XXL Nutrition

Phenibut

Users who are viewing this thread

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Om nog even op mijn eerste vraag terug te komen: Bij inname van pheni, nemen jullie die meteen met caffeine en zo ja hoeveel? Ik wachtte steeds tot ik de pheni voelde en dan nam ik daar caffeine bij om het effect te versterken.

Vandaag rond de 1.3gr pheni genomen en zo'n 1 uur na inname blik monster opengetrokken. Niet bewust want ik drink standaard monster bij opstaan dus kan ook niet vergelijken met pheni zonder caffeine. Heb wel hele dag door veel energie, vorige week had ik dat volgens mij ook

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ok, helder.

Ik heb nu een nieuwe batch, bij de oude batch nam ik altijd 3x (de grote van de 2 met een 3 erop de 3ml maatschep zodat ik op ong 1 mg uitkwam.

Nu zie ik op het nieuwe zakje staan dat de 1ml maatschep ong 650 mg is??

Tijdje terug was hier ook een discussie over, is het poeder nu fijner, dus nam ik eerst wel ong. 1mg? Of nam ik veel meer en moet ik nu dus weer gewoon mn oude dosis van 3x 3ml maatlepel hanteren wat dus uitkomt op een paar mg per dosis???

Iemand enig idee hoeveel gram het grote uiteinde van het lepeltje is aan pheni?

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Heb mijn post van 12:15 ook even naar denkbeter gestuurd om te vragen hoe het kwam en heb zojuist een reactie terug ontvangen:

Hoi Mark,

Bedankt voor je bericht.

De phenibut die je nu hebt ontvangen is van een andere leverancier. Deze leverancier levert phenibut in kristal vorm welke van iets hogere kwaliteit is. De dichtheid van dit product ligt daardoor wel hoger waardoor er nu iets meer mg product in een ml maatlepel gaat. Wat smaak betreft kan deze per batch enigsinds afwijken, de werking zou daarintegen gelijk of beter moeten zijn.

Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het product laat het me dan weten, je kunt het product dan retour sturen, je krijgt het volledige aankoop bedrag terug.

Met vriendelijke groet,

Geert

Wel goede service dat ik het terug kan sturen mocht het niet bevallen!
Heb tot nu toe nog niet veel gemerkt van wat ik heb ingenomen, maar duurt altijd redelijk lang (nooit bijgehouden hoe lang precies).

Er staat op het zakje dat het 99.6% zuiver poeder is maar dit was bij het vorige zakje volgens mij ongeveer hetzelfde (bij alle producten, ook nootropics, die ze verkopen ligt dit volgens mij rond de 99%). Ik snap dus nog steeds niet dat de mg/ml ratio is verdubbeld...

Daarnaast komt de smaak nu wel echt heel ongezond over, tis echt net een schep chloor dat je naar binnen werkt:S

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

@Vinnie: ja heb 4 schepjes genomen omdat ik niet voor kon stellen dat 1 schepje ineens 650mg weegt. dus volgens dit zakje heb ik 2600mg genomen ja;)
Ik heb gisteren ook de adrafinil geprobeerd, merkte er opzich niet zo heel veel van terwijl je vaak leest dat mensen na een half uur echt ineens een boost in concentratie merken, maar heb wel de hele dag goed kunnen concentreren op mijn schoolwerk dus misschien werkt het wel eningszins aluwel de halfwaarde tijd op een paar uur ligt...

Merk er nu niet echt iets van.

Bij mij werken trouwens de meeste nootropics niet of nauwelijks. Ani en Oxi niet. Nootrept alleen toen ik per ongeluk 500mg pakte omdat ik dacht dat het oxiracetam was.

Hier, dichter spul kennelijk. Maar nu begin ik te twijfelen of ik 3x schepte met de grote kant van de lepel of de kleine...nee de grote zoiezo, ik zie de resten zitten op het oude lepeltje. Ik heb nu geen idee hoeveel ik eerst nam, en hoeveel ik nu moet nemen om hetzelfde effect te krijgen :(

Iemand enig idee hoeveel mg het grote uiteinde van het lepeltje bij de oude batch aan pheni opleverde?

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Ok, helder.

