XXL Nutrition

Sticky Phenibut

Is hierboven al aangegeven dat het daar niet op voorraad is:

*Uitverkocht! We verwachten nog een nieuwe batch, maar vanwege problemen tijdens het transport duurt dit langer als verwacht. We kunnen helaas nog geen datum geven wanneer het weer beschikbaar is.
Sorry, my bad :(

Paar keer gebruikt op stap, bizar dat dit supplement nog legaal is.. :rolleyes:
Dosis meestal op 1.8 of 2,1 gram, met een paar (4) biertjes kan ik de rest van de avond makkelijk door op cola of fris

Alleen XXL verkoopt nog. Bij sportpoeders is het wachten tot het door de douane is gekomen.

Alleen XXL verkoopt nog. Bij sportpoeders is het wachten tot het door de douane is gekomen.

Heb er paar weken geleden potje gekocht. Ga even informeren hoelang het houdbaar is (kan het niet vinden op het potje).
Als het lang (jaren) houdbaar is nog maar een extra potje kopen.

Heb er paar weken geleden potje gekocht. Ga even informeren hoelang het houdbaar is (kan het niet vinden op het potje).
Als het lang (jaren) houdbaar is nog maar een extra potje kopen.

Ik heb hier een zakje van sportpoeders liggen van denk ruim een jaar geleden en daar is de t.h.t. 1-2018

Bij XXL inmiddels ook uitverkocht... Gelukkig vorige week mijn bestelling binnen gekregen dus ik kan nog even vooruit :D

Ergens nog te koop?

Powdercity.com heeft het nog gewoon. Heb ik al 3 maal van besteld, zonder problemen binnen gekomen. Geen invoerrechten of andere grappen. Je kan op de site kiezen voor 'gift' geloof ik, dan schrijven ze een lagere waarde op op de verpakking, zodat de douane het minder snel onderschept...

Hele goeie site als je bulkhoeveelheden nootropics wil...

Powdercity.com heeft het nog gewoon. Heb ik al 3 maal van besteld, zonder problemen binnen gekomen. Geen invoerrechten of andere grappen. Je kan op de site kiezen voor 'gift' geloof ik, dan schrijven ze een lagere waarde op op de verpakking, zodat de douane het minder snel onderschept...

Hele goeie site als je bulkhoeveelheden nootropics wil...

Ik heb het besteld op stopacne ! toch bedankt voor je antwoord.

Iemand die iets meer weet over phenibut en spierpijn?

Normaal neem ik 1x per week phenibut, dit op zaterdag. Heb nu echt al meermaals gehad dat ik de zondag maar vooral de maandag na het phenibut gebruik, bij het ontwaken last heb van intense spierpijn. Dit overal, maar vooral in buikspieren en voorarmen.

Ik ga tijdens het weekend niet trainen.

Iemand die iets meer weet over phenibut en spierpijn?

Normaal neem ik 1x per week phenibut, dit op zaterdag. Heb nu echt al meermaals gehad dat ik de zondag maar vooral de maandag na het phenibut gebruik, bij het ontwaken last heb van intense spierpijn. Dit overal, maar vooral in buikspieren en voorarmen.

Ik ga tijdens het weekend niet trainen.

Zelf nooit gehad in ieder geval, wel vocht vasthouden.

Niemand? :p ben het echt zeker dat het door de pheni is.

Heb al eens tijdje niets genomen, en vanaf ik terug begin direct opnieuw spierpijn.

Zwakker wel (hoge dosis) trainen gaat vooral de dag erna niet goed (meestal icm slecht slapen)

Hoe zit het met de pupillen bij phenibut?

Zelf geen last van, hou mn ogen wel wat meer "open". Is wel op recreatieve dosis

Terug
Naar boven