MuscleMeat

Sticky Phenibut

Meer info dan dit? Heb er niets over gehoord namelijk.

Nee maar zoals je op Vitalio ziet is er geen poeder meer beschikbaar, na een week was dit nog steeds niet op voorraad.
Daarom had ik besloten contact op te nemen en de eigenaar was heel open en vertelde dat Phenibut door de voedsel en ware nu gekeurd gaat worden.

Vandaar wordt er niets meer ingekocht, totdat er 'groen licht' door die organisatie gegeven wordt, maar hij kon mij vertellen dat ie 'het somber inzag..' (Dit was mij min of meer als hint gegeven)
Dus wanneer de caps op zijn, dan is Vitalio verleden tijd. Aangezien ik geen andere online verkooppunten meer ken, (stopacne, en nog 1 waren allang gestopt), heb ik via buiteland snel een zak
ingeslagen, ik ga er van uit dat dus import dadelijk ook niet meer mogelijk zal worden.

Dus dat ik dit weet is omdat ik er echt achterheen heb gebeld en ik echt merkte dat het gewoon einde verhaal word, hij nam er echt de tijd voor, voor het gesprek.

Dus op = op

ook nog gewoon hier te bestellen:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ja wou zeggen, sportpoeders verkoopt nog kilo zakken voor 210e.

We zullen zien, zelf eigenlijk al tijden niet meer genomen. Receptoortjes eens wat rust gunnen.

Ja wou zeggen, sportpoeders verkoopt nog kilo zakken voor 210e.

We zullen zien, zelf eigenlijk al tijden niet meer genomen. Receptoortjes eens wat rust gunnen.

Ja tuurlijk zullen er vast nog wel andere adressen zijn, zolang het duurt. Ik zit hier geen dingen uit me duim te zuigen natuurlijk. Maar met je gaba moet je inderdaad niet fucken, zover ik research en via psychiaters in de loop der jaren ben wijs geworden, zijn je gaba receptoren de enigste die zich voorgoed kunnen 'locken'. Vandaar dat mensen soms zelfs een levenslange onderhoudsdosis benzoo's nodig hebben, nu zijn er experimenten met flumazenil, (een gaba antagonist) die schijnt alle receptoren weer te unlocken en bovendien de zucht/craving naar gaba middelen kunnen stoppen. Deze antagonist wordt momenteel gebruikt bij patienten die een overdosis benzo's of barbiraturen hebben genomen.

Grote nadeel is de vrijwel zekere kans op een epileptische aanval en daarom ook echt nog in onderzoek. Er zijn trouwens momenteel nieuwe middelen die benzo's compleet gaan vervanngen in aantocht, zonder de lichamelijke afhankelijkheid, maar wel gewoon precies dezelfde werking, super ideaal en mooie ontwikkeling, vooral voor iemand zoals ik, die gewoon hier niet mee kan omgaan. Zit momenteel op 30mg diazepam per dag en ook nog eens 6gr Phenibut per dag.

Dan is het voor mij dus zeker niet nutteloos om in het buiteland 250gr Phenibut voor (incl. shipping) 50 euro te halen, grofweg genomen heb je daar hier in NL 100gr voor, alleen wist ik dan niet van sportpoeders af natuurlijk. Maar mijn plan is om met deze bestelling de laatste te worden ook, dus die kilo heb ik liever hier niet. :P

Lang off-topic verhaal geworden maargoed, wie weet heeft iemand er ooit wat aan, of gewoon als interesse.

Ja tuurlijk zullen er vast nog wel andere adressen zijn, zolang het duurt. Ik zit hier geen dingen uit me duim te zuigen natuurlijk. Maar met je gaba moet je inderdaad niet fucken, zover ik research en via psychiaters in de loop der jaren ben wijs geworden, zijn je gaba receptoren de enigste die zich voorgoed kunnen 'locken'. Vandaar dat mensen soms zelfs een levenslange onderhoudsdosis benzoo's nodig hebben, nu zijn er experimenten met flumazenil, (een gaba antagonist) die schijnt alle receptoren weer te unlocken en bovendien de zucht/craving naar gaba middelen kunnen stoppen. Deze antagonist wordt momenteel gebruikt bij patienten die een overdosis benzo's of barbiraturen hebben genomen.

