XXL Nutrition

Sticky Phenibut

vandaag weer gebruikt. standaard dose voor mij 1.8g voel ik me superman
neem het elke maandag op een drukke studie/werk dag
happy zit lekker in me vel

Ik vind zelf +2500mg zeer recreatief. Maar is geen beginner dose.

Ik ervaar na ong. 2.5 uur een rust, onverschilligheid en tegelijkertijd een soort zelfverzekerheid. Mits ik het niet meer dan 3x per week neem (gram per keer en altijd wat caffeine erbij in de vorm van koffie of caps).
Wat doet de combi met caffeine met je?

De eerste paar keer herkende ik het gevoel niet en dacht ik dat het niets deed. Tegenwoordig gebruik ik meestal <1 gram en merk ik het duidelijk. Gevoel van meer ontspanning en zelfverzekerdheid.

Cafeïne versterkt het mi niet maar helpt tegen het versuffende effect van de phenibut. Maar dat gebruik ik alleen bij recreatieve dosis >2 gram

Oh en serieus niet te vaak gebruiken. 1-2x per week, max 3

Laatst bewerkt:
Bitcoin korting is idd 25%. Iets duurdere verzend optie scheelt paar dollar. Kom je dus op 150 dollar uit. Invoerbelasting is dan nog eens iets van 23 euro. Dat kan je zo een beetje weg strepen tegen de dollar euro koers. Goed je moet een weekje wachten.

Anyway, tis allemaal prima. Als je met clubje dbb'ers een keer 10 kg uit China over laat komen zal het pas echt goedkoop worden denk ik.

in :cool:

Ik nam eerst een tijdje 1,75gr (max 2x per week), werd af en toe wat misselijk dus ben terug gegaan naar 1,5gr. Voor mij de perfecte dosering, als er wel iets misselijkheid komt heb ik vaak net teveel koffie gedronken achter elkaar, of ik moet even wat gaan eten en dan trekt het weg.

Neem het rond half 10 - 10 uur in de ochtend en heb dan tot ik naar bed ga een chille dag, en nacht.

Voordelen:
- rust/kalmte
- veel socialer/dag is sowieso gezelliger
- als ik een drukke dag heb kan ik gewoon doorgaan
- als ik bijvoorbeeld aan de hobby auto bezig ben kom ik altijd op een punt dat je er helemaal klaar mee bent omdat er vanalles tegenzit, nu komt dat punt niet en wil je gewoon doorgaan :)
- geen angst
- zelfverzekerd

Nadelen:
- soms wat misselijk
- ga soms overdreven veel praten :o
- af en toe krijg ik pijnlijke benen, lijkt alsof ik ze niet meer kan ontspannen ???

Voordelen:
- rust/kalmte
- veel socialer/dag is sowieso gezelliger
- als ik een drukke dag heb kan ik gewoon doorgaan
- als ik bijvoorbeeld aan de hobby auto bezig ben kom ik altijd op een punt dat je er helemaal klaar mee bent omdat er vanalles tegenzit, nu komt dat punt niet en wil je gewoon doorgaan :)
- geen angst
- zelfverzekerd

Nadelen:
- soms wat misselijk
- ga soms overdreven veel praten :o
- af en toe krijg ik pijnlijke benen, lijkt alsof ik ze niet meer kan ontspannen ???

Ik herken alleen deze op 1.4gr

poedervorm vind ik echt wel een gore smaak.

Goor is het wel. Ik doe gewoon water in een bekertje, hoeveelheid van 1 slok.

In 1x proberen in je keel te gieten en je tanden over te slaan. Vervolgens doe ik dit 4x met hetzelfde bekertje tot ik alles weg heb en alleen nog water proef :)

Al eens geprobeerd net iets meer te nemen? Misschien is het ook per persoon verschillend, ik ga er in ieder geval super op

Goor is het wel. Ik doe gewoon water in een bekertje, hoeveelheid van 1 slok.

In 1x proberen in je keel te gieten en je tanden over te slaan. Vervolgens doe ik dit 4x met hetzelfde bekertje tot ik alles weg heb en alleen nog water proef :)

Al eens geprobeerd net iets meer te nemen? Misschien is het ook per persoon verschillend, ik ga er in ieder geval super op

Ben maar tot 1.5 gegaan. 1.4 leek voor mij de goede dosis te zijn dacht ik. Stress,angst weg en rustig gevoel. Was bij mij ook de reden om het te nemen.

ik doe het poeder in heel kleine slok water en heb ernaast wat anders klaarstaan om de gore smaak weg te spoelen :)

Als je het vies vindt heb ik een ding vor je waarin je het bijna niet meer proeft: sinaasappelsap.

Zo erg is het toch ook weer niet.. gewoon 1 slok en erna wat water..

• Like
Waarderingen: ROVA
Oke duidelijk. Lijkt me ook dat het zal verschillen per persoon. Er van uitgaande dat mijn phenibut netzo zuiver is dat van jou en we beide hetzelfde erop reageren, hoeveel neem je voor een duidelijk merkbaar kalmerend effect?

Rond de 750 mg. is voor mij voldoende om goed te ontspannen en in een diepe slaap te komen. Ik neem het alleen af en toe als slaapmiddel

Het begint pas na 1 tot 1,5 uur te werken, dus misschien verwacht je ook wel dat het zoals de meeste dingen al na 20/30 minuten begint te werken.. wel iets om rekening mee te houden.

Ik stop 't gewoon in capsules. Proeft er niets van. Makkelijk mee te nemen. Ideaal

Terug
Naar boven