MuscleMeat

Persoon advies gewenst!

Hmm, misschien is het dan toch verstandig om krachttraining in zekere mate aan te houden. Maar klopt het dan wel dat de focus meer moet naar cardio in plaats van KT?

En verder zou ik echt niet weten wat ik nog moet eten. Ik heb in die tabellen gekeken maar zo ontzettend veel dingen zijn slecht of niet goed. Nu fruit zelfs al :P. Ik hou niet zo van havermout.

Doe 3x/week een goed fullbody schema, dus gebasseerd op compound oefeningen. Daarnaast doe je cardio voor nog wat extra kcal te verbranden om dat vet weg te krijgen.

Je moet dus zeker niet eerst alle energie steken in je cardio en daarna pas in je KT want dan ga je je spieren niet optimaal kunnen trainen. Als je wil afvallen moet je vaak ook spiermassa inleveren. Daarom dus ervoor zorgen dat je goed je spieren traint zodat je minimaal spiermassa verliest.

Je vraagt om een reactie. Die krijg je

Echt rampzalig.

Heel snel die stickies doorlezen en goed gaan eten + trainen.

Succes ;)

Dit komt uit 1 van jouw 1ste topics,

Origineel gepost door Ruud0111
Yo alemaal,

Ik ben Ruud 16 jaar en nogal smal.. ik wil proberen breder te worden. Ik vroeg me af welke oefeningen ik hiervoor nodig heb en welke spieren je nou echt breder doen lijken.

Dit komt uit 1 van jouw 1ste topics,

Origineel gepost door Ruud0111
Yo alemaal,

Ik ben Ruud 16 jaar en nogal smal.. ik wil proberen breder te worden. Ik vroeg me af welke oefeningen ik hiervoor nodig heb en welke spieren je nou echt breder doen lijken.

Klopt... wat wil je daar mee zeggen?

Er werd mij verteld de stickies te lezen, dat heb ik gedaan, precies zoals ik nu andere mensen vertel:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie nu pas de typo in de titel :').

Nouja, net een flinke work-out gedaan. Eerst wat KT gedaan, ging niet heel best maar dat komt omdat ik gisteren ook al ben gegaan. Daarna 35 minuten op de crosstrainer bezig geweest, leverde me 565 calorieën op.

En toen stond ik in de Albert Heijn voor het avondeten.. k*t. Ik heb besloten voor de volkoren spaghetti bolognese te gaan met mager rundergehakt, ui, knoflook, broccoli en wat tomaatjes en komkommer erbij. En dan voor vanavond een bak kwark + peer.

Verstandige keuze geweest?

een vraagje ik wil graag in massa aankomen maar ook rond me buik wat vet verbranden kan dat allebij tegelijk??

Haha, dude, dit forum richt zich vooral op bodybuilding en andere meer hardcore krachtsporten. Als je op de mainpagina van dutchbodybuilding komt, kun je ook aan de linkerkant klikken voor het fitnessforum.

Haha, dude, dit forum richt zich vooral op bodybuilding en andere meer hardcore krachtsporten. Als je op de mainpagina van dutchbodybuilding komt, kun je ook aan de linkerkant klikken voor het fitnessforum.
Aha, wist ik niet! Ik ben hier via Google terechtgekomen, en ik zag een board met Tiener Bodybuilding en Fitnessvragen dus dacht, dat zit wel goed. Ik zal eens kijken of dat meer aansluit.

Maar weet iemand of je massa kunt trainen en tegelijkertijd vet kunt verbranden rond je buik en kun je bij massa trainen cardio doen of gaat dan je spiermassa achteruit??

Maar weet iemand of je massa kunt trainen en tegelijkertijd vet kunt verbranden rond je buik en kun je bij massa trainen cardio doen of gaat dan je spiermassa achteruit??

ja kan, ja kan ook, nee je verbrandt dan vooral vet

ok gelukkig ik ga morgen gelijk met cardio en gewichteheffen beginnen.

ok dan alleen gewichtheffen ik probeer een beetje cardio erbij kan nooit verkeerd zijn maar als hoofdzaak gewichtheffen.

Cardio met jouw gewicht is wel verkeerd :D

ik weeg wel wat meer dan 61 kilo nu.

Ja ontbijt en lunch vallen zwaar he.

Dude, gebruik een eigen topic. :' )

Voor dit??

Terug
Naar boven