MuscleMeat

Sticky Phenibut

Hoelang is phenibut ongeveer houdbaar? Of heeft dit niet echt een vervaldatum?

Denk dat het enkel minder effectief zal worden na verloop van tijd, maar niet onbruikbaar wordt

Net 2gr pheni en 200mg caff genomen, ben benieuwd :)

4gram....dadelijk festival ben benieuwd:rolleyes:

Net 2gr pheni en 200mg caff genomen, ben benieuwd :)

en?

4gram....dadelijk festival ben benieuwd:rolleyes:

4 gram :eek: en dan ga je daarnaast aan de water?

Goede dosering :thumb: Ik had laatste feest 3.8 volgens mij. Blik monster uurtje na inname is trouwens wel echt de moeite waard

Wat is het effect daarvan dan? Caffeine/energiedrank erbij?

en?

4 gram :eek: en dan ga je daarnaast aan de water?

Wat is het effect daarvan dan? Caffeine/energiedrank erbij?

Geen idee wat het effect precies is. Ik, en naast mij nog iemand hier, vonden een blik monster erbij echt top. Misschien dat het de combi is van pheni met caffeine en taurine???
Ik drink er bier bij trouwens, en soms wat caffeine pillen

Geen idee wat het effect precies is. Ik, en naast mij nog iemand hier, vonden een blik monster erbij echt top. Misschien dat het de combi is van pheni met caffeine en taurine???
Ik drink er bier bij trouwens, en soms wat caffeine pillen

Heb wel is gelezen dat je daar een flinke kater aan overhoudt, phenibut + bier, geen last van?

Dat is wel nice man! drink je dan een paar biertjes of ga je all out?

Tot m'n bonnen op zijn, al is dat geen garantie :p Denk rond de 15 biertjes per festival. Eet aan het einde van het feest/festival vaak nog wel wat, wat ook vast wel zal helpen tegen die kater. Daarnaast zijn de meeste feesten toch wel 6+ uur dus valt het aantal biertjes per uur goed mee.

Qua caffeine neem ik meestal 5 a 6 pillen van 200mg mee, maar laatste feest had ik er maar 1 op en een blik monster van tevoren.
En wat wiet, maar geen idee in hoeverre dat synergie (of juist het tegenovergestelde) heeft met pheni.

11:00 1500mg phenibut poeder genomen (Wat is die zooi zuur en bitter zeg :o)
12:00 250mg caffeïne genomen

13:30 Effect kickt in, Ik heb last van ADD, veel gedachten in mijn hoofd, altijd afgeleid, weinig focus..
Momenteel ben ik echt ontzettend gefocust, geen gedachten in mijn hoofd, geen afleiding niks.
Ik voel me ook wat gemotiveerder/euforischer in het algemeen.

Net geprobeerd wat spul door te nemen (lezen) en dat ging als een trein. Interessant hoe dit spul een wat amfetamine achtig effect voor me heeft. Enkel zonder het opgejaagde.

waar bestellen jullie deze goedje ?

is het wel goede kwaliteit ?

• Topic Starter Topic Starter
www.sportpoeders.nl

Goedkoopste aanbieder, goede service en poeder ipv granulaat wat qua doseren beter is. Kwaliteit is top.

is het wel goede kwaliteit ?

Yes, ik heb het zelf ook gebruikt en het is goed spul.
De gebruiksaanwijzing slaat echter nergens op, die zegt iets in de trend van 4-5 dagen achter elkaar 800-1200 mg (met erna een week rust). Echt roekeloos. :o

www.sportpoeders.nl

Goedkoopste aanbieder, goede service en poeder ipv granulaat wat qua doseren beter is. Kwaliteit is top.

Daar wilde ik in eerste instantie bestellen, echter is hij daar vaak uitverkocht. Momenteel niet zie ik.

Wij hebben na vele vragen ook [Link niet meer beschikbaar] toegevoegd.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven