AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

Spul blijft geniaal.

Heb ondertussen anderhalve maand lange dagen gemaakt door aankoop huis, houd me scherp en op de been en ben super productief en niet te stoppen :)

Ondertussen zit in rond de 2gr per inname, van 's morgens tot 's avonds plezier van.

2 dagen in de week op 2 gr bouwt bij mij wel tolerantie op, eveneens een 'kater'

Laat je er altijd minstens een dag tussen?

Moet zeggen dat ik geen tollerantie opbouw. Max 2-3x per week, dag ertussen en stop om de zoveel weken een week.

Jazeker, altijd meer dan 1 dag zelfs.

Ik neem het 's morgens een paar uur na het ontbijt, pas na een half uur eet ik wat.

Wanneer neem je het in?

Hallo allemaal,

Weten jullie een site met ´goede´ phenibut, waar ik met Ideal kan bestellen?

Is er overigens nog sprake van verschil in kwaliteit? De laatste keer dat ik phenibut heb besteld (ergens in 2014), las ik dat de nieuwe varianten niet zo potent waren als voorheen.

Gr Ryan

Ik heb hem van sportpoeders, enige die ik geprobeerd heb en zeer tevreden.

Heb ervaring met 2 shops en die van sportpoeders bevalt me ook het beste.

Spul blijft geniaal.

Heb ondertussen anderhalve maand lange dagen gemaakt door aankoop huis, houd me scherp en op de been en ben super productief en niet te stoppen :)

Ondertussen zit in rond de 2gr per inname, van 's morgens tot 's avonds plezier van.
Mee eens. Ik gebruik het denk nu een jaar en ben nog steeds enorm positief. Max 3x per week een gram. Na 2 uur voel je het geleidelijk opkomen..
Spul heeft me ook de fantastische baan bezorgd die ik nu een paar maanden heb. Tijdens de sollicitatie gesprekken zorgde het ervoor dat je echt wilt uitpakken (kan het niet anders uitleggen) en daarnaast blijf je haarscherp en 'in control'.
Nu doordeweeks trekt het je min of meer door de wat mindere dagen heen die er altijd wel tussen zitten. Kortom topspul!

Vanavond een feestje, maar ben druk met de scriptie dus wil geen kater. Het word 2 gram pheni met 250mg caffeine, goude combi voor mij :bow2:

Ik heb het nu twee maal 2u voor ik ga slapen genomen en merkte niets, wel super goed geslapen. De dag nadien door 3 wekkers geslapen en te laat op m'n vakantiejob:o

Ik heb het nu twee maal 2u voor ik ga slapen genomen en merkte niets, wel super goed geslapen. De dag nadien door 3 wekkers geslapen en te laat op m'n vakantiejob:o

herkenbaar!

Maar je wordt inderdaad niet ineens erg slaperig.. tenzij je er wat alcohol bij drinkt.
Gewoon gaan liggen en wachten tot je wakker gebeld wordt door werk :D

Het is niet perse dat je iets 'merkt', het zit op de achtergrond, maar als je ervaring hebt met het spul dan weet je precies wat je moet voelen. Al heb ik soms het gevoel dat ik het té goed voel :laugh:

Ik had eerste nog wel eens dromen de nachten nadat ik het gebruikt had, maar moet zeggen dat dat nu een stuk minder is.

Mee eens. Ik gebruik het denk nu een jaar en ben nog steeds enorm positief. Max 3x per week een gram. Na 2 uur voel je het geleidelijk opkomen..
Spul heeft me ook de fantastische baan bezorgd die ik nu een paar maanden heb. Tijdens de sollicitatie gesprekken zorgde het ervoor dat je echt wilt uitpakken (kan het niet anders uitleggen) en daarnaast blijf je haarscherp en 'in control'.
Nu doordeweeks trekt het je min of meer door de wat mindere dagen heen die er altijd wel tussen zitten. Kortom topspul!

Wel eens meer dan 1gr gedaan? Ik zat eerst een tijd rond de 1,5-1,75gr en nu richting de 2gr. Als je veel werk te verzetten hebt ga je echt als een raket, gefocust en scherp.

Wel eens meer dan 1gr gedaan? Ik zat eerst een tijd rond de 1,5-1,75gr en nu richting de 2gr. Als je veel werk te verzetten hebt ga je echt als een raket, gefocust en scherp.
Zeker gedaan. Maar dan bijv. op een festival. Je voelt het dan nog beter maar alsnog niet te vergelijken met bijv. een goeie lijn pep. Daarnaast voelde ik me 2 dagen erna zwaar depressief. Eigenlijk net zoals met bijv. een xtc pil maar daar heb je op het moment zelf een stuk meer plezier van.
Wat wel een aanrader is, is combineren met koffie. Dat lijkt een soort versterkende werking te hebben zonder dat je je achteraf beroerd voelt.

Het is niet echt een partydrug, maar als je geen drugs gebruikt is het een prima middel.

Het depressief voelen erna heb ik nooit gehad, wel vage dromen.

Koffie werkt inderdaad goed, alleen als ik iets teveel caffeine neem ben ik wel een een half uur tot uur een klein beetje misselijk. Wat sommigen met G hebben?

Het is niet echt een partydrug, maar als je geen drugs gebruikt is het een prima middel.

Koffie werkt inderdaad goed, alleen als ik iets teveel caffeine neem ben ik wel een een half uur tot uur een klein beetje misselijk. Wat sommigen met G hebben?

Vage dromen of slaap je ook slechter de dagen erna?

Laatste tijd minder dromen, was meer de eerste paar maand/klein half jaar misschien.

Ik slaap altijd heel diep, met pheni misschien nog iets dieper. Ik slaap eigenlijk bijna nooit slecht :)

Mensen hier alleen ervaring met sportpoeders.nl? Lijkt mij een geode, betrouwbare site. Ik zie echter aanbieders die een stuk goedkoper zijn. Normaal zou ik daar voor gaan, maar ben bang voor kwaliteitsverschillen, of is dat onzin? Ben benieuwd naar de meningen hier over! Phenibut = phenibut? Dus t maakt eigk niet uit waar je het haalt? Woensdag heb ik een sollicitatiegesprek en ik weet nog wel dat dit spul oa voor die situaties echt heel erg goed werkt. Ik ben al een sterke responder op caffeine, Phenibut heeft mij in het verleden echt doen vliegen zeker als ik die 2 mix.

Ik heb alleen ervaring met sportpoeders, en dat zit wel goed. Het blijft goedkoop spul in mijn ogen.

Caffeine laat mij ook wel eens vliegen inderdaad, maar dan heb ik het niet over 1 kop koffie, maar bijv. 3 binnen 2-3 uur.

Ik heb me nog nooit zo depressief gevoeld als de week na een maand te vaak/veel gebruikt te hebben. Blijft oppassen met dit spul wat mij betreft. Bij gewoon verantwoord gebruik ervaar ik alleen maar voordelen.

Sportpoeders is prima btw en idd per dosis kost het alsnog geen drol. Welke aanbieders zijn significant goedkoper?

Terug
Naar boven