed geadopteerd is en in de US meer. Of het goed of niet goed voor je is zal nog moeten uitwijzen maar je hebt in de US meer vrijheid om zelf te doen wat jij denkt dat goed voor je is onder medische begeleiding. Hier kan het wel maar met grote moeite.

ik doelde met name op het eerste (vanuit bb perspectief). wat betreft trt om het kwaliteit van leven te verbeteren (bij low T personen), ja why not.. als je daar gelukkiger van word vooral doen vind ik.

Terug
Naar boven