Fitness Seller

Persoonlijke ervaringen GH off season

Bezoekers in dit topic

Enig idee of ik mag vragen hoeveel 3iu of GH kost per iu / maand zodat ik kan inschatten over welke bedragen jullie ongeveer praten. Klinkt alsof het 10x duurder is dan een kuur wat mij doet afvragen waarom men geen "lange" kuur doet met primo en test?
120iu gh is ongeveer 4x een primo vial.

Doe tevens nu ook test 350mg / primo 500mg / npp 100mg
 
En hoe gaat het met de aids ondertussen ak
 
Wat is het verschil in je IGF-1 waarde nu je 12iu gebruikt tov 6iu ?
Oh had deze gemist, excuus. Geen idee. Heb ze op 6iu ED wel getest en was flink hoog. Zou 't exacte nummer ff na moeten zoeken. Maar gezien ik de 12 alleen op trainingsdagen nam heb ik die niet getest. Inmiddels ook gaan cruisen dus zit nog op 4 iu omdat ik kut gear kreeg waar geen primo in zat maar iets anders.
 
En hoe gaat het met de aids ondertussen ak
Lang verhaal kort, combi TB-500/BPC157 toegepast 🫠

Deload week maakte de klachten minder, maar niet snel genoeg. Behoorlijk veel positieve verhalen gehoord over bovenstaand probeer het voor 3 maanden.
GH naar 2iu ipv 3iu is optie b als bovenstaand niet aanslaat binnen 1 maand.
 
Lang verhaal kort, combi TB-500/BPC157 toegepast 🫠

Deload week maakte de klachten minder, maar niet snel genoeg. Behoorlijk veel positieve verhalen gehoord over bovenstaand probeer het voor 3 maanden.
GH naar 2iu ipv 3iu is optie b als bovenstaand niet aanslaat binnen 1 maand.
Je bent gestopt met GH nu of lees ik het verkeerd ?
 
Je bent gestopt met GH nu of lees ik het verkeerd ?
Nee 3iu pd nog steeds, maar als TB-500/BPC157 niet merkbaar aanslaat binnen 1 maand verlaag ik gh naar 2iu pd.
 
Nee 3iu pd nog steeds, maar als TB-500/BPC157 niet merkbaar aanslaat binnen 1 maand verlaag ik gh naar 2iu pd.
Oké, duidelijk
 
Nee 3iu pd nog steeds, maar als TB-500/BPC157 niet merkbaar aanslaat binnen 1 maand verlaag ik gh naar 2iu pd.
Inject je wel lokaal?
 
Inject je wel lokaal?
Begin er volgende week mee en prik quad aangezien me knie het probleem is. Zal na x aantal weken wel mijn ervaring hierin delen.
 
Begin er volgende week mee en prik quad aangezien me knie het probleem is. Zal na x aantal weken wel mijn ervaring hierin delen.
Lokaal injecteren of begin je volgende week pas met deze combi ?
 
Deze week begonnen met bpc 157 en tb 500.

Zal erop terug komen hoe dit aanslaat en of me gewrichten akkoord gaan.
 
Week 1 op bpc 157 / tb 500, geen noemenswaardig verschil.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Week 2 en merk nu wel al verschil. Kan zonder pijntjes/irritatie het dagelijks leven doorkomen oa traplopen voelde soms niet helemaal lekker en bijv langer dan 20min zitten ging moeizaam door de haakse hoek die het been dan heeft, dit is allemaal vrijwel verdwenen.

Trainingen is het ook minder voelbaar, maar train er nog preventief “omheen” en squat met een elastiek om onderin minste weerstand op de knieeen te hebben.
 
Week 3 en ook met trainen zijn de klachten flink verminderd. Leg press gaat weer pijn vrij, smith squats gebruik ik nog een elastiek als ondersteuning, maar verwacht dat ik dit ook weer langzaam kan afbouwen.

Blijf het nog x aantal weken gebruiken tot alle klachten geheel weg zijn en dan trek ik het nog enkele weken door voor de zekerheid. Tot nu toe zeer positieve ervaring mee en zal ongetwijfeld dit opnieuw gebruiken indien er weer klachten opspelen.
 
IGF-1 recent nog gemeten ?
Week 3 en ook met trainen zijn de klachten flink verminderd. Leg press gaat weer pijn vrij, smith squats gebruik ik nog een elastiek als ondersteuning, maar verwacht dat ik dit ook weer langzaam kan afbouwen.

Blijf het nog x aantal weken gebruiken tot alle klachten geheel weg zijn en dan trek ik het nog enkele weken door voor de zekerheid. Tot nu toe zeer positieve ervaring mee en zal ongetwijfeld dit opnieuw gebruiken indien er weer klachten opspelen.
 
Back
Naar boven