Fitness Seller

Sticky Phenibut

In Iron dream van Arnold zit ook phenibut, geen idee of dat een dosis is waar je iets van zou voelen.. http://www.sportfood.nl/arnold-schwarzenegger-series-iron-dream/
Check dat andere ingredient: "horny goat weed stem" :D ---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Ik heb phenibut van vitalio besteld, wat sowieso van goede kwaliteit moet zijn. Vanmorgen op mijn nuchtere maag 1 gram genomen samen met 200 gram cafene: geen effect. 3 uur geleden 2 gram genomen: nog steeds geen effect. Heeft iemand dezelfde ervaring / tips voor me?

Kleine update 13:00:
Heb vannacht heerlijk diep geslapen. Ik slaap altijd diep en droomloos, maar dit was slapen op een heel ander level. Vanmorgen vroeg heb ik 2 gram genomen, en vanmiddag 1 gram.

Update 18:30:
Nu merk ik iets van een effect: ik kan moeilijker multitasken dan normaal, voel me ietsje licht in mijn hoofd, en heb een beetje een vreemd gevoel. Het lijkt wel alsof ik als derde persoon aanwezig ben tijdens interacties, alsof ik toeschouwer ben tijdens mijn eigen gesprekken. Ik wou phenibut graag gebruiken als vervanger voor alcohol in het weekend (omdat alcohol zo verrekte katabool is), maar het geeft mij tot nu toe niet de beloofde effecten. Any tips so far broski's?

Update 23:00:
Yess, het is aangeslagen. Vanavond voor het trainen 140 mg caffeine genomen. De combi werkte super. Voelde me zeer gemotiveerd in de gym. Mijn humeur is ook super.

Laatst bewerkt:
Ik pak meestal iets van 2.5gr pheni en ga dan gewoon bier drinken en om de zoveel tijd een caffeine cap (200mg). Hoor idd wel vaker dat de combi met caffeine goed bevalt. Drink meestal na inname een blik monster (0.5L) waar 160mg caffeine en 2gr taurine in zit. Mss is taurine ook nog een leuke toevoeging voor je

Vandaag rond 16:30 voor het eerst phenibut genomen. Had 25g bij Vitalio besteld en ik kreeg er zo'n klein schepje bij. Had ergens in dit topic een post gevonden dat 1 afgestreken schepje met dat ding (althans, als het idd die is) ca 300 mg is. Heb er drie van genomen. Facking ranzig, maar oke.

Half uurtje daarna wat gegeten (pepernoten, nomsayin') en een grote mok koffie. Had half uurtje daarvoor overigens wel een stroopwafel gehad dus echt op een lege maag heb ik het niet genomen, maar goed.

5 uur later nu en merk er nog geen kut van, waarschijnlijk is de dosis gewoon te klein, maar goed, was de eerste keer dus moet de juiste dosis nog even vinden. Volgend weekend volgende poging.

inb4 dear diary

Vandaag rond 16:30 voor het eerst phenibut genomen. Had 25g bij Vitalio besteld en ik kreeg er zo'n klein schepje bij. Had ergens in dit topic een post gevonden dat 1 afgestreken schepje met dat ding (althans, als het idd die is) ca 300 mg is. Heb er drie van genomen. Facking ranzig, maar oke.

Half uurtje daarna wat gegeten (pepernoten, nomsayin') en een grote mok koffie. Had half uurtje daarvoor overigens wel een stroopwafel gehad dus echt op een lege maag heb ik het niet genomen, maar goed.

5 uur later nu en merk er nog geen kut van, waarschijnlijk is de dosis gewoon te klein, maar goed, was de eerste keer dus moet de juiste dosis nog even vinden. Volgend weekend volgende poging.

inb4 dear diary

3 schepjes van 300 mg is idd niet erg veel. Mijn 1e keer had ik 1.4gr genomen volgens mij en daar merkte ik het heel subtiel. 2gr is een betere dosering om effectief wat te merken. En als je de smaak te vies vindt, kan je caps kopen en die vullen.

3 schepjes van 300 mg is idd niet erg veel. Mijn 1e keer had ik 1.4gr genomen volgens mij en daar merkte ik het heel subtiel. 2gr is een betere dosering om effectief wat te merken. En als je de smaak te vies vindt, kan je caps kopen en die vullen.

Smaak was ranzig, maar ff een vies gezicht trekken en je hebt t naar binnen gewerkt..

Neem volgende keer wel 1.5g

Vandaag rond 16:30 ... en ik kreeg er zo'n klein schepje bij. Had ergens in dit topic een post gevonden dat 1 afgestreken schepje met dat ding (althans, als het idd die is) ca 300 mg is.
Dat schepje is 900mg, heb ze er laatst over gemaild. Je hebt dus iets meer weggewerkt dan je dacht ;)

Even inhaken hierop, een schepje is inderdaad 900mg en niet 300mg! Het kan vervelende gevolgen hebben om deze vergissing te maken. De structuur van Phenibut kan veranderen afhankelijk van hoe het is gesynthetiseerd, Phenibut kan een andere dichtheid/soortelijk gewicht krijgen, dit is dus afhankelijk van de gebruikte methode om het te synthetiseren.

Even inhaken hierop, een schepje is inderdaad 900mg en niet 300mg! Het kan vervelende gevolgen hebben om deze vergissing te maken. De structuur van Phenibut kan veranderen afhankelijk van hoe het is gesynthetiseerd, Phenibut kan een andere dichtheid/soortelijk gewicht krijgen, dit is dus afhankelijk van de gebruikte methode om het te synthetiseren.

kan inderdaad gevolgen hebben!

bij twijfel kun je thuis ook gewoon 10 schepjes op een weegschaal doen, met de meeste keukenweegschalen is de nauwkeurigheid minimum 1 gram. dan zie je direct hoeveel een schepje ongeveer is.

• Topic Starter Topic Starter
Van de week besteld bij sportpoeders.nl. Goedkoopste aanbieder. Pakketje netjes de volgende dag in huis. Phenibut is van goede kwaliteit.

Voordeel imo is dat ze het poeder verkopen ipv het granulaat. Daardoor sta je niet ineens 3 gram weg te hakken waar je dacht dat het 1 gram was. De truc van poeder naar granulaat en van een 0,7 ml scoop, naar een 1ml, naar het 1,5 ml formaat is mij niet zo goed gevallen. Waar mensen vaak denken 0,3 gr. per schepje te nemen is dat dus ondertussen opgelopen naar meer dan 900. Als je eenmaal een 3 x zo hoge dosis phenibut gewend bent ligt je tollerantie snel erg hoog. .

Is het aan te raden een weegschaal te kopen, of kun je blind afgaan op de scoop/schepje wat je er bij krijgt?

zou wel een weegschaaltje aanraden, kost maar iets van 10,-. Weet je precies wat je binnen krijgt.

Heb bestelt bij sportpoeders, ben benieuwd. Heb tijdje terug sampletje relax bestelt bij xxl nutrition (waar phenibut inzit) en heb die avond als een roos geslapen.

slapen op phenibut :(

Beter tanken als een olietanker :thumb::thumb::thumb::thumb: Blikje monster erbij is trouwens ook echt top combi

Terug
Naar boven