Ik heb nu een nieuwe batch, bij de oude batch nam ik altijd 3x (de grote van de 2 met een 3 erop de 3ml maatschep zodat ik op ong 1 mg uitkwam.

Nu zie ik op het nieuwe zakje staan dat de 1ml maatschep ong 650 mg is??

Tijdje terug was hier ook een discussie over, is het poeder nu fijner, dus nam ik eerst wel ong. 1mg? Of nam ik veel meer en moet ik nu dus weer gewoon mn oude dosis van 3x 3ml maatlepel hanteren wat dus uitkomt op een paar mg per dosis???

Iemand enig idee hoeveel gram het grote uiteinde van het lepeltje is aan pheni?

Hier, dichter spul kennelijk. Maar nu begin ik te twijfelen of ik 3x schepte met de grote kant van de lepel of de kleine...nee de grote zoiezo, ik zie de resten zitten op het oude lepeltje. Ik heb nu geen idee hoeveel ik eerst nam, en hoeveel ik nu moet nemen om hetzelfde effect te krijgen :(

Iemand enig idee hoeveel mg het grote uiteinde van het lepeltje bij de oude batch aan pheni opleverde?

Je zal 1gr (1000mg) bedoelen ;)
Op zakje van oude pheni staat 1ml=300mg. Op de nieuwe staat 1mg=650mg, lijkt me een redelijk groot verschil. Redelijk verschil in 3x de 1ml of 3x de 3ml schep. Gewoon wat proberen en kijken hoe je op de doseringen reageert.
Heb het ff gewogen voor je. De grote kant van het schepje (3ml) is met de nieuwe batch 1.9 a 1.95gr (glad gestreken). De oude is op bij mij dus die kan ik niet wegen voor je

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Ik heb een keer een paar keer wat maatschepjes afgewogen, en erg goed gelet op dat de maatschepjes even vol zaten. Toch wijkt het gewicht steeds weer af. Als je meerdere maatschepjes neemt, heb je zo een spreiding van +300mg. Ik zou sws een weegschaaltje aanraden.

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Je zal 1gr (1000mg) bedoelen ;)
Op zakje van oude pheni staat 1ml=300mg. Op de nieuwe staat 1mg=650mg, lijkt me een redelijk groot verschil. Redelijk verschil in 3x de 1ml of 3x de 3ml schep. Gewoon wat proberen en kijken hoe je op de doseringen reageert.
Heb het ff gewogen voor je. De grote kant van het schepje (3ml) is met de nieuwe batch 1.9 a 1.95gr (glad gestreken). De oude is op bij mij dus die kan ik niet wegen voor je

Dikke thx ouwe, dat je ff helpt.

Oude zakje 1ml=300mg, dus 3ml=900mg oftewel ik nam steeds 2,7g:eek: (3x900mg)

Nieuwe schepje 1ml=650mg

2700/650=4,2 scheppen.

Ok dan! :cool:

Sick dat ik steeds zo'n hoge dosis nam zonder het te weten.:o

---------- Toegevoegd om 00:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

Ik heb een keer een paar keer wat maatschepjes afgewogen, en erg goed gelet op dat de maatschepjes even vol zaten. Toch wijkt het gewicht steeds weer af. Als je meerdere maatschepjes neemt, heb je zo een spreiding van +300mg. Ik zou sws een weegschaaltje aanraden.

Ja moet ik ook doen, heb nu alleen 1 voor voedsel maar niet zo'n nauwkeurig apparaat. Maar eens op e-bay kijken denk ik.

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
[Link niet meer beschikbaar]

die heb ik, doet het prima. Op ebay staan er die nog wat nauwkeuriger meten (tot 1mg nauwkeurig ipv 10mg)

Mark313

Cool Novice
Lid geworden
31 okt 2013
Lengte
1m80
Massa
75kg
haha ik kwam er dus ook pas bij die nieuwe batch achter dat ik een hele hoge dosis nam.
Vind die nieuwe trouwens iets minder werken, ook al zegt die kerel in de mail dat het juist beter moet zijn.
Dit kan liggen aan dat het spul minder sterk is of mijn tolerantie is hoger aangezien ik het al een tijdje meerdere keren per week gebruik.

