AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

Vanochtend 2g Phenibut met caffeine ingenomen, wederom op een lege maag. Ik moet gelukkig bekennen dat ik (in tegenstelling tot 1g en 1.5g) deze keer wel iets voelde: een kleine boost in motivatie, productiviteit, concentratie en alertheid.

Ik vraag me af of 3x2g wekelijks niet te veel wordt. Wat raden jullie aan om gewenning te voorkomen en toch de productieve voordelen te behouden?

3x2g op di/do/za of (2g dinsdag en 3g zaterdag recreatief)?

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk zou ik het gewoon nemen als je eens een dag een steuntje in de rug kan gebruiken.

Verslavingen mbt gaba receptoren kruipen er makkelijk in. Je wordt ook ontvankelijker voor middelen. Waarom zou je structureel 2 a 3x per week een dag supplementeren. Je levem wordt dan al een schommeling van een 'goede dag' en een 'normale dag' (ofwel slechte dag).

Beter gebruik je het middel sporadisch als je bv een dag erg goed moet presteren of wat dan. Je grenzen opzoeken met gaba receptoren zal omheroepelijk leiden tot een bepaalde mate van afhankelijkheid. Op het moment dat je al bewust bezig bemt een middel zo vaak mogelijk te gebruiken net voor het punt dat je denkt afhankelijk te worden begeef je je op glad eis.

Bij een even frequent gebruik zal de nasleep toch steeds wat naarder worden. Je kan bv een half jaar probleemloos 3x per week nemen. Daarna merk je dat je toch wat down bent in je off dagen. Dan ga je experimenteren met 2x of 1x per week. Op zo'n moment ben je al overbodig bezig het supplementeren in je leven te verwerken.

Ieder middel heeft de honeymoon fase waarin het het wondermiddel lijkt. Echter zal je bij struktureel gebruik toch steeds merken dat er toch wat kater lijkt te komen. Je normale dagen worden slechtere dagen en vanuit daar begint afhankelijkheid. Begin daar niet aan.

persoonlijk zou ik het gewoon nemen als je eens een dag een steuntje in de rug kan gebruiken.

Verslavingen mbt gaba receptoren kruipen er makkelijk in. Je wordt ook ontvankelijker voor middelen. Waarom zou je structureel 2 a 3x per week een dag supplementeren. Je levem wordt dan al een schommeling van een 'goede dag' en een 'normale dag' (ofwel slechte dag).

Beter gebruik je het middel sporadisch als je bv een dag erg goed moet presteren of wat dan. Je grenzen opzoeken met gaba receptoren zal omheroepelijk leiden tot een bepaalde mate van afhankelijkheid. Op het moment dat je al bewust bezig bemt een middel zo vaak mogelijk te gebruiken net voor het punt dat je denkt afhankelijk te worden begeef je je op glad eis.

Bij een even frequent gebruik zal de nasleep toch steeds wat naarder worden. Je kan bv een half jaar probleemloos 3x per week nemen. Daarna merk je dat je toch wat down bent in je off dagen. Dan ga je experimenteren met 2x of 1x per week. Op zo'n moment ben je al overbodig bezig het supplementeren in je leven te verwerken.

Ieder middel heeft de honeymoon fase waarin het het wondermiddel lijkt. Echter zal je bij struktureel gebruik toch steeds merken dat er toch wat kater lijkt te komen. Je normale dagen worden slechtere dagen en vanuit daar begint afhankelijkheid. Begin daar niet aan.

+1

+++

Rob, dank voor de zeer duidelijke uitleg.

Ik ben het absoluut met je eens: Phenibut is geen speelgoed. Ik heb waarschijnlijk vanuit een verkeerde vooronderstelling geredeneerd wat de dosissen betreft. Online las ik verhalen van mensen die met een 3x dosis een soort van 'afterglow' hadden. Dat houdt in dat de effecten (in mindere mate) merkbaar bleven, ook op de off-days. Maar dan begeef je je inderdaad op glad ijs en ben je afhankelijk van een supplement dat je wekelijkse motivatie/productiviteit dicteert (theoretisch gezien). Daar ben ik goed van bewust.

Het is inderdaad verstandiger om Phenibut strategisch in te zetten, op de dagen wanneer je echt een boost nodig hebt. Ik vind het echt een ongelooflijk interessant supplement!

