Fitness Seller

Persoonlijke ervaringen GH off season

• Topic Starter Topic Starter
Zoals jij het bekijkt vind ik het nergens op slaan. Mijn zoon(28) laat ik niet aan de GH, hij groeit prima nu. Hij heeft ook geen wedstrijdambities maar is meer door mij met het virus aangestoken.
Ik vind de dosis GH die jij neemt veel te hoog om zomaar als recreant te nemen. Dat is wat ik ermee bedoel. Als je wedstrijden gaat doen 'en je wint het NK en gaat dan naar NPC', dan zou ik er pas over denken (zeker op deze hoeveelheden pas).
Heb je misschien wat progressie fotos van je zoon zijn fysiek? Ben wel benieuwd hoe die erbij staat als je pa wiki anabolics is.

Heb je misschien wat progressie fotos van je zoon zijn fysiek? Ben wel benieuwd hoe die erbij staat als je pa wiki anabolics is.
Jij met je foto fetisch. Kijk als voorbeeld naar @vntl en @ wovano, dan zie je dat je niet zomaar 6iu GH nodig hebt, laat staan 12iu.
Een ieder moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dan ook wat tegenstanders treffen.

• Heart
Waarderingen: AK
Jouw volwassen zoon heeft nog toestemming van jou nodig voor de middelen die hij graag wil gebruiken?
Ik heb hem duidelijk uitgelegd hie ik er over denk, of ikzelf na mijn 40e op lage dosis zit staat hier buiten. Als hij ermee zou beginnen laat ik het wel weten wat ik ervan denk, verder is het zijn eigen lichaam en keuze. Btw; ik krijg van mijn kids ook genoeg tegenstand op mijn gh gebruik 🤣

• Topic Starter Topic Starter
Jij met je foto fetisch. Kijk als voorbeeld naar @vntl en @ wovano, dan zie je dat je niet zomaar 6iu GH nodig hebt, laat staan 12iu.
Een ieder moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dan ook wat tegenstanders treffen.
Ok zal geen 6/12 iu gh gebruiken en minder foto's posten 🫡

Misschien moet ik maar eens op 15 iu ED gaan zitten ipv 6 op rustdagen en 12 op trainingsdagen.

Dat laatste ben ik het niet mee eens. Eigen ervaring is dus dat ik van een 115 over 65 grofweg zonder telmi zakte naar 100 over 60 met 40 mg telmi. Nu weet ik niet of dat te laag is, heb 't er eigenlijk vrijwel direct uit gegooid toen ik dat 2 dagen zag. Denk niet dat ik er klachten van had.
Het is onderzocht en aangetoond in studies maar heb je mening makker👌

Invloed van Tamoxifen op IGF-1
voor als iemand in cruise ai neemt en gh(vrouwen met borstkanker en dagelijks 20en40mg)
01CAF1DC-5B92-4106-8540-324DA6A8F89E.jpeg

Het is onderzocht en aangetoond in studies maar heb je mening makker👌
Maar ik geef toch aan dat 't bij mij m'n bloeddruk wel verder verlaagt? Dus leuk dat studies en onderzoeken zeggen van niet, bij mij doet 't helaas wel. Gaf ook al aan dat 't gemiddelde nog rond de 100 over 60 lag maar heb ook een meting of 3 rond de 95 over 50/55 gehad en dat vond ik toch wat aan de lage kant.

Dit was dus wel op 40 mg, heb nog niet getest wat 20 doet en ook nog niet uitgezocht of 20mg ook de gewenste effecten op LVH heeft.

Maar ik geef toch aan dat 't bij mij m'n bloeddruk wel verder verlaagt? Dus leuk dat studies en onderzoeken zeggen van niet, bij mij doet 't helaas wel. Gaf ook al aan dat 't gemiddelde nog rond de 100 over 60 lag maar heb ook een meting of 3 rond de 95 over 50/55 gehad en dat vond ik toch wat aan de lage kant.

Dit was dus wel op 40 mg, heb nog niet getest wat 20 doet en ook nog niet uitgezocht of 20mg ook de gewenste effecten op LVH heeft.
Zijn genoeg andere factoren die die verlaging kunnen verlagen... de temperatuur van buiten kan zelfs al invloed hebben.

Je vriendin die een dag nie aan de kop zeurt ook... 🤣🤣

Daarnaast duurt t 4-6 weken voor er echt een verlaging is zegt de bijsluiter.

Dat ze gh gebruik te ver vinden gaan, en ik ben al iets afgebouwd van 3 naar 2.4iu.
beetje water bij de wijn 😉
snap wel dat ze zich zorgen maken om mijn gezondheid.
Waarom vinden ze het te ver gaan?

Ik zie er bijvoorbeeld minder erg in dan een middel als tren bijvoorbeeld. Maar vermoed dat je dat ook niet meer neemt

Waarom vinden ze het te ver gaan?

Ik zie er bijvoorbeeld minder erg in dan een middel als tren bijvoorbeeld. Maar vermoed dat je dat ook niet meer neemt
Ik neem idd geen tren meer op mijn leeftijd. GH wordt in veler ogen als zwaar middel gezien tov Testosteron. zou wel én én zijn denk ik

Zou gewoon 25mg Losartan(k-zout) nemen en niet icm Hydrochloorthiazide wat platbablet is. vaak is dat gemixt met Telmi of Losartan.

Ontopic:

Bedoel je met offseason een cruise?

Ik gebruik 6iu pharma HGH, voor een maand of 10 nu, zowel tijdens de cruise als tijdens de blast. Ik zie geen voordelen van verlagen tijdens een cruise, integendeel juist.

Terug
Naar boven