Predatorz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Worth a try!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worth a try!
Nooit geprobeerd, wat is het effect daarvan in combi met phi en hoeveel/wanneer zou ik moeten nemen?
Noted, ik ga 'm proberen en post me ervaring.Ik neem 2gram pheni op nuchtere maag samen met 200-400mg caffeine.
Van pheni alleen wil ik liefst liggen en/of slapen.
Met de caff erbij ben ik meer 'happy' en heb nog veel energie alsook het chille gevoel van de pheni.
Zeker een bepaalde mate van synergie tussen die 2!
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------
Neem het wel 1-2u voor het slapen gaan dan.
Kwestie van dosis verlagen dan misschien?Ben benieuwd of je de volgende dag in de ochtend nog wat voelt.
Phenibut kan aardig lang werken, ik heb wel is gehad dat ik het de volgende ochtend nog merkte.
We verkopen 100gram voor 29,95 en verzenden gratis dus die prijs valt best mee volgens mij![]()
Dus 2-3gr phenibut van xxl + een blik monster moet ideaal zijn voor een dagje door te leren?
Wat raad je dan aan voor betere concentratie/motivatie om een hele dag door te leren?

Even melden, het is niet allemaal zonneschijn
Zaterdag mijn eerste kleine OD gehad op pheni.
Sochtends 2.25gr genomen met 350mg caffeine en 1.5gr taurine
16u nog eens 1.5gr pheni en 200caff
Rond 23u30 werd ik plots ongeloofelijk 'dronken' net alsof ik ontzettend veel gezopen had.
Misselijk, kon bijna niet meer praten, alles draaide, pupillen stonden zeer groot
Volgende maal ga ik niet meer over de 3gr!
ik zou iig geen pheni pakken, maar heb ik nog nooit uitgeprobeerd dus kan er niet echt iets over zeggen.
Voor concentratie blijft voor mij de chillste stack: choline, oxiracetam en caffeine. Choline is optioneel en je zou er nog visolie bij kunnen pakken
Sucks.. heb je er nog andere substanties bij gepakt? Alcohol werkt op dezelfde receptoren namelijk, schijnt heel nasty te zijn.
Want het is dan wel vreemd dat je het pas rond T+7:30 merkte, tegen die tijd zou de pheni allang ingekickt moeten zijn.
Hoe lang had je last van die symptomen?
Phenibut[note 1] (contracted from β-phenyl-γ-aminobutyric acid) is a central nervous system (CNS) depressant and derivative of the naturally occurring inhibitory neurotransmitter γ-aminobutyric acid (GABA). The addition of a phenyl ring allows phenibut to cross the blood–brain barrier.
lol ik heb een pot gaba hier dus die neem ik voor niks? voel er ook niks van weet ook niet waarom ik hem neem
.Heb maar even een pot besteld bij xxl.
2 gram morgens nemen was het he?