Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de prijs van bv powdercity bekijk, zal het denk ik idd heel moeilijk worden om hiermee te concurreren: phenibut hcl 125 gram = kleine 30 euroMooie toevoeging XXL. Jullie kunnen kwa prijs zeker niet concurreren met sportpoeders?

Mooie toevoeging XXL. Jullie kunnen kwa prijs zeker niet concurreren met sportpoeders?
Voor het slapen gaan werkt het voor mij bijna (te) goed, slaap dan echt vast en lang, eerder opstaan is geen optie. Van alertheid en euforie merk ik zelf weinig. Heb die van vitalio.nl
Als ik de prijs van bv powdercity bekijk, zal het denk ik idd heel moeilijk worden om hiermee te concurreren: phenibut hcl 125 gram = kleine 30 euro
Powdercity is toch USA hé?![]()

Nooit geprobeerd, wat is het effect daarvan in combi met phi en hoeveel/wanneer zou ik moeten nemen?
Nooit geprobeerd, wat is het effect daarvan in combi met phi en hoeveel/wanneer zou ik moeten nemen?
hangt ervan af wat je wilt, maar ik zou iets aanraden van 3-4gr pheni en (half)uurtje na inname iets van caffeine. Blik monster is voor mij perfect, dunno of taurine nog effect heeft waar ook 2gr van zit in een blik monster
Dat is een flinke dosering, ik zou een stuk rustiger beginnen.
De halfwaardetijd van phenibut is echt flink lang en als je dan overdosed dan heb je >10 uur lang flinke symptomen.. waar G ofzo in een paar uur is uitgewerkt kan phenibut echt lang door gaan.
Ik zou het rustig opbouwen met 500mg stapjes om te kijken hoe je er persoonlijk op reageert, als nieuwe gebruiker.
1e keer had ik 1-1.5gr gepakt waar ik nauwelijks iets van merkte. Pas rond de 3gr ondervond ik echt effect.
voor hetzelfde geld is het een gevoelig persoon. best gevaarlijk door de halfwaardetijd.Ik zoek eiglk een goed product om een boost te krijgen tijdens het studeren.. Heb altijd weinig zin en weinig concentratie.. Zou phenibut+caffeine een oplossing zijn voor een dag door te leren?

hangt ervan af wat je wilt, maar ik zou iets aanraden van 3-4gr pheni en (half)uurtje na inname iets van caffeine. Blik monster is voor mij perfect, dunno of taurine nog effect heeft waar ook 2gr van zit in een blik monster
Maar wel echt hoog voor een beginner, niet iedereen zal hetzelfde reagerenvoor hetzelfde geld is het een gevoelig persoon. best gevaarlijk door de halfwaardetijd..
Dat is een flinke dosering, ik zou een stuk rustiger beginnen.
De halfwaardetijd van phenibut is echt flink lang en als je dan overdosed dan heb je >10 uur lang flinke symptomen.. waar G ofzo in een paar uur is uitgewerkt kan phenibut echt lang door gaan.
Ik zou het rustig opbouwen met 500mg stapjes om te kijken hoe je er persoonlijk op reageert, als nieuwe gebruiker.

Hoe werkt dit goedje voor inslapen/doorslapen? Gebruik nou melatonine 5MG, maar kan goed wat sterkers gebruiken.