chestjr
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doet de combi met caffeine met je?Ik ervaar na ong. 2.5 uur een rust, onverschilligheid en tegelijkertijd een soort zelfverzekerheid. Mits ik het niet meer dan 3x per week neem (gram per keer en altijd wat caffeine erbij in de vorm van koffie of caps).
Het versterkt.
het versterkt de caffeine of de pheni?

Sorry. De pheni uiteraard.
Bitcoin korting is idd 25%. Iets duurdere verzend optie scheelt paar dollar. Kom je dus op 150 dollar uit. Invoerbelasting is dan nog eens iets van 23 euro. Dat kan je zo een beetje weg strepen tegen de dollar euro koers. Goed je moet een weekje wachten.
Anyway, tis allemaal prima. Als je met clubje dbb'ers een keer 10 kg uit China over laat komen zal het pas echt goedkoop worden denk ik.

Voordelen:
- rust/kalmte
- veel socialer/dag is sowieso gezelliger
- als ik een drukke dag heb kan ik gewoon doorgaan
- als ik bijvoorbeeld aan de hobby auto bezig ben kom ik altijd op een punt dat je er helemaal klaar mee bent omdat er vanalles tegenzit, nu komt dat punt niet en wil je gewoon doorgaan
- geen angst
- zelfverzekerd
Nadelen:
- soms wat misselijk
- ga soms overdreven veel praten
- af en toe krijg ik pijnlijke benen, lijkt alsof ik ze niet meer kan ontspannen![]()

Goor is het wel. Ik doe gewoon water in een bekertje, hoeveelheid van 1 slok.
In 1x proberen in je keel te gieten en je tanden over te slaan. Vervolgens doe ik dit 4x met hetzelfde bekertje tot ik alles weg heb en alleen nog water proef
Al eens geprobeerd net iets meer te nemen? Misschien is het ook per persoon verschillend, ik ga er in ieder geval super op

Als je het vies vindt heb ik een ding vor je waarin je het bijna niet meer proeft: sinaasappelsap.
Oke duidelijk. Lijkt me ook dat het zal verschillen per persoon. Er van uitgaande dat mijn phenibut netzo zuiver is dat van jou en we beide hetzelfde erop reageren, hoeveel neem je voor een duidelijk merkbaar kalmerend effect?
Heb ik geprobeerd. Werkt bij DAA maar voor phenibut doet het bijna niks. mss 5% minder vies als ik er een nummer zou moeten op plakken.
Klein shotje maken en niet een vol glas.. misschien is het zo wat prettiger?

Ik doe het met een kleine slok water die snel binnen is
Zal maar niet klagen mn vriendin moet viezere dingen slikken.