MuscleMeat

Sticky Phenibut

Ik hep een paar fragen.

Wat doet dit spul precies?
leuk voor op een festival?
kan ik hier gewoon mee met de auto veuren?

Ik hep een paar fragen.

Wat doet dit spul precies?
leuk voor op een festival?
kan ik hier gewoon mee met de auto veuren?

Jongens. Er is al veel te lezen op dit forum over het geniale middel phenibut.

Ik zal het even snel samenvatten:

Phenibut is chemisch verwant aan ghb en baclofen (middel gebruikt bij ghb en alcohol afkick).

De effecten zijn ontspannend, angstremmend, etc. Een soort valium alleen dan heb je met dit middel nog zin om iets te ondernemen. Ik ben er zelf erg enthousiast over.

Zeker leuk voor op festival en je kan prima autorijden.

Dan kan je het inderdaad proberen, over welk feest gaat het?

Laatst bewerkt:
Zou het persoonlijk niet op een festival gebruiken, zeker niet bij hardcore/hardstyle. Effect is te zwak om echt een heel feest op los te gaan.

disagree

Afgelopen hs hc feesten allemaal pheni gepakt en allemaal heel goed vermaakt

al is dat uiteraard niet enkel aan de pheni toe te schrijven

Onlangs dikke 2 gram genomen en een uurtje of 2 erna voelde ik me enorm dronken :p

Ben gij gek?

Wat vond je een goede party-dosis? 3g?

iets rond de 3gr idd. Had 00 caps waarin zo'n 650mg gaat volgens mij; heb er afwisselend 5 of 6 gepakt gepakt dus 3-4gr

Caffeine een uurtje na inname is tot nu toe altijd erg goed bevallen dus zeker een aanrader (eigenlijk alle keren een blik monster gepakt, dunno of de 2gr taurine die erin zit ook nog effect heeft gehad)

Hoe slecht/schadelijk is dit spul?

Ik gebruik nu altijd cafeïne tijdens uitgaan. Is dit spul gelijk aan cafeïne ?

Stuk verslavender bij overmatig gebruik, je kunt het best wekelijks gebruiken een avond gebruiken maar zou het niet vaker op zo'n hoge dosis doen gezien je tolerantie erg snel stijgt. Mijn maag is de volgende dag soms ook flink van slag maar verder erg leuk spul. ik vind het ook een chill alternatief voor XTC op festivals omdat ik hiermee wel normaal kan eten. het is wel heel anders dan cafeïne, je wordt er een soort dronken van met een heel relaxed gevoel. Combi met alcohol is wel goed opletten want alcohol slaat veel (en dan bedoel ik VEEL) harder in.

Terug
Naar boven