Fitness Seller

Persoonlijke ervaringen GH off season

• Topic Starter Topic Starter
Gh is de bedoeling hele bulk/prep op 3iu pd te houden, maar indien ik nog maanden last blijf houden van me gewrichten dan gaat het eruit.
Beter kap je er dan mee. Insuline slaat ook nergens op op 3iu.
insuline neem je adhv slechte glucosewaarden om je pancreas te ontlasten.

Ben je gelijk op 3iu begonnen?

Beter kap je er dan mee. Insuline slaat ook nergens op op 3iu.
insuline neem je adhv slechte glucosewaarden om je pancreas te ontlasten.
Vertrouw de coach zijn aanpak en beredenering hierin of het de beste aanpak is blijft altijd een ja/nee verhaal.

Je moet eerst opbouwen, zoals ik eerder zei ben ik van 2 naar 3iu in 1.5week gegaan.
1iu 10-12 dagen, 1.5iu etc

Vertrouw de coach zijn aanpak en beredenering hierin of het de beste aanpak is blijft altijd een ja/nee verhaal.
het is algemeen bekend dat je pas met neemt bij mindere glucosewaarden, als dat niet voldoet pas Insuline.

edit: onder de 90ng/dL, 5mmol/L

Als je last van je gewrichten krijgt op 3 iu ben je wrs gewoon een beetje fucked. Zere handen/polsen is een stukje gewenning en trekt meestal weg, zere knieën en ellebogen helaas niet. Bij de meeste dan. Npp heeft wel een minder goede smerende werking dan Deca zelf, maar je zou het kunnen proberen.

Mbt de insuline en de metformine. Als je hiermee je fasted bloedsuiker op/rond de 4 hebt wat ik laatst dacht te lezen doe je 't gewoon goed imo. Check ook met een bloedtest een x je A1bc en al die shit

Vooral ervaringen van andere ben ik benieuwd naar, meningen variëren bij iedereen aangezien piet dit zegt en jan dat.
Dus heeft dit hele topic geen nut, want jij weet het niet zelf want je doet wat coach zegt. Daarmee is het klaar.

Als je last van je gewrichten krijgt op 3 iu ben je wrs gewoon een beetje fucked. Zere handen/polsen is een stukje gewenning en trekt meestal weg, zere knieën en ellebogen helaas niet. Bij de meeste dan. Npp heeft wel een minder goede smerende werking dan Deca zelf, maar je zou het kunnen proberen.
100mg npp pw zal ik gaan toevoegen en de rit nog x maanden de tijd geven, indien het niet bij/weg trekt dan was het gh avontuur eenmalig.
Mbt de insuline en de metformine. Als je hiermee je fasted bloedsuiker op/rond de 4 hebt wat ik laatst dacht te lezen doe je 't gewoon goed imo. Check ook met een bloedtest een x je A1bc en al die shit
Bloedglucose 2x pw nuchter gemeten 3.6/4.2, zon test wat het gemiddeld is geweest over de afgelopen week kan interessant zijn maar meet het standaard al vaak en heb er eigenlijk nooit problemen of afwijkende waardes bij gehad

100mg npp pw zal ik gaan toevoegen en de rit nog x maanden de tijd geven, indien het niet bij/weg trekt dan was het gh avontuur eenmalig.

Bloedglucose 2x pw nuchter gemeten 3.6/4.2, zon test wat het gemiddeld is geweest over de afgelopen week kan interessant zijn maar meet het standaard al vaak en heb er eigenlijk nooit problemen of afwijkende waardes bij gehad
Het gaat er om dat je meet zonder Met of insuline, dan bij mindere waarden pas Met en als dat niet voldoet om onder de 5 te blijven neem je Insuline. evt eerst snelle pwo.

Je bent waarschijnlijk fucked, net als ik.

Kreeg al t*ring zieke sides op 2iu, maakt niet uit hoe ik het opbouwde of iets.

• Like
Waarderingen: AK
-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Je kan proberen op te bouwen per halve iu als je echt zo gevoelig bent, sommigen hebben al sides op 2iu ik kon zo van 5 naar 10 no problem
Same. Tot 4 moest ik wel echt opbouwen omdat ik 's nachts wakker werd van m'n handen die heftig pijn deden. Naar 5 en 6 was zo gedaan en heb pas geleden de stap van 6 naar 12 ( 12 alleen op trainingsdagen tho) ook in 1x gemaakt zonder problemen.

Terug
Naar boven