AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

Wat weeg je? Ben rond de 80 en bij 1,8 begin ik het te voelen. 2,1 begint het leuk te worden.

• Like
Waarderingen: Fitt
Heb dat zelf nooit opgemerkt. Volgens mij is dat effect minimaal. Maar heb het niet heel vaak gedaan.

<1gr merk ik iig niets (105kg bw). Vanaf 1,5gr wel duidelijk wat effect mits ingenomen op lege maag. Geloof dat het innemen met een zure drank zoals bijv sinaasappelsap de opname verbetert.

Ik doe de phenibut trouwens in capsules. Wel een aanrader want mengen door water is echt ontzettend smerig.

Iemand die iets meer weet over phenibut en spierpijn?

Normaal neem ik 1x per week phenibut, dit op zaterdag. Heb nu echt al meermaals gehad dat ik de zondag maar vooral de maandag na het phenibut gebruik, bij het ontwaken last heb van intense spierpijn. Dit overal, maar vooral in buikspieren en voorarmen.

Ik ga tijdens het weekend niet trainen.

Echt geen enkele last van spierpijn bij mij.

75, zat te denken aan 500mg, alleen zit met die verwijde pupillen.

Ik gebruik het al jaren, (tot ~2000mg, 1500 is recreationeel, ~500 is functioneel voor me). Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, inclusief mijzelf, die grotere pupillen zou krijgen van phenibut.

Het kan dat ze enorm misbruikende dosissen gebruiken van 3g+, dat weet ik niet.. Maar t/m 2500mg (Mijn vriendin pakt die dosis wel eens @ 57kg) geen sign van verwijde pupillen.

Als ik jou was zou ik met 500mg beginnen en dan met +250mg verhogen elke keer, mits je niks merkt.(Met elke keer bedoel ik dan dus een halve a hele week later) Je weet maar nooit of je er gevoelig voor bent of niet :).
1 - 2x per week lage dosis of 1x per week hoge dosis max, zou ik aanhouden.

Laatst bewerkt:
Het kan dat ze enorm misbruikende dosissen gebruiken van 3g+, dat weet ik niet.. Maar t/m 2500mg (Mijn vriendin pakt die dosis wel eens @ 57kg) geen sign van verwijde pupillen.

Als ik jou was zou ik met 500mg beginnen en dan met +250mg verhogen elke keer, mits je niks merkt. Je weet maar nooit of je er gevoelig voor bent of niet :).
1 - 2x per week lage dosis of 1x per week hoge dosis max, zou ik aanhouden.

Heb verder nooit iets van benzos gebruikt dus denk dat mn receptoren erg gevoellig zijn.

• Topic Starter Topic Starter
2 gram kan best. Stims er bij is aan te raden. Mijn vriendin merkt niets van dosissen < 3 gram. Moet ook wel wat stims bij om merkbaar te maken. Maat haar gaba receptoren zijn nogal ongevoelig. Kan ook een container benzo in voor ze eens moe gaat worden.

Phenibut wel genomen in dosissen van ca 10 gram. Goed te doen. Kan me niet voorstellen dat je echt verkeerd gaat met die shit. Wordt gewoon erg energiek en praterig van hoge dosissen.

2 gram kan best. Stims er bij is aan te raden. Mijn vriendin merkt niets van dosissen < 3 gram. Moet ook wel wat stims bij om merkbaar te maken. Maat haar gaba receptoren zijn nogal ongevoelig. Kan ook een container benzo in voor ze eens moe gaat worden.

Phenibut wel genomen in dosissen van ca 10 gram. Goed te doen. Kan me niet voorstellen dat je echt verkeerd gaat met die shit. Wordt gewoon erg energiek en praterig van hoge dosissen.

En pupillen bij jou?

• Topic Starter Topic Starter

Durf het echt niet te zeggen man. Mja, ik neem er dan ook wel goede stim bij als lading AMP of DMAA of dexamferamine oid. Dusja, pupillen zullen vast wat vergroot zijn, maar het is prima geschikt voor een sollicitatie oid. Mega scherp en bijdehand. Eventueel klein beetje valium tegen scherpe randjes.

Ga vandaag 600mg proberen met een bakje koffie, ik hou jullie op de hoogte!

Update: voelde er niet echt heel veel van, vond het tegen vallen.

Onder de 1.5g is echt niet interessant, zeker niet als je wat massiever bent. Als ik t recreatief neem dan 2.5-4g afhankelijk van of er bij gedronken gaat worden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb phenibut jarenlang regelmatig gebruikt. Heb één keer de opmerking gehad dat mijn pupillen vergroot waren (had het zelf niet opgemerkt), maar dat was bij een enorme overdosis. Echt een verschrikking is dat trouwens, door de lange werkingsduur zit je de hele dag met de gevolgen :o. Maar bij normaal gebruik of wat zwaarder gebruik zal er niks aan je te zien zijn.

Terug beschikbaar bij sportpoeders maar is die prijs nu niet enorm omhoog? (122.5 euro/500 gr)

• Powerful Anxiolytic
  • Reduce Stress
  • Promote Relaxation
  • Improve Sleep
  • Enhance Memory
  • Promote A Positive And Controlled Mood
Ja ik ben me bewust van de dingen waar het bij helpt, maar waarom had jij het genomen? Om te slapen? Om tot rust te komen? (en dan verder wat had je dan verwacht en gebeurde er niet waardoor het tegenviel?)

Terug
Naar boven