Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu de pheni van Vitalio.
Weet iemand hoeveel mg deze phenibut is met een groot en een klein maatschepje van denkbeter?
Denk ca. 600 en 200 mg. Tis ook beetje granulaat dus wel wat zwaarder dan het poeder denk ik.
Heb nog wat van die zooi liggen maar het heeft geen effect. Jullie nog ervaringen met iets dat een vergelijkbaar effect heeft? Aniracetam?
Heb ook nog witte thee (theanine), Sint Janskruid (maand geprobeerd), en magnesium citraat gebruikt maar merk van alles niets. Al kan dat magnesium sowieso geen kwaad.
Welke doseringen heb je geprobeerd met pheni? Aniracetam merk ik zelf helemaal niks van, van pheni merk ik wel degelijk wat. Je zou GABA kunnen proberen, en anders beta-blockers.
Nog nooit benzos op maar daar wordt het inderdaad mee vergeleken
Verschillende doseringen tot 1.5 gram, ik merk dan of niks of ik word slaperig bij hogere doseringen zonder verder een effect op de gemoedstoestand. Heb moeite ogen open te houden. Dus merk wel wat maar niet het gewenste effect.
Heb nu de pheni van Vitalio.
Weet iemand hoeveel mg deze phenibut is met een groot en een klein maatschepje van denkbeter?
Als je echt een boost in gesteldheid wilt merken zal je toch minimaal 2gr moeten nemen (tenminste, afgaande op wat ik zoal gelezen heb).
Dinsdag innemen tijdens presentatie met wat dmaa, ben benieuwd

Hey jongens,
Ik heb 1 keer iets teveel genomen, maybe flink teveel. mn ogen rolde bijna uit hun kassen, maar het voelde goed verder. had wel bijna een xtc achtig gevoel, of speed-achtig. Ik heb het idee dat sindsdien, de effecten sterk zijn afgenomen als ik het weer eens neem. Herkent iemand dit?
erg jammer, want het spul was toch wel echt een uitkomst af en toe. Het werkt nog wel een beetje, maar vergeleken met die eerste keer. Man dat was lekker studeren en rondlopen op de uni met een feeling like you're a smooth operator![]()