Toevallig afgelopen woensdag het genomen samen met een huisgenoot. Die kerel is normaal redelijk stil maar toen hij phenibut op had was hij ineens behoorlijk extrovert:D hij vond het ook wel lache spul, behoorlijk euforisch.

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
haha ik kwam er dus ook pas bij die nieuwe batch achter dat ik een hele hoge dosis nam.
Vind die nieuwe trouwens iets minder werken, ook al zegt die kerel in de mail dat het juist beter moet zijn.
Dit kan liggen aan dat het spul minder sterk is of mijn tolerantie is hoger aangezien ik het al een tijdje meerdere keren per week gebruik.

Toevallig afgelopen woensdag het genomen samen met een huisgenoot. Die kerel is normaal redelijk stil maar toen hij phenibut op had was hij ineens behoorlijk extrovert:D hij vond het ook wel lache spul, behoorlijk euforisch.

Welke doseringen namen jullie?

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
11%

Maf, ik merkte bij die nieuwe batch ook helemaal niks vandaag, wtf!! Dat terwijl ik het nu juist zo hard nodig hard. Alhoewel, voelde me eigenlijk best wel prima, zo zonder effect van dat spul.

Ik nam echt 2,7 gram ofzo dacht ik eerst. Nu dus weer als mn rekensom van eerder klopte, maar ik voelde geen reet. Over 2 weken maar weer eens proberen, dan in normale omstandigheden door de stad lopen ofzo.

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Meerdere keren per week btw? Ik heb het ooit2 dagen achter elkaar genomen (1x perdag) en dag 2 werkte het zo ongelofelijk veel minder, dat was echt niet normaal.

Zoiezo werkte het de eerste keer dat ik het gebruikte het best helaas, maar ja zo is het letterlijk met iedere ****ing drugs :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Lengte
1m79

Dit kan nooit, dat het nu ineens (meer) dan het dubbele is bij dezelfde 1 ml terwijl het om dezelfde stof gaat. Misschien dat het daarom ook minder goed werkt... omdat iets niet klopt.

Heb de nieuwe batch nog niet geprobeerd, dus kan er nog niks concreets over zeggen.

'De phenibut die je nu hebt ontvangen is van een andere leverancier. Deze leverancier levert phenibut in kristal vorm welke van iets hogere kwaliteit is. De dichtheid van dit product ligt daardoor wel hoger waardoor er nu iets meer mg product in een ml maatlepel gaat. Wat smaak betreft kan deze per batch enigsinds afwijken, de werking zou daarintegen gelijk of beter moeten zijn.'

Dubieus.

Bzz

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2011
Lengte
1m88
Massa
93kg
[Link niet meer beschikbaar]

die heb ik, doet het prima. Op ebay staan er die nog wat nauwkeuriger meten (tot 1mg nauwkeurig ipv 10mg)

Deze heb ik ook, kleine hoeveelheden zoals met noopept zijn wel wat lastig af te meten want soms heb ik al best wat afgeschept en dan staat ie nog op 0 en springt ie ineens naar 0.04 ofzo. Maar verder een prima dingetje, veel beter dan die schepjes

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Dit kan nooit, dat het nu ineens (meer) dan het dubbele is bij dezelfde 1 ml terwijl het om dezelfde stof gaat. Misschien dat het daarom ook minder goed werkt... omdat iets niet klopt.

Heb de nieuwe batch nog niet geprobeerd, dus kan er nog niks concreets over zeggen.

'De phenibut die je nu hebt ontvangen is van een andere leverancier. Deze leverancier levert phenibut in kristal vorm welke van iets hogere kwaliteit is. De dichtheid van dit product ligt daardoor wel hoger waardoor er nu iets meer mg product in een ml maatlepel gaat. Wat smaak betreft kan deze per batch enigsinds afwijken, de werking zou daarintegen gelijk of beter moeten zijn.'

Dubieus.

Ja ik vind het verschil ook wel heel erg groot. Het is wat er op de zakjes staat, en aangezien de nieuwe batch overeenkomt met wat er op het zakje staat zal de oude niet helemaal kloppen.

Daarvan uitgaande zou het prima kunnen zijn dat je voorheen 4gr nam ofzo Ryan

beide 6 schepjes.
3.9gr dus.

