AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

wow dat klinkt heftig!

Ik gebruik het nu een paar maanden, 3 a 4 gram per keer, altijd met minimaal 2 dagen ertussen en heb nog nooit een slecht gevoel eraan over gehouden.

Maar inderdaad acne breakouts heb ik ook last van de laatste tijd, zal dan ook wel hierdoor komen.

Heb bij deze dus ook besloten om het maar af en toe te gebruiken. (vanavond weer:D)

Ja ik moet wel zeggen dat ik het overdreven heb misbruikt. Ik ben verslavingsgevoelig dus ik kan er sowieso niet van afblijven tot het te laat is, en met Phenibut gaat dat wel heel erg snel, dat momentje dat het te laat is.

Ik heb bijvoorbeeld met GHB nog nooit zo snel het moment gehad dat ik er hooked aan was. En dan bedoel ik niet dat je aan het craven bent, maar je dus opeens psychisch zo verrot voelt en je hartslag naar de 120 gaat, dus echt psychische en fysieke klachten krijgt die je alleen weg krijgt door te redosen.

Phenibut is om goeie effecten te krijgen maar een keer per week geschikt, zeker als je een grote dosis pakt en je gaba-a receptoren prikkelt.
"persoonlijke mening"

Heb me eigenlijk nog nooit k*t, of ook maar merkbaar minder goed gevoeld na een dosis phenibut. Hoef er voorlopig niet voor op te passen aangezien ik het echt met uitzondering gebruik. Heeft iemand trouwens ervaring met phenibut dikke feesten? Ga over anderhalve week naar een keihard dnb/dubstep/hardcore feest en doe iig redelijk wat cafeine, zou phenibut dan juist k*t zijn?

Ik vind het ideaal, zeker als ik een grote dosis neem (duurt wel lang) word ik min of meer euforisch.
Vermindert angst, een echte aanrader.

Nice, was een beetje bang dat ik er juist chill van zou worden maar dat euforische is inderdaad waar, maar eens proberen dan :D

Is phenibut van vitalio goed?

Waar kun je nu als Belg het beste terecht voor phenibut, Smartpowders?

Uk is redelijk duur bulkpowders, [Link niet meer beschikbaar] ...

• Topic Starter Topic Starter
Gezien het verbod op nootropics er aan komt is het dus nog ff snel inslaan voor de liefhebbers.

http://www.vitalio.nl/

Verkoopt iig nog gewoon ;) Hamsteren :D

Tis dat jij het zegt... was dat topic helemaal ontgaan. Heb maar meteen ff besteld lol

waar moet ik bestellen als beste??

doet denkbeter het nog?

edit: heb net besteld bij viatlio. Iemand hier ervaring mee? beetje betrouwbare site en goede shit?

Laatst bewerkt:
Jammer dat ze niet reageren op de vraag ofdat ze naar Belgie verzenden.

waar moet ik bestellen als beste??

doet denkbeter het nog?

edit: heb net besteld bij viatlio. Iemand hier ervaring mee? beetje betrouwbare site en goede shit?

Goede site, goede spullen en direct binnen, geen zorgen over maken, gewoon hamsteren ;)

Terug
Naar boven