Grote nadeel is de vrijwel zekere kans op een epileptische aanval en daarom ook echt nog in onderzoek. Er zijn trouwens momenteel nieuwe middelen die benzo's compleet gaan vervanngen in aantocht, zonder de lichamelijke afhankelijkheid, maar wel gewoon precies dezelfde werking, super ideaal en mooie ontwikkeling, vooral voor iemand zoals ik, die gewoon hier niet mee kan omgaan. Zit momenteel op 30mg diazepam per dag en ook nog eens 6gr Phenibut per dag.

Dan is het voor mij dus zeker niet nutteloos om in het buiteland 250gr Phenibut voor (incl. shipping) 50 euro te halen, grofweg genomen heb je daar hier in NL 100gr voor, alleen wist ik dan niet van sportpoeders af natuurlijk. Maar mijn plan is om met deze bestelling de laatste te worden ook, dus die kilo heb ik liever hier niet. :P

Lang off-topic verhaal geworden maargoed, wie weet heeft iemand er ooit wat aan, of gewoon als interesse.

je zit nu op 6 gr pheni per dag? Ghb verslaving gehad of wat?

Ik heb er nog niet zoveel over gelezen, maar zou phenibut niet lekker zijn na een avondje pep oid?

Al iets bekend over of dat het gebanned word of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Tis iig niet meer te verkrijgen bij Vitalio, Bulkpowder of any other. Sportpoeders heeft niet op voorraad maar geeft melding wel weer terug te komen.

Enkel good old XXL is nog in de lucht lijkt het op ;)

Snap niet dat al die sites al stoppen voor er een daadwerkelijke ban is. Zo bang om met voorraad te zitten die niet via legale weg verkocht kan worden?

Tis iig niet meer te verkrijgen bij Vitalio, Bulkpowder of any other. Sportpoeders heeft niet op voorraad maar geeft melding wel weer terug te komen.

Enkel good old XXL is nog in de lucht lijkt het op ;)

Snap niet dat al die sites al stoppen voor er een daadwerkelijke ban is. Zo bang om met voorraad te zitten die niet via legale weg verkocht kan worden?

ik kan met mijn gebruik en voorraad nog wel ff door, maar toch kut dat het wrs niet meer te krijgen is in de toekomst. En zoiets lijkt mij idd @ je laatste zin

Merk echt helemaal niets van phenibut totdat ik het combineer met andere drugs.

Doe ik iets fout? Dosis van 1,5-2gr op nuchtere maag gevolgd door een uur of 2 niets eten.

Doe ik iets fout? Dosis van 1,5-2gr op nuchtere maag gevolgd door een uur of 2 niets eten.

ik pak meestal 3 a 3.5 gr, half uurtje erna een blik monster, en dan zo'n 1.5 uur erna aan het bier. Bevalt tot nu toe altijd erg goed

Voor de kenners onder ons, is phenibut nasaal innemen een optie voor op stap oid.?

500 mg is genoeg voor goed te slapen, vanaf 1,5 gram voor sociale situaties (vrijwel nul angst) en tot 3 gram voor eufories, ontspannen gevoel. Bij mij tenminste dan, ik houd er wel veel tijd tussen.
De bijwerkingen die ervaren heb dag na gebruik, gewrichtspijn en aan kleine dingen irriteren.

Voor de kenners onder ons, is phenibut nasaal innemen een optie voor op stap oid.?

Zou het niet doen, gewoon opdrinken of caps van maken.

Op sportpoeders: "*Uitverkocht! We verwachten nog een nieuwe batch, maar vanwege de veranderingen op de Phenibut markt, kunnen wij niet meer de oude prijzen hanteren. We zullen het prijsverschil grotendeels zelf opvangen en minimaal doorberekenen naar jullie."

Blablabla we gaan gewoon meer vragen omdat het kan, minder aanbod en een gelijke vraag is gelijk aan duurdere goederen.

Nergens meer verkrijgbaar, RIP Phenibut....

Terug
Naar boven