Ik ga morgen voor de eerste keer phenibut proberen (waarschijnlijk direct 1,5 gr). Ik ga het gebruiken om me gedurende de dag enorm te focussen op mijn werk (ik moet een bepaalde quota halen) en ik twijfel eraan of ik het de eerste keer alleen zou nemen of direct stacken met cafeïne, noopept, adrafinil of hordenine (wel niet alles samen). Iemand suggesties?

caffeine erbij is sws fijn

geen idee

Vandaag dus phenibut (Primaforce) geprobeerd. Mij dag zag er als volgt uit: 7u15: 24 mg efedrine + 200 mg caf (zit in mijn 2e week) 8u05: 1492 mg phenibut (zeker nuchter dus)
8u40: maaltijd + pil vitamine b100 complex van XXL
9u00: ik merk dat ik heel prikkelbaar ben en dat mijn geduld heel snel op is. Nog iemand hier last van gehad bij phenibut? Dit gevoel/effect was wel weer weg binnen een halfuurtje
10u30: 150 ml light energy drink (dus caf en taurine)
11u00: 501 mg phenibut erbij (want ik merk niets?)
11u30: 100 mg caf 11u45: maaltijd 2
12u15: 24 mg efedrine
13u00: 100 ml light energy drink

Al bij al blijven duidelijk merkbare effecten uit. Mss gwn uppen naar 2 gram in 1 keer?

Wat zijn eigenlijk de gezondheidsnadelen van phenibut? Buiten de afhankelijkheid natuurlijk.
Ben er zelf mee gestopt, van die lichte dosissen die hier opgegeven worden merkte ik zo goed als niks, ik nam minimum 3gram per keer. Ik vond het wel een leuk middel om op uit te gaan, als ik moest rijden en niet kon drinken nam ik wat phenibut in en dan nog een 2-tal dosissen mee om daar in te nemen.
De dag erna voelde ik er nog steeds van en als ik dan wat koffie dronk kon ik er erg goed op trainen smorgens.
Nu ben ik er mee gestopt want ik heb moeite met doseren en betrapte me er op dat ik elke dag wel een excuus had om phenibut te pakken.
De eerste 4 dagen na het stoppen echt slapeloze nachten gehad en me de hele tijd slecht in men vel gevoeld. Daarna ging het terug normaal met alles. Als ik het nu nog zou doen, maximum 1 keer per week of 2 weken.

Vandaag dus phenibut (Primaforce) geprobeerd. Mij dag zag er als volgt uit: 7u15: 24 mg efedrine + 200 mg caf (zit in mijn 2e week) 8u05: 1492 mg phenibut (zeker nuchter dus) 8u40: maaltijd + pil vitamine b100 complex van XXL 9u00: ik merk dat ik heel prikkelbaar ben en dat mijn geduld heel snel op is. Nog iemand hier last van gehad bij phenibut? Dit gevoel/effect was wel weer weg binnen een halfuurtje 10u30: 150 ml light energy drink (dus caf en taurine) 11u00: 501 mg phenibut erbij (want ik merk niets?) 11u30: 100 mg caf 11u45: maaltijd 2 12u15: 24 mg efedrine 13u00: 100 ml light energy drink Al bij al blijven duidelijk merkbare effecten uit. Mss gwn uppen naar 2 gram in 1 keer?

Uiteindelijk wel gedurende de dag een algemeen rustig gevoel gehad in mijn hoofd, ook de prikkelbaarheid was zeker weg. Als ik wandelde, had ik soms licht het gevoel dat ik op wolkjes liep :o:p Nu wel eens benieuwd of het helpt bij mijn slaap!

Aller eerst om misvattingen uit de wereld te helpen; het spul is totaal niet schadelijk voor de organen, zoals de nieren en lever, ik heb het een half jaar gebruikt met dosissen van 5 tot 8 gram per dag. Ik gebruikte het tijdens een kuur en het herstel daartussen. Deed het vooral voor de beloofde Hgh waardes die zouden stijgen, maar recreatief was het dus ook heel erg leuk helaas. Of het daadwerkelijk de waardes verhoogd kan ik niet zeggen, heb wel de ''Hgh'' Symtomen meegemaakt zoals gewonnen spiermassa vasthouden, geen wallen, mega veel energie etc.

Maar het goedje is uiteindelijk dus zwaar verslavend, (waar al voor gewaarschuwd werd) ik heb eerst geprobeerd zelf af te bouwen, maar dat was een regelrechte ramp, denk aan zware paniek aanvallen, sociale fobie, totaal geen slaap en depressie. Ik heb me uiteindelijk weer aangemeld bij een verslavingsintsantie (waar ik al eerder was geweest voor een Ghb verslaving) en de arts heeft mij op 60mg baclofen en 20 mg diazepam gezet. Ben toen in een kleine maand afgebouwd met ongeveer een halve gram per dag. Het is ontzottend naar, zelfs met de medicatie erbij, maar te doen, toen ik helemaal was afgebouwd nog een maand op de medicatie gezeten Inlc. het afbouwen daarvan (pfffff).

Ik raad iedereen aan die verslavingsgevoelig is, dit spul nooit aan te raken zonder hulp van een arts is het in mijn ogen onmogelijk om zonder psychose of wat dan ook van dit middel af te komen.

