Fitness Seller

Persoonlijke ervaringen GH off season

Bezoekers in dit topic

Nou weet ik dmv bloedprikken wat mijn IGF-1 waardes waren pre GH gebruik. Nu neem ik sinds 2 weken ed 3iu 1.5 nuchter / 1.5 pre bed. Deze week laat ik wederom me bloed prikken om te kijken wat mijn IGF-1 waardes nu zijn. Wat zou eventueel een “normaal” verschil moeten zijn op 3iu pd of is dit extreem sterk individueel bepalend?
 
Nou weet ik dmv bloedprikken wat mijn IGF-1 waardes waren pre GH gebruik. Nu neem ik sinds 2 weken ed 3iu 1.5 nuchter / 1.5 pre bed. Deze week laat ik wederom me bloed prikken om te kijken wat mijn IGF-1 waardes nu zijn. Wat zou eventueel een “normaal” verschil moeten zijn op 3iu pd of is dit extreem sterk individueel bepalend?
Hij zou iig duidelijk verhoogd moeten zijn, hoeveel is wel wat verschillend tussen mensen.
 
  • Like
Waarderingen: ak
114 - 492 ng/mL is normale waarde bij 25-29 jaar. dus weet niet wat je nu hebt, maar het zou flink hoger moeten liggen met 3iu per dag.
 
114 - 492 ng/mL is normale waarde bij 25-29 jaar. dus weet niet wat je nu hebt, maar het zou flink hoger moeten liggen met 3iu per dag.

26.5 nmol/l pre GH, bedoeling is dus dat dit hoger moet zijn komende test. Heb ook geen idee hoeveel hoger “normaal” dit zou moeten zijn met 3iu pd. Indien het bijv straks 40 nmol/l meet is dit dan normaal voor deze dosering of is dan onder gedoseerd, dat is nog iets wat ik moet uitzoeken.

Heb tevens ook van een 2de leverancier een ander merk GH, waarbij ik idem dito ga doen aangezien er tussen dezelfde dosis (3iu) bij merk A of B geen verschil mag zijn. Zo heb ik als back up nog een idee of het enigzins onder gedoseerd/ nep is of niet.

Referentie waarde “normaal”:
13,7 - 37,4nmol/lMan 30 - 31 jaar
 
2 weken is volgens mij voor igf vrij snel.. Volgens mij kun je dat beter na een maand of 1.5 testen. Maar pin me er niet op vast
 
als je nu 26.5nmol/L heb zou dat zeker stuk hoger moeten zijn, Ik meet het zelf niet tussendoor. Heb alleen serum test gedaan met uG spul.

26.5nmol/L komt overeen met ~202ng/mL

maar je coach is toch deskundige ?
 
Laatst bewerkt:
26.5 nmol/l pre GH, bedoeling is dus dat dit hoger moet zijn komende test. Heb ook geen idee hoeveel hoger “normaal” dit zou moeten zijn met 3iu pd. Indien het bijv straks 40 nmol/l meet is dit dan normaal voor deze dosering of is dan onder gedoseerd, dat is nog iets wat ik moet uitzoeken.

Dat werkt niet helemaal zo. De enige echte manier om het product zelf te testen is door 't op te sturen. Er zijn geen richtlijnen voor hoeveel 't moet verhogen omdat ieders lichaam 't anders verwerkt. Dat maakt 't ook een lastig goedje.
Heb tevens ook van een 2de leverancier een ander merk GH, waarbij ik idem dito ga doen aangezien er tussen dezelfde dosis (3iu) bij merk A of B geen verschil mag zijn. Zo heb ik als back up nog een idee of het enigzins onder gedoseerd/ nep is of niet.

Referentie waarde “normaal”:
13,7 - 37,4nmol/lMan 30 - 31 jaar
Dit klopt wel idd, er zal, mits beide goed ( of slecht haha) zijn, geen enorm verschil tussen de 2 zitten. Maar ook daar, de ene kan een wat betere purity hebben of wat meer dimer waardoor 't ook weer net niet lekker valt.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ik zit op 6iu HG, maand of 9 nu. Zowel tijdens blast en cruise. Zie geen meerwaarde van zakken tijdens de cruise, in tegendeel zelfs.
 
F13D56B3-94DD-4D17-A108-00CB30A2529C.jpeg

Prik miv vandaag 3iu vanuit een andere leverancier en test me waardes wederom over 2 weken. Heb tevens nog een 3de leverancier om te kijken of daar ook verschil in zit qua dosering.

Mag hier niet melden waar je dus “fake” GH koopt, maar stuur me een bericht op insta als je het wilt weten aangezien het wel een grote aanbieder is en ik andere hiermee probeer te behoeden.
 

Wie had dat gedacht :rolleyes:
 
Inmiddels 2 weken op GH (3iu pd) van een andere leverancier en wederom bloed laten prikken. Uitslag komt volgende week. Wederom wel weer wat “stroevere” gewrichten en nu voornamelijk me knieen ipv handen en elke ochtend bij opstaan “slapende” handen.
 
Not me :D

kom vanaf 3iu Geno ED nu 2.6iu Nordi, met Test en primo/mast en nu naar Bold als de primo op is.
1.8iu ED is globaal normale dosis. 4/5/6 is normaal niet voor cruise, en vind ikzelf best hoog
Welke dosering zou je adviseren voor peesherstel?
 
Ik rust al 6 weken. Mijn biceppees is voor 50% ingescheurd,
Vraag me af of een orthopeed een gedeeltelijk scheur wel doet opereren.
 
Ik rust al 6 weken. Mijn biceppees is voor 50% ingescheurd,
Vraag me af of een orthopeed een gedeeltelijk scheur wel doet opereren.
Dat word standaard niet chirurgisch behandeld .
Alleen bij een gehele scheur . Maar dat is ook geen pretje , daarbij word het vast gezet met een botanker .

Hele genezing heeft bij mij uiteindelijk 7/8 maanden geduurd voordat ik goed verder kon .
 
Dat word standaard niet chirurgisch behandeld .
Alleen bij een gehele scheur . Maar dat is ook geen pretje , daarbij word het vast gezet met een botanker .

Hele genezing heeft bij mij uiteindelijk 7/8 maanden geduurd voordat ik goed verder kon .
Had je een volledige gescheurde biceppees dan?
 
Had je een volledige gescheurde biceppees dan?
Nee ook niet geheel , destijds wel gevraagd of het chirurgisch kon ….. maar gezien de operatie dan best pittig is qua herstel, werd mij uitgelegd waarom wel of niet . Dus ik heb hersteld met gips , daarna met rust . En uiteindelijk kon ik pas weer na 7/8 maanden volledig los met links . Inmiddels is links nog steeds 4,5 cm kleiner dan rechts .
 
ak zag laats dat je insuline neemt op 3iu, maar meet je wel eerst je suiker nuchter ?
 
Back
Naar boven