Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 dagen in de week op 2 gr bouwt bij mij wel tolerantie op, eveneens een 'kater'
Mee eens. Ik gebruik het denk nu een jaar en ben nog steeds enorm positief. Max 3x per week een gram. Na 2 uur voel je het geleidelijk opkomen..Spul blijft geniaal.
Heb ondertussen anderhalve maand lange dagen gemaakt door aankoop huis, houd me scherp en op de been en ben super productief en niet te stoppen
Ondertussen zit in rond de 2gr per inname, van 's morgens tot 's avonds plezier van.
Ik heb het nu twee maal 2u voor ik ga slapen genomen en merkte niets, wel super goed geslapen. De dag nadien door 3 wekkers geslapen en te laat op m'n vakantiejob![]()

Mee eens. Ik gebruik het denk nu een jaar en ben nog steeds enorm positief. Max 3x per week een gram. Na 2 uur voel je het geleidelijk opkomen..
Spul heeft me ook de fantastische baan bezorgd die ik nu een paar maanden heb. Tijdens de sollicitatie gesprekken zorgde het ervoor dat je echt wilt uitpakken (kan het niet anders uitleggen) en daarnaast blijf je haarscherp en 'in control'.
Nu doordeweeks trekt het je min of meer door de wat mindere dagen heen die er altijd wel tussen zitten. Kortom topspul!
Zeker gedaan. Maar dan bijv. op een festival. Je voelt het dan nog beter maar alsnog niet te vergelijken met bijv. een goeie lijn pep. Daarnaast voelde ik me 2 dagen erna zwaar depressief. Eigenlijk net zoals met bijv. een xtc pil maar daar heb je op het moment zelf een stuk meer plezier van.Wel eens meer dan 1gr gedaan? Ik zat eerst een tijd rond de 1,5-1,75gr en nu richting de 2gr. Als je veel werk te verzetten hebt ga je echt als een raket, gefocust en scherp.
Het is niet echt een partydrug, maar als je geen drugs gebruikt is het een prima middel.
Het depressief voelen erna heb ik nooit gehad, wel vage dromen.
Koffie werkt inderdaad goed, alleen als ik iets teveel caffeine neem ben ik wel een een half uur tot uur een klein beetje misselijk. Wat sommigen met G hebben?
Het is niet echt een partydrug, maar als je geen drugs gebruikt is het een prima middel.
Het depressief voelen erna heb ik nooit gehad, wel vage dromen.
Koffie werkt inderdaad goed, alleen als ik iets teveel caffeine neem ben ik wel een een half uur tot uur een klein beetje misselijk. Wat sommigen met G hebben?