Aller eerst om misvattingen uit de wereld te helpen; het spul is totaal niet schadelijk voor de organen, zoals de nieren en lever, ik heb het een half jaar gebruikt met dosissen van 5 tot 8 gram per dag. Ik gebruikte het tijdens een kuur en het herstel daartussen. Deed het vooral voor de beloofde Hgh waardes die zouden stijgen, maar recreatief was het dus ook heel erg leuk helaas. Of het daadwerkelijk de waardes verhoogd kan ik niet zeggen, heb wel de ''Hgh'' Symtomen meegemaakt zoals gewonnen spiermassa vasthouden, geen wallen, mega veel energie etc. Maar het goedje is uiteindelijk dus zwaar verslavend, (waar al voor gewaarschuwd werd) ik heb eerst geprobeerd zelf af te bouwen, maar dat was een regelrechte ramp, denk aan zware paniek aanvallen, sociale fobie, totaal geen slaap en depressie. Ik heb me uiteindelijk weer aangemeld bij een verslavingsintsantie (waar ik al eerder was geweest voor een Ghb verslaving) en de arts heeft mij op 60mg baclofen en 20 mg diazepam gezet. Ben toen in een kleine maand afgebouwd met ongeveer een halve gram per dag. Het is ontzottend naar, zelfs met de medicatie erbij, maar te doen, toen ik helemaal was afgebouwd nog een maand op de medicatie gezeten Inlc. het afbouwen daarvan (pfffff). Ik raad iedereen aan die verslavingsgevoelig is, dit spul nooit aan te raken zonder hulp van een arts is het in mijn ogen onmogelijk om zonder psychose of wat dan ook van dit middel af te komen. Waarom ik weet dat dit middel niet schadelijk is geweest, is omdat ik een bloedtest heb laten doen na het hele gebeuren: leverwaardes en nierwaardes waren in normale waarden en ook het cholesterol en alles was in orde, wel apart was dat mijn Hdl waardes ontzetten hoog waren en mijn ldl echt minimaal. Of het middel blijvende schade aan mijn hersenen heeft aangericht weet ik niet, voor mijn gevoel ben ik er goed vanaf gekomen. Zie dit als waarschuwing voor mensen die er mee willen beginnen, of als informatie voor degene die er meer over willen weten.