- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb er niet zulke goede ervaringen mee maar dat is ook niet zo gek: 5-6 dagen achter elkaar 1-2 gram per dag gebruikt. Heb er 1 nacht lekker op geslapen. Paar dagen gestopt en toen weer 5-6 dagen zelfde dosis. Had verder geen effect behalve dat ik na die tweede cycle in 3-4 dagen 8-9 uur heb geslapen
Nee, voor mij niet meer.
2 gram is volgens mij ook al twee keer de "aangeraden maximale dosis". In principe heeft een sterke dosis phenibut dezelfde werking als GHB in je lichaam dus die vergelijking kan ik mij goed voorstellen. Misschien dat er gewenning optreedt? Ik zou het een twee weken laten staan en dan weer een proberen. Een verslaving aan iets als ghb/phenibut wil je echt niet.
Ik heb tijdens phenibutgebruik steeds vaker last van een neiging tot slapen. Die typische ik-heb-teveel-G-gebruikt-slaapheid, maar dan wat milder. Ik ben steeds lagere dosissen aan het gebruiken, maar dit lijkt niet echt te werken. Ik nam vroeger 2100 mg en steeds 200-300 mg minder gebruikt. Gister zat ik op 1400 mg, maar nog steeds hetzelfde probleem. Als ik dan cafeïne erbij gebruik gaat het vaak weg, maar het komt na 3 uur toch zeker weer terug. Vooral in de avond is dat erg onhandig, want dan wil ik niet cafeïne gebruiken (vanwege mogelijke slaapproblemen). Iemand die hier ook last van heeft / tips heeft?
(Ik gebruik trouwens 1-2x per week)
Chronische vermoeidheid. Tijdens een lange dag zit er niets anders op dan stimulanten of phenibut gebruiken, wil ik er nog wat van opsteken.
Chronische vermoeidheid. Tijdens een lange dag zit er niets anders op dan stimulanten of phenibut gebruiken, wil ik er nog wat van opsteken.
Yea al geprobeerd, werkt helaas niet goed genoeg.Hmm oke da's kut. Heb je al gedacht aan nootropics icm caffeine?
Heb er al vele jaren last van, ook voordat ik stims gebruikte. Heb geprobeerd meerdere maanden niks te gebruiken, werkte helaas niet. M'n (vrije) B12 zit al boven de referentiewaarde en magnesium heb ik ook al geprobeerd. Thanks voor de tips thoughBeter niet te veel met je gaba receptoren kutten met vermoeidheid. Kan natuurlijk ook komen door gebruik van veel stims.
Neem je wel magnesium (zma), werkt wel. Anders b12 shots.
Phenibut gaat worden verboden in Nederland. Heb hierover vanmiddag met een bekende leverancier contact over gehad.
GvdPhenibut gaat worden verboden in Nederland. Heb hierover vanmiddag met een bekende leverancier contact over gehad.