Fitness Seller

Sticky Phenibut

Heb nu de pheni van Vitalio.

Weet iemand hoeveel mg deze phenibut is met een groot en een klein maatschepje van denkbeter?

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog wat van die zooi liggen maar het heeft geen effect. Jullie nog ervaringen met iets dat een vergelijkbaar effect heeft? Aniracetam?

Heb ook nog witte thee (theanine), Sint Janskruid (maand geprobeerd), en magnesium citraat gebruikt maar merk van alles niets. Al kan dat magnesium sowieso geen kwaad.

Heb nog wat van die zooi liggen maar het heeft geen effect. Jullie nog ervaringen met iets dat een vergelijkbaar effect heeft? Aniracetam?

Heb ook nog witte thee (theanine), Sint Janskruid (maand geprobeerd), en magnesium citraat gebruikt maar merk van alles niets. Al kan dat magnesium sowieso geen kwaad.

Welke doseringen heb je geprobeerd met pheni? Aniracetam merk ik zelf helemaal niks van, van pheni merk ik wel degelijk wat. Je zou GABA kunnen proberen, en anders beta-blockers.

Welke doseringen heb je geprobeerd met pheni? Aniracetam merk ik zelf helemaal niks van, van pheni merk ik wel degelijk wat. Je zou GABA kunnen proberen, en anders beta-blockers.

Verschillende doseringen tot 1.5 gram, ik merk dan of niks of ik word slaperig bij hogere doseringen zonder verder een effect op de gemoedstoestand. Heb moeite ogen open te houden. Dus merk wel wat maar niet het gewenste effect.

Verschillende doseringen tot 1.5 gram, ik merk dan of niks of ik word slaperig bij hogere doseringen zonder verder een effect op de gemoedstoestand. Heb moeite ogen open te houden. Dus merk wel wat maar niet het gewenste effect.

Als je echt een boost in gesteldheid wilt merken zal je toch minimaal 2gr moeten nemen (tenminste, afgaande op wat ik zoal gelezen heb).

Wel echt aan max 2/3x per week houden en dan 2 weken on en een week weer off (net zoals bij benzoos). Anders krijg je rete snel tolerantie en sluipt misbruik er sluw in (net zoals bij mij). Eerst heb je voldoende aan 1,5gr en al snel merk je daar niks meer van, dus ga je ophogen: tolerantie weer opgehoogd etc etc.

Oja, en die van Vitalio is wel goed, das echt granulaat (zandkorreltjes) en van Stopacne.nl verkoopt meer poeder (bloem)

Ik zat voort op 10gr per dag

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Heb nu de pheni van Vitalio.

Weet iemand hoeveel mg deze phenibut is met een groot en een klein maatschepje van denkbeter?

Misschien hebben mensen hier nog wat aan, afgestreken maatschepje Denkbeter met de pheni van Vitalio:

kleine scope: 400mg

4ggt1s.jpg

Grote scope: 1.4gr

6jkr5k.jpg

Laatst bewerkt:
nu weet ik waarom ik zo goed ging op phenibut, nam een scoop of 5 van de grote schep !

Dinsdag innemen tijdens presentatie met wat dmaa, ben benieuwd

Hopla ging heerlijk, beste van de klas! Aanrader

Heb het gisterochtend op een lege maag ingenomen met een energiedrank (en later op de dag nog één blikje), 1.2gr, na 2 uur begon het te werken. Maar het heeft geen verschil gemaakt. Het maakt me draaierig en slaperig, niet echt een lekker gevoel.

Voel nu nog het effect. Kan minder proberen maar zal dan waarschijnlijk 0,0 merken zoals voorgaande keren. Denk dat het bij mij gewoon niet het gewenste effect geeft.

Hey jongens,

Ik heb 1 keer iets teveel genomen, maybe flink teveel. mn ogen rolde bijna uit hun kassen, maar het voelde goed verder. had wel bijna een xtc achtig gevoel, of speed-achtig. Ik heb het idee dat sindsdien, de effecten sterk zijn afgenomen als ik het weer eens neem. Herkent iemand dit?

erg jammer, want het spul was toch wel echt een uitkomst af en toe. Het werkt nog wel een beetje, maar vergeleken met die eerste keer. Man dat was lekker studeren en rondlopen op de uni met een feeling like you're a smooth operator :D

Hey jongens,

Ik heb 1 keer iets teveel genomen, maybe flink teveel. mn ogen rolde bijna uit hun kassen, maar het voelde goed verder. had wel bijna een xtc achtig gevoel, of speed-achtig. Ik heb het idee dat sindsdien, de effecten sterk zijn afgenomen als ik het weer eens neem. Herkent iemand dit?

erg jammer, want het spul was toch wel echt een uitkomst af en toe. Het werkt nog wel een beetje, maar vergeleken met die eerste keer. Man dat was lekker studeren en rondlopen op de uni met een feeling like you're a smooth operator :D

Jelly, even een maandje niks innemen?

Terug
Naar boven