@ryan: wel met minimaal 3 dagen ertussen;)

flinke hoeveelheid

Deze heb ik ook, kleine hoeveelheden zoals met noopept zijn wel wat lastig af te meten want soms heb ik al best wat afgeschept en dan staat ie nog op 0 en springt ie ineens naar 0.04 ofzo. Maar verder een prima dingetje, veel beter dan die schepjes

Klopt idd. Maar 10mg noopept meer of minder lig ik niet wakker van :p

OP
Koning Eenoog

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Het lijkt me voor een webshop ook wel lastig bepalen. Met het oude poeder heb je het effect dat je het poeder flink kan aandrukken waardoor er al snel meer in een schepje zal zitten. De mate waarin je het schepje aandrukt kan er al voor zorgen dat je de dubbele dosis neemt.

Beste is natuurlijk een weegschaaltje. Naar mijn idee heeft denkbeter het wel proberen goed op te lossen door snel de etiketten aan de passen. Het granulaat is nou eenmaal een stuk zwaarder, scheelt een hoop in volume dus kan best dubbel zo veel zijn.

Wat je ook kan doen is gewoon je zakje phenibut in een bakje/potje doen en dan gewoon kijken hoeveel schepjes je uit een zakje haalt. Zo kwam ik er achter dat het granulaat zwaarder was. Zakje van 60 gram haalde ik 48 schepjes uit, dus 1,25 gram per schepje van 2 ml (heb nog zo'n denkbeter schepje met een grote en kleine achterkant).

Ik heb met een spuitje gemeten en de blauwe schepjes zijn precies 1 ml.

De schepjes van denkbeter met de grote en kleine kant zijn respectievelijk 2 ml en 0,7 ml.

Ik had helemaal in het begin eens phenibut van primaforce. Daarin zat een schepje waarvan op de verpakking stond dat 1 schepje ca. 300 ml was. Dat schepje is kleine 0,7 ml.

Met het granulaat kan je dus wel met kleine zekerheid zeggen dat een niet hard aangestamt schepje van 1ml (de blauwe denkbeter schepjes) 625 mg zijn. Als je het echt zeker wil weten dan moet je het afwegen.

rob91

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m87
Wil het graag eens proberen, maar als ik zo de ervaringen lees twijfel ik of het de moeite waard is.. Veel onduidelijkheid over de dosering allereerst. Daarnaast lees ik vaak dat er soms nauwelijks effect is, terwijl de dosis in principe goed is. Beetje onberekenbaar naar mijn gevoel. Mensen het hier mee eens? Of zouden jullie het wel aanraden?

ChaosX

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 sep 2010
Verschilt heel erg per persoon blijkbaar. Ik bestel gewoon capsules van 500mg en neem er hier 4 van als ik wakker word. Dan evt later op de dag nog 1-2 bijpakken. Voor mij zijn de effecten heel positief.

(doe het wel maar 1x per week ofzo)

OP
Koning Eenoog

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Als je gewoon zorgt dat je je schepje altijd op dezelfde manier vult, dus qua aanstampen, maakt het niet echt uit hoeveel de daadwerkelijke dosis is.

Maar ik vind het niet veel moeite om eens een zakje leeg te scheppen op de voor jou gangbare manier. Dan weet je redelijkerwijs wel wat ongeveer de dosis is.

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Wil het graag eens proberen, maar als ik zo de ervaringen lees twijfel ik of het de moeite waard is.. Veel onduidelijkheid over de dosering allereerst. Daarnaast lees ik vaak dat er soms nauwelijks effect is, terwijl de dosis in principe goed is. Beetje onberekenbaar naar mijn gevoel. Mensen het hier mee eens? Of zouden jullie het wel aanraden?

Op de laatste keer na, was het iedere keer raak dat ik het nam. Het spul is niet duur, dus als je niet bang bent om te experimenteren dan zou ik het absoluut een keer in huis halen. Ik vind het fascinerend spul!

Hele goede aanrader voor een sollicitatie gesprek.

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Lengte
1m79

Je kunt samples kopen om het te proberen voordat je 'groot' inkoopt. Vind Phenibut goed werken maar zoals gezegd is het persoonsgebonden maar dat is vrijwel met alles.

OP
Koning Eenoog

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg