MuscleMeat

Phenibut

Bezoekers in dit topic

vandaag weer grammetje of 2 geknald. elke keer als ik het gebruik kan ik slapen met een gevoel van ''wat een dag .. ''
 
Vandaag ga ik het een tweede poging geven, met als doel vroeger in m'n bed én vroeger eruit:o

Een drietal weken heb ik het voor het eerst gebruikt maar heb er weinig van gemerkt buiten dat ik sindsdien makkelijk door m'n wekker slaap
 
Vandaag ga ik het een tweede poging geven, met als doel vroeger in m'n bed én vroeger eruit:o

Een drietal weken heb ik het voor het eerst gebruikt maar heb er weinig van gemerkt buiten dat ik sindsdien makkelijk door m'n wekker slaap

Ik denk persoonlijk dat iemand met een gezond ‘GABA stelsel’ uberhaupt weinig merkt van phenibut. The same met GHB. Veel worden alleen zweverig en een beetje geil ervan. Terwijl andere een ware opluchting ervaren waarbij alle spanningen en remmingen EINDELIJK los gaan.

As je van phenibut nu weer niks merkt moet je het gewoon allemaal wegpleuren.
 
Ik denk persoonlijk dat iemand met een gezond ‘GABA stelsel’ uberhaupt weinig merkt van phenibut. The same met GHB. Veel worden alleen zweverig en een beetje geil ervan. Terwijl andere een ware opluchting ervaren waarbij alle spanningen en remmingen EINDELIJK los gaan.

As je van phenibut nu weer niks merkt moet je het gewoon allemaal wegpleuren.
Dit maal heb ik er wel wat van gemerkt, niet super veel maar een licht dronke gevoel gisteren avond en deze ochtend. De pheni is van sportpoeders trouwens.

Ik ga er in ieder geval niet mee overdrijven, als ik de reports van frequent gebruik mag geloven kan het best nasty zijn
 
Dit maal heb ik er wel wat van gemerkt, niet super veel maar een licht dronke gevoel gisteren avond en deze ochtend. De pheni is van sportpoeders trouwens.

Ik ga er in ieder geval niet mee overdrijven, als ik de reports van frequent gebruik mag geloven kan het best nasty zijn

Klinkt goed. Als je absoluut geen gewenning wilt zou ik het op 3 dagen pw houden MAX met altijd een dag ertussen en max 2g dosering.

Afkick kan inderdaad nasty zijn, maar dit is bij cold turkey. Niet nodig om jezelf dit aan te doen. Een taper is altijd goed en er zijn zat andere tovermiddeltjes om de ontwenning pijnloos te maken.
 
Klinkt goed. Als je absoluut geen gewenning wilt zou ik het op 3 dagen pw houden MAX met altijd een dag ertussen en max 2g dosering.

Afkick kan inderdaad nasty zijn, maar dit is bij cold turkey. Niet nodig om jezelf dit aan te doen. Een taper is altijd goed en er zijn zat andere tovermiddeltjes om de ontwenning pijnloos te maken.

Heroine,prostitutie?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gebruiken jullie dit spul ook om te studeren?

Daar is het uitermate geschikt voor. Russische ruimtevaarders krijgen dit mee in hun pakket om denkvermogen te boosten.
 
Daar is het uitermate geschikt voor. Russische ruimtevaarders krijgen dit mee in hun pakket om denkvermogen te boosten.
Klinkt interessant, van welke bron heb je deze informatie tot je genomen?
 
Gebruiken jullie dit spul ook om te studeren?
Heb de afgelopen twee weken voor mijn tentamens geleerd met tussen de 1 tot 2 gram phenibut + 200mg caffeine per dag. Uiteraard niet elke dag genomen.
Heb net mijn eerste tentamen gemaakt en die ging bijzonder goed. Moet er nog 3 maken deze week, cijfers komen volgende week... ben benieuwd.
 
Heb de afgelopen twee weken voor mijn tentamens geleerd met tussen de 1 tot 2 gram phenibut + 200mg caffeine per dag. Uiteraard niet elke dag genomen.
Heb net mijn eerste tentamen gemaakt en die ging bijzonder goed. Moet er nog 3 maken deze week, cijfers komen volgende week... ben benieuwd.
Zelf gebruik het nu sinds twee dagen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ik ervaar meer concentratie, minder stress en de algehele gemoedstoestand is ook wat beter.
 
Dinsdag had ik voor het eerst een dag dat ik er amper wat van merkte, misschien omdat ik een beetje een kut dag had ofzo.

Vandaag gaan we weer lekker moet ik zeggen :cool::o
 
Zelf gebruik het nu sinds twee dagen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ik ervaar meer concentratie, minder stress en de algehele gemoedstoestand is ook wat beter.

Hoeveel neem jij per dag als je aan jouw scriptie werkt?
 
Las dat phenibut FAA sterker was dan HCL, iemand daar ervaring mee?
Iemand phenibut ingenomen met wat alcohol?
 
Las dat phenibut FAA sterker was dan HCL, iemand daar ervaring mee?
Iemand phenibut ingenomen met wat alcohol?

FAA is inderdaad sterker per mg dus kleinere dosering nodig. Maar denk dat ie wel iets duurder is en biedt verder geen voordelen dan de kleinere dosis.

Ik heb ervaring met alcohol en phenibut, maar voor mij was dit geen succes. Had ongeveer 800 mg. op en 2 uur later 1 glaasje bubbels. Die voelde ik erg zwaar en ben meteen naar bed gegaan om vervolgens door me wekker en 80 telefoontjes van werk heen geslapen.
 
Oh ik pak weleens 1500mg pheni op een avond stappen, met wat cafeine erbij.
Moet zeggen dat ik die combinatie wel goed vind.
 
Gebruik het soms 1 keer per week om ff goed nachtje te maken, volgende week examen dan neem ik avond ervoor 1 gram en ochtend voor examen 500 mg
 
Klinkt goed. Als je absoluut geen gewenning wilt zou ik het op 3 dagen pw houden MAX met altijd een dag ertussen en max 2g dosering.

Afkick kan inderdaad nasty zijn, maar dit is bij cold turkey. Niet nodig om jezelf dit aan te doen. Een taper is altijd goed en er zijn zat andere tovermiddeltjes om de ontwenning pijnloos te maken.

2 dagen in de week op 2 gr bouwt bij mij wel tolerantie op, eveneens een 'kater'
 
Back
Naar boven