- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met de combi pheni + caffeine voor concentratie? Jullie lijken er tevreden over te zijn om veel werk te verzetten, ik heb nog zo'n 10 dagen voor een deadline van een grote proef.
Nemen jullie beide tegelijkertijd? 1 van de 2 eerst? Welke doseringen?
Ik ben benieuwd![]()
Hoe zit het met de combi pheni + caffeine voor concentratie? Jullie lijken er tevreden over te zijn om veel werk te verzetten, ik heb nog zo'n 10 dagen voor een deadline van een grote proef.
Nemen jullie beide tegelijkertijd? 1 van de 2 eerst? Welke doseringen?
Ik ben benieuwd![]()
Het was sowieso niet het plan om pheni meerdere dagen na elkaar te gebruiken, max 1x in die 10 dagen gezien het verslavingspotentieel.beter kijken naar nootropics of gewoon cafeïne. Phenibut is erg makkelijk om verslaafd aan te raken en je tolerantie gaat heel snel omhoog, dus ik zou het sterk afraden meerdere dagen achter elkaar pheni te pakken.
2gram lijkt me wel overdreven, het zou de 4de keer zijn dat ik het gebruik en telkens lange periodes tussen elk gebruikDoseringen zijn zo verschillend per persoon, moeilijk te zeggen wat voor jou werkt. Als ik een productieve dag wil neem ik 2-2,5 gram. En dan een bak koffie, zeg zo’n 100mg caffeine.
2gram lijkt me wel overdreven, het zou de 4de keer zijn dat ik het gebruik en telkens lange periodes tussen elk gebruik
Nou zo groot nu ook weer nietJe bent een grote kerel en 2g is recreatief gezien geen mega dosis opzich. Twee vrienden van mij voelden pas iets ervan vanaf 2,5g. Ze begonnen met 1g en na elke keer verhoogd.

Je bent een grote kerel en 2g is recreatief gezien geen mega dosis opzich. Twee vrienden van mij voelden pas iets ervan vanaf 2,5g. Ze begonnen met 1g en na elke keer verhoogd.
Nou zo groot nu ook weer niet
Ik ga starten met 1,3 gram pheni en 100-120mg cafeïne. Redose je cafeïne na x aantal uur?
In 't begin had ik ook zoiets nodig voordat ik iets merkte. Tegenwoordig merk ik 't duidelijk al vanaf 700-1400mg. Denk omdat ik tegenwoordig het effect beter herken.
Nu bijna 2uur geleden pheni en cafeïne ingenomen, qua mellow effect is het idd een stuk anders dan pheni only. Ik ben aan de andere kant vrij gevoelig aan cafeïne. De focus zit er wel goed inJa kun je doen. Caffeine werkt zo’n 3-4 uur ongeveer. Phenibut langer dus dan zou je caffeine kunnen redosen.
Ik vind persoonlijk de combi met caffeine minder lekker dan phenibut only. Zeker op relatief lage dosering is pheni heel subtiel. Caffeine blaast imo dit mellow en zorgeloze gevoel weg.
Zit zeker wat in. Plus het hangt er ook vanaf welk effect je zoekt. De nootropic achtige effecten treden bij lage doseringen zeker op.

was erg duizelig toen, ik vermoed een combinatie van een lichte hypo en pheni. Dan wat gegeten (keek er niet echt naar uit maar het ging wel vlot binnen). Rond 23u terug even achter m'n bureau gezeten en rond 2u in m'n bed gekropen en een goede nachtrust gehad.Bij meer dan 3 a 4 gram per dag worden de nachtelijke effecten te onwenselijk. Wakker worden na 4 uur en in geen mogelijkheid door kunnen pitten. Spierkrampen in de rug. Maar wel hypersociaal en een enorme spraakwaterval. Als het ware kan je je dan in iedere sociale situatie zetten, je kaken open zetten en dan komt de woordenbrij vanzelf naar buiten, tjokvol strakke grappen.
Ff terugblikken op gisteren:
Rond 15u30 1.7 gram pheni en ik vermoed net geen 100mg aan cafeïne (weegschaal registreerde het zelf niet) ingenomen
Na een half uurtje was ik rustig en geconcentreerd. Het was voornamelijk de cafeïne die op de voorgrond stond. Rond 18u30 nog een kleine redose van 70mg cafeïne. Ook nu bleef cafeïne op de voorgrond staan en waren de effecten van pheni eigenlijk nauwelijks merkbaar.
Rond 21u crashte ik wel, heb me toen ff op de bank gelegd. Plots sloeg die pheni vrij hard inwas erg duizelig toen, ik vermoed een combinatie van een lichte hypo en pheni. Dan wat gegeten (keek er niet echt naar uit maar het ging wel vlot binnen). Rond 23u terug even achter m'n bureau gezeten en rond 2u in m'n bed gekropen en een goede nachtrust gehad.

Ik heb pheni eens gebruikt als 'ontspanner', toen het goed werkte kon ik het toch niet laten om mij achter m'n pc te zetten en verder te werken. 'T is wel een ander effect dan rilatine ofc, daar wordt ik echt een autist vanMerk je op vlak van concentratie pas iets als je het combineerd met cafeïne? Ik heb onlangs 2x 500mg pheni geprobeerd voor hetzelfde doel maar merkte er niet veel van. Ik heb wel tweemaal wekelijks wat methylfenidaat gebruikt voor concentratie afgelopen weken, mss ben ik wat gedesynsethiseerd als dat een dingetje is![]()