XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

• Topic Starter Topic Starter
ivm me knie issues toch op controle geweest en schijnbaar is dit wel een bekend probleem bij gebruikers doordat pezen geen receptoren bevatten voor gear en je dus kort door de bocht te snel te sterk kan worden en dit wel vaker voorkwam in een off season. Me dokter weet dat ik gebruik en weet er zelf ook wat vanaf.

Nu zou een oplossing kunnen zijn “rust” of plan b; Combi TB-500/BPC157

Heeft iemand hier ervaring met bovenstaande middelen?

Of stoppen met GH?

Eerlijk, als ik op 3 iu echt last van m'n gewrichten zou krijgen, wat gewoon een bekende bijwerking is van hgh helaas, en 't zou niet weggaan? Zou ik er ook mee stoppen. 3 iu levert nou ook weer niet zoveel op dat het 't waard is om er allerlei peptides in te gooien of minder te gaan trainen of iets.

Eerlijk, als ik op 3 iu echt last van m'n gewrichten zou krijgen, wat gewoon een bekende bijwerking is van hgh helaas, en 't zou niet weggaan? Zou ik er ook mee stoppen. 3 iu levert nou ook weer niet zoveel op dat het 't waard is om er allerlei peptides in te gooien of minder te gaan trainen of iets.
Dat levert nog niks op in paar weken gebruik, alleen de bijwerkingen die hij ervaart.

Vooral niet voor de prijs ook nog eens

Had gevraagd of het door gh gebruik zou komen, waarop hij antwoorden hoe is je kracht ben je nu op je sterkst? Vandaar dat ie aangaf dat de oorzaak hoogstwaarschijnlijk lag bij het achterlopen vd pezen en niet aan de gh. Heb het tevens ook uitsluitend aan me linker knie en nergens anders.

Maar als de pees inderdaad geïrriteerd is dan is rust sowieso de oplossing lijkt me. Combinatie TB-500/BPC157 lijkt veelbelovend als je het internet moet geloven en kan het herstel dan versnellen in combinatie met rust.

Maar GH zou toch ook herstel van pezen versnellen in principe wanneer er rust wordt gehouden? Vaak gebruiken prof atleten ook hoge hoeveelheden GH na een blessure als t goed is.

Had gevraagd of het door gh gebruik zou komen, waarop hij antwoorden hoe is je kracht ben je nu op je sterkst? Vandaar dat ie aangaf dat de oorzaak hoogstwaarschijnlijk lag bij het achterlopen vd pezen en niet aan de gh. Heb het tevens ook uitsluitend aan me linker knie en nergens anders.
Wat een flutreden.

Hoe zit het met de rest van je joints, merk je dat ze meer kraken etc?

Hoe zit het met de rest van je joints, merk je dat ze meer kraken etc?
Letterlijk 0.0 last van, linker knie is gewoon een zeurende pijn zodra ik 15/30min een “zithouding” zit dus 90 graden hoek. Met trainen uitsluitend squat.

Pijn/ irritatie zit hem ook aan de bovenkant van de knie op 1 plek.

BPC-157
  • Ontstekingsremmend middel
  • Snelle wondgenezing
  • Groei van het bewegingsapparaat
  • verhoogde toxiciteit van organen
TB-500
  • Snelle wondgenezing
  • Verbetert het uithoudingsvermogen

BPC-157
  • Snelle wondgenezing
  • Groei van het bewegingsapparaat
TB-500
  • Snelle wondgenezing
  • Verbetert het uithoudingsvermogen
Jou ervaring hierin?

Laatst bewerkt:
op 3iu gh hoef je je niet echt zorgen te maken om je schildklier lol

't zal per persoon verschillen maar denk dat dit voor veruit de meeste mensen wel geldt idd. Heb laatst nog een schildklieronderzoek gehad, zat toen op 6 iu en waardes waren perfect gemiddeld.

Dat denk ik ook niet, maar ik vroeg het wel. Kan wel van belang zijn voor meerdere lezers dan alleen AK.
't zal per persoon verschillen maar denk dat dit voor veruit de meeste mensen wel geldt idd. Heb laatst nog een schildklieronderzoek gehad, zat toen op 6 iu en waardes waren perfect gemiddeld.
je kunt je dan ook afvragen of je GH wel goed is, zeker als je nu op 12iu zit 🫡

Terug
Naar boven