Waarom ik weet dat dit middel niet schadelijk is geweest, is omdat ik een bloedtest heb laten doen na het hele gebeuren: leverwaardes en nierwaardes waren in normale waarden en ook het cholesterol en alles was in orde, wel apart was dat mijn Hdl waardes ontzetten hoog waren en mijn ldl echt minimaal. Of het middel blijvende schade aan mijn hersenen heeft aangericht weet ik niet, voor mijn gevoel ben ik er goed vanaf gekomen.

Zie dit als waarschuwing voor mensen die er mee willen beginnen, of als informatie voor degene die er meer over willen weten.

Aller eerst om misvattingen uit de wereld te helpen; het spul is totaal niet schadelijk voor de organen, zoals de nieren en lever, ik heb het een half jaar gebruikt met dosissen van 5 tot 8 gram per dag. Ik gebruikte het tijdens een kuur en het herstel daartussen. Deed het vooral voor de beloofde Hgh waardes die zouden stijgen, maar recreatief was het dus ook heel erg leuk helaas. Of het daadwerkelijk de waardes verhoogd kan ik niet zeggen, heb wel de ''Hgh'' Symtomen meegemaakt zoals gewonnen spiermassa vasthouden, geen wallen, mega veel energie etc. Maar het goedje is uiteindelijk dus zwaar verslavend, (waar al voor gewaarschuwd werd) ik heb eerst geprobeerd zelf af te bouwen, maar dat was een regelrechte ramp, denk aan zware paniek aanvallen, sociale fobie, totaal geen slaap en depressie. Ik heb me uiteindelijk weer aangemeld bij een verslavingsintsantie (waar ik al eerder was geweest voor een Ghb verslaving) en de arts heeft mij op 60mg baclofen en 20 mg diazepam gezet. Ben toen in een kleine maand afgebouwd met ongeveer een halve gram per dag. Het is ontzottend naar, zelfs met de medicatie erbij, maar te doen, toen ik helemaal was afgebouwd nog een maand op de medicatie gezeten Inlc. het afbouwen daarvan (pfffff). Ik raad iedereen aan die verslavingsgevoelig is, dit spul nooit aan te raken zonder hulp van een arts is het in mijn ogen onmogelijk om zonder psychose of wat dan ook van dit middel af te komen. Waarom ik weet dat dit middel niet schadelijk is geweest, is omdat ik een bloedtest heb laten doen na het hele gebeuren: leverwaardes en nierwaardes waren in normale waarden en ook het cholesterol en alles was in orde, wel apart was dat mijn Hdl waardes ontzetten hoog waren en mijn ldl echt minimaal. Of het middel blijvende schade aan mijn hersenen heeft aangericht weet ik niet, voor mijn gevoel ben ik er goed vanaf gekomen. Zie dit als waarschuwing voor mensen die er mee willen beginnen, of als informatie voor degene die er meer over willen weten.

Dat het mild is voor de organen vind ik goed om te lezen. Ik ben naar mijn inziens zelf niet verslavingsgevoelig maar dit verhaald doet me toch 2x nadenken. Gebruikte je enkel phenibut gedurende die maanden of nam je er nog iets bij?
En wat voor kuur had je gedaan?
Bedankt voor deze informatie, zet phenibut in een heel ander daglicht!

Verslavingsgevoeligheid is inderdaad een zeer belangrijke factor.

Ik heb nu naar mijn gevoel de sweet spot gevonden: 1 a 2 keer per week ~2g. Sowieso op zaterdag als ik uit ga (ik drink dan niet) en 1x op een werkdag als ik die dag goed moet functioneren. Dat werkt goed tot nu toe en ik voel geen bijwerkingen. Wat ik voornamelijk fijn vind, is de positieve mind boost. In de cut ben ik vaak chagrijnig vanwege de low carb / kcal.

Het is een heel fijn supplement, maar je moet het absoluut verstandig doseren.

Ik heb het hele topic niet gevolgd maar even een opmerking tussendoor.

Ik pak liever GABA dan Phenibut, want het is bekend dat Phenibut eerder/beter werkt maar je bouwt er snel een resistentie tegen op.

Dat het mild is voor de organen vind ik goed om te lezen. Ik ben naar mijn inziens zelf niet verslavingsgevoelig maar dit verhaald doet me toch 2x nadenken. Gebruikte je enkel phenibut gedurende die maanden of nam je er nog iets bij?
En wat voor kuur had je gedaan?
Bedankt voor deze informatie, zet phenibut in een heel ander daglicht!
he woekkes, ik nam er af en toe L-theanine bij, maar dit is te verwaarlozen, werkt enigszins ontspannend maar verder niet verslavend, mijn kuur zag er zo uit: week 1 t/m 12 500 mg Test E, week 1 t/m 10 200 Mg Tren E, week 1 t/m 4 40mg stanozolol, week 14 t/m 16 power pct

Net 2gram genomen voor het werken, is lange tijd geleden. Ben benieuwd!

Terug
Naar boven