XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

Bezoekers in dit topic

ak zag laats dat je insuline neemt op 3iu, maar meet je wel eerst je suiker nuchter ?
2x pw smorgens nuchter 8/9uur niks gegeten, 3.8/4.1 mmol tussen in.
15iu insuline pd.
 
2x pw smorgens nuchter 8/9uur niks gegeten, 3.8/4.1 mmol tussen in.
15iu insuline pd.
En als je geen insuline zou nemen ?
soort richtlijn is (.2iu per kg bw)langzame als je hoger dan 7.2 meet. Waarde onder de 5 is goed.
(90mg/dL bij engelse meter)
 
En als je geen insuline zou nemen ?
soort richtlijn is (.2iu per kg bw)langzame als je hoger dan 7.2 meet. Waarde onder de 5 is goed.
(90mg/dL bij engelse meter)
Houd het eigenlijk al 2x pw voor 3 jaar bij en zit altijd tussen de 4.2/4.7 mmol. Nu ik insuline en gh erbij heb gedaan neem ik ook 500mg methformine ed en is het 3.7/4.1mmol nuchter.

Meet altijd smorgens na 9 uur niks gegeten te hebben en neem vooraf 0.5L water.

(825 koolhydraten pd)
 
Laatst bewerkt:
GH is legit, waardes waren positief. Sides slapende handen 50/50 smorgens, dit houd 1a3min aan, niks speciaals.

Gewricht linker knie is helemaal kut, kost me nog geen prestatie mbt trainen maar verre van ideaal. Ook alleen de linker kant en qua polsgewrichten nergens last van.

Slaap als een koe en 8/9 uur pd is momenteel normaal, lig al 21.00 in bed en wekker gaat 06.00.
(Ochtend cardio deed ik vaak eerder, maar geef nu de voorkeur aan meer slaap uren vandaar dat ik geen ochtend cardio meer doe)

Hopelijk trekt het van me knie weg, want dit moet niet veel erger worden want dan gaan me sessies eronder lijden. GH is duur, qua + punten merk ik weinig, maar besloten het hele jaar door te gebruiken (3iu pd) en vanuit daar conclusies trekken of het blijvend of niet is, voor nu zou ik zeggen nee.
 
Veel ga je ook niet merken van GH na paar weken(je ligit), alleen betere slaap merk je snel. Herstel en pijntjes gaan ook beter.

GH is legit, waardes waren positief. Sides slapende handen 50/50 smorgens, dit houd 1a3min aan, niks speciaals.

Gewricht linker knie is helemaal kut, kost me nog geen prestatie mbt trainen maar verre van ideaal. Ook alleen de linker kant en qua polsgewrichten nergens last van.

Slaap als een koe en 8/9 uur pd is momenteel normaal, lig al 21.00 in bed en wekker gaat 06.00.
(Ochtend cardio deed ik vaak eerder, maar geef nu de voorkeur aan meer slaap uren vandaar dat ik geen ochtend cardio meer doe)

Hopelijk trekt het van me knie weg, want dit moet niet veel erger worden want dan gaan me sessies eronder lijden. GH is duur, qua + punten merk ik weinig, maar besloten het hele jaar door te gebruiken (3iu pd) en vanuit daar conclusies trekken of het blijvend of niet is, voor nu zou ik zeggen nee.
Houd het eigenlijk al 2x pw voor 3 jaar bij en zit altijd tussen de 4.2/4.7 mmol. Nu ik insuline en gh erbij heb gedaan neem ik ook 500mg methformine ed en is het 3.7/4.1mmol nuchter.

Meet altijd smorgens na 9 uur niks gegeten te hebben en neem vooraf 0.5L water.

(825 koolhydraten pd)
Bedoelde eigenlijk voordat je met insuline begon, dus insuline instellen adhv je waarden
 
Bedoelde eigenlijk voordat je met insuline begon, dus insuline instellen adhv je waarden
Geadviseerd met 15iu pd te beginnen dus dit overgenomen, merk hier tevens ook niet iets “extras” van, maar allemaal nog te vroeg om er een goed oordeel over te geven. Insuline zal uiteindelijk in de cut/prep na x aantal weken als de koolhydraten weer flink minder zijn eruit gaan.
 
