AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Net mn oma van 87 een gram gegeven. Ze blijft maar lullen. Nu maar hopen dat ze over een paar uurtjes de coming-down overleeft.

:emo: :roflol:

Ik had mijn moeder laatst ook iets gegeven voor slaap enhancement. Toen is ze super misselijk en draaierig geworden.. Voel me rete schuldig.
 
:emo: :roflol:

Ik had mijn moeder laatst ook iets gegeven voor slaap enhancement. Toen is ze super misselijk en draaierig geworden.. Voel me rete schuldig.
Ja ik nu ook. Heb haar dus alvast wel ff gewaarschuwd dat ze na afloop beetje misselijk kan worden en beter iets kan eten.
 
ze willen het liever op de meest moeilijke manier doen denk ik, waardoor ze een paar euro goedkoper zijn ;)

Liftmode kg prijs inclusief verzending: 150 EUR
Sportpoeders kg prijs incusief verzending: 210 EUR

Als je betalen met bitcoin moeilijk vindt kan wel wat nootropics gebruiken ja.
 
Bij liftmode kreeg je toch nog duane kosten?
 
Bij liftmode kreeg je toch nog duane kosten?

Ja maar bij liftmode krijg je 25% korting als je met bitcoin betaald (en de voucher ‘BITCOIN’ invoert), dan wel ff de shipping opti gebruiken die ik hier boven aan gaf. Je betaald voor een kg phenibut hij liftmode iets van $100,- exclusief shipping.
 
Maar ik wil mijn BTC helemaal niet kwijt haha :o

Merk je ook verschil tussen liftmode en sportpoeders? Ik ga namelijk erg lekker op die van sportpoeder.
 
hmm oke. Jij hebt beide gehad? Merkte je ook iets verschil?
 
Mja artikel geeft aan dat als je phenibut ffa onder je tong legt (sublingually administred) het 3 x zo effectief is. Het is daarom ook heel handig 2x zo duur geprijst.

Als je het oplost in water en drinkt zou het 15% effectiever zijn.

Zie niet echt een referentie naar een wetenschappelijk artikel die bovenstaande claims ondersteund. Zelf heb ik er niet voldoende vertrouwen in om de dubbele prijs te betalen.

Liftmode verdient zoooo helachelijk veel geld aan die phenibut handel volgens mij.
 
Oke, ik drink het gewoon in water, het lost niet echt op.

Mja artikel geeft aan dat als je phenibut ffa onder je tong legt (sublingually administred) het 3 x zo effectief is. Het is daarom ook heel handig 2x zo duur geprijst.

edit; je bedoelt FAA en HCL van liftmode zit zoveel verschil in qua prijs, ik ben nog niet overtuigd dat ik FAA zoveel beter is. Als Sportpoeder dus HCL is dan is dat voor mij prima.
 
Laatst bewerkt:
Liftmode kg prijs inclusief verzending: 150 EUR
Sportpoeders kg prijs incusief verzending: 210 EUR

Ik kom toch echt op een andere prijs uit. (zie bijlage) Maar ik neem aan dat de prijs die jij noemt dus met de bitcoin korting is.

met de goedkoopste verzend optie kom ik op 190 dollar uit, exclusief douane kosten en 1-2 weken wachten.

liftmode.png
 
Ik kom toch echt op een andere prijs uit. (zie bijlage) Maar ik neem aan dat de prijs die jij noemt dus met de bitcoin korting is.

met de goedkoopste verzend optie kom ik op 190 dollar uit, exclusief douane kosten en 1-2 weken wachten.

Bekijk bijlage 420560

Bitcoin korting is idd 25%. Iets duurdere verzend optie scheelt paar dollar. Kom je dus op 150 dollar uit. Invoerbelasting is dan nog eens iets van 23 euro. Dat kan je zo een beetje weg strepen tegen de dollar euro koers. Goed je moet een weekje wachten.

Anyway, tis allemaal prima. Als je met clubje dbb'ers een keer 10 kg uit China over laat komen zal het pas echt goedkoop worden denk ik.
 
upload_2017-12-18_17-37-3.png

Ik heb dit spul ook nog liggen. Toendertijd gekocht bij XXL nutrition.
500mg merk ik zelf niks van. Hoeveel nemen jullie zelf en wat voel je?
 
Dan is het inderdaad een groot verschil qua prijs, als je de mogelijkheid hebt om met bitcoins te betalen dan is het wel een weekje wachten waard.

Volgens mij hebben we het al een keer gehad over een bulk aankoop en prijs, maar dit valt vies tegen. Ik heb toen namelijk
een aantal chinezen gemaild, maar de meeste doen het pas vanaf 25 kg. Zit schijnbaar verpakt in vaten van 25 kg en hier 10 kg. uithalen doen ze eigenlijk niet.
Er was er eentje waar een paar kg. mogelijk was, maar dit werd nog duurder als bij de bekende shops. Plus het risico dat je die hoeveelheid gewoon kwijt raakt bij de douane, aangezien dit geen gebruikers hoeveelheid is en het in de meeste landen niet legaal is.

En de goedkoopste aanbieder nemen in China, lijkt me niet zo'n chill idee. Maar mocht je wel een adres weten die geode kwaliteit hebben en waar zoiets mogelijk is.. laat maar weten!:D
 
Bekijk bijlage 420561
Ik heb dit spul ook nog liggen. Toendertijd gekocht bij XXL nutrition.
500mg merk ik zelf niks van. Hoeveel nemen jullie zelf en wat voel je?

Wat wil je voelen? Dosering is zo afhankelijk van welk effect je wilt bereiken. 500 mg. zou voldoende moeten zijn om beter te slapen.
Maar er zitten enorme verschillen in de kwaliteit van Phenibut, dus je kan een dosering niet vergelijken met dezelfde dosering van een andere aanbieder.
 
Wat wil je voelen? Dosering is zo afhankelijk van welk effect je wilt bereiken. 500 mg. zou voldoende moeten zijn om beter te slapen.
Maar er zitten enorme verschillen in de kwaliteit van Phenibut, dus je kan een dosering niet vergelijken met dezelfde dosering van een andere aanbieder.
Oke duidelijk. Lijkt me ook dat het zal verschillen per persoon. Er van uitgaande dat mijn phenibut netzo zuiver is dat van jou en we beide hetzelfde erop reageren, hoeveel neem je voor een duidelijk merkbaar kalmerend effect?
 
Tegen stress. Voor mij 1.4 gr op nuchtere maag. Gebruik het gemiddeld mss 1x de maand.
Oke dankje. Heb caps van 250mg dus probeer 1.25 gram wel eerst. Nu iig met griepje niet. Had gehoord dat sommige misselijkheid ondervonden!
 
Ik ervaar na ong. 2.5 uur een rust, onverschilligheid en tegelijkertijd een soort zelfverzekerheid. Mits ik het niet meer dan 3x per week neem (gram per keer en altijd wat caffeine erbij in de vorm van koffie of caps).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven