XXL Nutrition

Sticky Phenibut

Vreemd dat de website het nog niet doet. Wilde wat gaan bestellen want heb het nodig en meneer reageert ook niet op mijn mailtje.

Ik kon vrijdag gewoon bestelling?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de openingspost aangepast aangezien mensen niet meer kunnen bestellen bij DenkBeter.

Ik heb er een aantal sites bij gezet op volgorde van prijs per 100 gram. Mochten jullie nog andere sites weten dan zet ik die er ook bij.

Stop Acne / Bysolution
100 gram voor €26,99 Incl. BTW.
Bestel 2 stuks voor €24,99 per stuk en bespaar 7%
Bestel 3 stuks voor €23,99 per stuk en bespaar 11%
Bestel 4 stuks voor €22,99 per stuk en bespaar 15%
Bestel 5 stuks voor €21,99 per stuk en bespaar 19%
5 euro verzendskosten.
Goedkoopste prijs per 100 gram (let op, bij 500 gram bestelling!): € 22,99

Thanks. Een kleine opmerking bij stopacne.

De verzendkosten zijn:
Envelope 3,50
Pakket tot 31 kg 5,95

Dan maar gaan bestellen bij stopacne/bysolution, denkbeter heeft ook z'n facebook en twitter pagina's verwijderd dus de stekker is er definitief uit denk ik

Da´s k*t :s had gelukkig niet heel lang geleden nog wat dingen besteld dus ben voorlopig wel voorzien, maar wel vreemd. Was een hele fijne site
en had nog wat ongebruikte loyaliteitspunten :p Geloof 2 euro korting ofzo

Ik heb eens besteld bij stopacne; was prima en binnen een dag binnen.

Vitalio ook goed; binnen een dag binnen.

De phenibut van stopacne is meer het oude poeder wat denkbeter ook had. De pheni van Vitalio lijkt wat meer op het granulaat van denkbeter.

En wat vind je beter, granulaat of het poeder?

En wat vind je beter, granulaat of het poeder?

Maakt niet uit volgens mij, het granulaat is gewoon zwaarder dus je moet daar rekening mee houden met het doseren. Vooralsnog vind ik Vitalio dus een goede aanbieder. Lage prijs, snel binnen en volgens mij prima kwaliteit.

Ik heb het idee dat ik een beetje huidirritatie krijg van phenibut:S
heb altijd een beetje jeuk in men nek en men voorhoofd een paar dagen na gebruik.

Ik weet het niet helemaal zeker, kan ook iets anders zijn, maar heeft iemand hier misschien ook last van?

Ik heb het idee dat ik een beetje huidirritatie krijg van phenibut:S
heb altijd een beetje jeuk in men nek en men voorhoofd een paar dagen na gebruik.

Ik weet het niet helemaal zeker, kan ook iets anders zijn, maar heeft iemand hier misschien ook last van?

Nog nooit last van gehad eigenlijk, heb toch al 2x boven de 3 gram gezeten. Die eerste keer was echt goed trouwens, had een grijns op m'n gezicht die ik er niet vanaf kreeg

hahaha klinkt bekend:D

Ik heb goede ervaringen met Denkbeter.nl Stopacne was trouwens ook goed. Beide volgende dag thuis via briefpost, behalve trouwens bij Stopacné, da werd als pakket verzonden maar wel door de brievenbus.

En mensen PAS OP met dit spul, het is mega slecht voor je nieren bij veelvuldig gebruik en dat ga je, (als je er gevoelig voor bent) zien in je gezicht, je zit in no time vol met puisten!

Ik heb met me domme kop in juni 50gr in 5 dagen erdoorheen gejaagd. En de ontwenning daarvan is echt afschuwelijk: het leek alsof de snelweg een meter van me kamer afzat, licht is ondragelijk, je gaat denken dat mensen aan je zien en merken dat je aan het afkicken bent. Dat waren de eerste 2 dagen, daarna heb ik nog 2 dagen (bijna huilend), in compleet donker huis gezeten (alle gordijnen dicht in de zomer).
Je voelt je echt zo ontzettend waardeloos en ik was ZOOO ontzettend depri jongens, ik zag het leven niet meer zitten in die laatste dagen, maar dit komt met vlagen steeds en beetje bij beetje wordt dit beter.

Ik weet nog precies dat ik op woensdag om 16:30 mijn laatste dosis had genomen. Donderdagochtend had ik al afkickverschijnselen: licht, geluid, angstig. Zaterdag was het nog een graadje erger geworden.. zondag, maandag en dinsdag zat ik op de top qua depressie en zag ik het leven niet meer zitten met vlagen en wil je alleen nog maar alleen in een donkere stille kamer zitten. Ik heb me dus toen die week ziek gemeld en zo rond vrijdag was ik pas weer de oude.

Als je in het zelfde schuitje zit momenteel, ga NIET cold-turkey en drink geen caffeine en zeker geen alcohol! Door de afkick is je convulsie drempel verlaagd alcohol versterkt dit nog eens een keer extra. Diazepam is je beste vriend, bezoek een huisarts als je deze niet kan krijgen. Diazepam rekent met alle afkicks af (2x 5mg pd), neem het een week.
En anders wordt het afbouwen.

Terug
Naar boven