Geadviseerd met 15iu pd te beginnen dus dit overgenomen, merk hier tevens ook niet iets “extras” van, maar allemaal nog te vroeg om er een goed oordeel over te geven. Insuline zal uiteindelijk in de cut/prep na x aantal weken als de koolhydraten weer flink minder zijn eruit gaan.
Ik zeg altijd -en jij dacht ik ook- meten is weten. Ik ben geen voorstander om op voorhand insuline te nemen, zonder te weten hoe je glucose is. Maar dat is aan ieder zelf
 
Inmiddels 2 weken op GH (3iu pd) van een andere leverancier en wederom bloed laten prikken. Uitslag komt volgende week. Wederom wel weer wat “stroevere” gewrichten en nu voornamelijk me knieen ipv handen en elke ochtend bij opstaan “slapende” handen.
Wat is je IGF-1 waarde nu ?
Ben benieuwd wat je meet op 3iu verdeeld over de dag.
Zal dan ook mijn waarde geven op 2.4iu(nuchter)
 
Respons van IGF-1 op rhGH varieert sterk per persoon, heeft dus weinig zin om te "vergelijken".
 
Respons van IGF-1 op rhGH varieert sterk per persoon, heeft dus weinig zin om te "vergelijken".
ik ben ongeveer even lang en even zwaar als AK, alleen hij is jaar of 20 jonger. ik HG hij UG.
 
ik ben ongeveer even lang en even zwaar als AK, alleen hij is jaar of 20 jonger. ik HG hij UG.
Shadow Project bedoelt dat je twee identieke personen(qua stats) 2iu identieke GH kan geven en ze allebei een ander nummer zullen laten zien. Ligt er net aan hoe je lichaam het verwerkt.
 
Aangezien de Gh mijn gewrichten bejaard maakt is een dosering van 100mg npp hier effectief tegen of zal dit enigszins niets uitmaken?

Of moet ik die creme van ronnie coleman maar kopen en opsmeren?
 
Je verdoeselt dan de pijn met een ander middel.

Kan.

Is het slim?
 
Je verdoeselt dan de pijn met een ander middel.

Kan.

Is het slim?
Indien het de “gewenningsfase” van de gh wat prettiger maakt zou ik het niet verkeerd vinden, maar weet niet of andere hier met 100mg npp pw baat bij hebben gehad.
 
Indien het de “gewenningsfase” van de gh wat prettiger maakt zou ik het niet verkeerd vinden, maar weet niet of andere hier met 100mg npp pw baat bij hebben gehad.
Wat zegt je coach ervan, je doet toch wat hij zegt ? net als je Metformine en Insuline
 
Die gewenningsfase kan ook permanent zijn ;). Dan reageer je gewoon zo op GH, iedereen krijgt andere sides.
 
Die gewenningsfase kan ook permanent zijn ;). Dan reageer je gewoon zo op GH, iedereen krijgt andere sides.
Dan is het niks voor mij als dit nog maanden aanhoud.
 
Aangezien de Gh mijn gewrichten bejaard maakt is een dosering van 100mg npp hier effectief tegen of zal dit enigszins niets uitmaken?

Of moet ik die creme van ronnie coleman maar kopen en opsmeren?
Ik weet dat NPP de pijn van je gewrichten zou moeten kunnen verzachten
Maar ik run 150mg en al m’n gewrichten doen nog steeds zeer door de roaccutane 🙃
 
  • Like
Waarderingen: ak
ak Als je hoger gaat kun je ook last van carpale tunnel syndroom krijgen, of al binnenkort.

operatie is eerst 1kant, 2-4 weken later ander kant. Had dit al op jongere leeftijd
 
Back
Naar boven