XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

100mg npp pw zal ik gaan toevoegen en de rit nog x maanden de tijd geven, indien het niet bij/weg trekt dan was het gh avontuur eenmalig.
Snap goed dat je 't wilt proberen. Benieuwd of 't voldoende doet.
Bloedglucose 2x pw nuchter gemeten 3.6/4.2, zon test wat het gemiddeld is geweest over de afgelopen week kan interessant zijn maar meet het standaard al vaak en heb er eigenlijk nooit problemen of afwijkende waardes bij gehad
Dat zijn nette cijfers. Kom ik niet aan, zit gemiddeld op 4.8 en dat is met een gram metformine op rustdagen en slin pre/post workout :')

• Like
Waarderingen: AK
Snap goed dat je 't wilt proberen. Benieuwd of 't voldoende doet.

Dat zijn nette cijfers. Kom ik niet aan, zit gemiddeld op 4.8 en dat is met een gram metformine op rustdagen en slin pre/post workout :')
Is ook niet raar op 12iu GH. Onder de 5 is prima. Metformine kun je beter dagelijks nemen.

Gewrichten : de pijn in knieën en ellebogen stopte bij mij in 4 , cts maand 5 . Die heb ik wel zo hevig gehad dat ik met een brace moest slapen . Doch heb ik opgebouwd vanaf 0.9 IU naar 3.8 IU in dik 3 maanden .

Wel heb ik voor de gewrichten aan de kuur behalve test , tren , ook boldenone gepakt . Bold puur voor gewrichten op 200 mg .

Same. Tot 4 moest ik wel echt opbouwen omdat ik 's nachts wakker werd van m'n handen die heftig pijn deden. Naar 5 en 6 was zo gedaan en heb pas geleden de stap van 6 naar 12 ( 12 alleen op trainingsdagen tho) ook in 1x gemaakt zonder problemen.
Zo zie je maar hoe verschillend het is per persoon . Ik ben nu in de 7e maand . Van 3.6 naar 4.8 gegaan . En houd evengoed weer veel vocht vast en slapende handen aan allebei de polsjes .doch de heftige cts is nog steeds weg .

Zo zie je maar hoe verschillend het is per persoon . Ik ben nu in de 7e maand . Van 3.6 naar 4.8 gegaan . En houd evengoed weer veel vocht vast en slapende handen aan allebei de polsjes .doch de heftige cts is nog steeds weg .
Dat maakt 't ook wel leuk, dat 't zo verschillend is.

Voor de GH gebruikers hier, hoe reageert jullie hartslag erop? Mijn hartslag in rust is wel wat gestegen, ligt zo rond de 75. Maar zodra ik wat beweeg schiet ie echt omhoog. Bloeddruk is daarentegen echt perfect, ondanks de flinke dosis AAS ernaast.

Voor de GH gebruikers hier, hoe reageert jullie hartslag erop? Mijn hartslag in rust is wel wat gestegen, ligt zo rond de 75. Maar zodra ik wat beweeg schiet ie echt omhoog. Bloeddruk is daarentegen echt perfect, ondanks de flinke dosis AAS ernaast.
Hartslag iets verhoogd , rust gem 78 , inspanning normaal direct naar de 100/110 , tijdens trainen 135/151 . Bloeddruk gemiddeld 125/80 .
Glucose : goed ! Tijdje te laag gehad onder de 4 , tren eruit en is weer prima . Ik meet wel elke dag meerdere keren .

Hartslag iets verhoogd , rust gem 78 , inspanning normaal direct naar de 100/110 , tijdens trainen 135/151 . Bloeddruk gemiddeld 125/80 .
Dit strookt aardig met mijn ervaring ook idd. Bloeddruk is nog wat lager hier zelfs, om en nabij de 110/70.
Glucose : goed ! Tijdje te laag gehad onder de 4 , tren eruit en is weer prima . Ik meet wel elke dag meerdere keren .
Tren heeft idd de neiging glucose te verlagen bij veel mensen. Helaas kan ik 't niet nemen hehe.

• Topic Starter Topic Starter

Rusthartslag smorgens gemeten is langzaam van 55 bpm pre gebruik naar 65 bpm post gebruik gegaan.
Bloeddruk is van 120/65 gemiddeld naar 125/70 gegaan, wel inmiddels 15kg zwaarder wat hier ook een deel verantwoordelijk voor is.

Ik snap het nut hier niet echt van 12iu gh of überhaupt boven de 6iu.

Iedereen moet het zelf weten natuurlijk als je het geld er voor hebt maar pro word je er niet van.

Iedereen moet het zelf weten natuurlijk als je het geld er voor hebt maar pro word je er niet van.
Ik wilde een tijdje terug verhogen naar 4 maar kreeg meteen cts. Nu weer terug op 3,3. Meer dan zat ook eigenlijk.

Rusthartslag smorgens gemeten is langzaam van 55 bpm pre gebruik naar 65 bpm post gebruik gegaan.
Bloeddruk is van 120/65 gemiddeld naar 125/70 gegaan, wel inmiddels 15kg zwaarder wat hier ook een deel verantwoordelijk voor is.
15 kg wat een massa !

• Like
Waarderingen: AK

Pro zou ik ook niet worden op 140 kg bij 3% met mijn aanhechtingen enzo 😂

Zie't maar zo, er is een reden waarom de echt grote gasten ( uitzonderingen daargelaten) allemaal high doses van alles pakken.

Zonder ARB/beta blokkers neem ik aan he? Prima cijfers wel. Zou m'n hartslag ook graag lager zien, doe 2x per 10 dagen korte hiit cardio en regelmatig 20min fasted cardio maar blijft rond de 75.

Penis growth ;)

Vroeger werd er 4iu gebruikt, wat je nog safe kunt handelen met glucose, evt lage dosis slin.
Mijn hartslag is ~8 gestegen en bloeddruk is wisselend. Kan niet zeggen dat het door GH beter of slechter is geworden

Zonder ARB/beta blokkers neem ik aan he?
Yes, cardio post kt 15 min stairmaster en 8k stappen (wandelen) pd. Cardio is eigenlijk de gehele bulk idem dito gebleven alleen toevallig sinds 2 weken iets minder stappen doordat ik meer waarde hecht aan slaapuren en me ochtend wandelingetje dus nu voortaan skip om net wat langer in bed te blijven.

Terug
Naar boven